Siirry suoraan sisältöön

Pelikehitystyökalut (3 op)

Toteutuksen tunnus: TT00CB20-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.12.2022 - 19.03.2023
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
20.03.2023 - 31.07.2023
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
3 op
Lähiosuus
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettajat
Niko Kinnunen
Ryhmät
TTK22SPORaahe
TTK22SPORaahe
Opintojakso
TT00CB20
Toteutukselle TT00CB20-3002 ei löytynyt varauksia!

Tavoitteet

Opiskelija osaa suunnitella, toteuttaa ja dokumentoida pelin Unreal Engine -pelimoottoria käyttäen.

Sisältö

Unreal Enginen -pelimoottorin käyttäminen pelinkehityksessä.
Pelin suunnittelu, toteutus ja dokumentointi.
UE4 Blueprints / visuaalinen skriptaaminen.
C++-ohjelmointi UE -pelimoottorissa
Widgetit (UI-elementit)

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelja osaa soveltaa UE-pelimoottoria monipuolisesti erilaisissa pelinkehitykseen liittyvissä tehtävissä.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija osaa hyödyntää UE-pelimoottoria kurssilla opeteltujen menetelmien avulla.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija hallitsee UE-pelimoottorin perusteet.

Esitietovaatimukset

C++ -ohjelmointi
Olio-ohjelmoinnin kurssi

Siirry alkuun