Siirry suoraan sisältöön

Mathematics for Game Programmers (3 op)

Toteutuksen tunnus: KTVP053-3009

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

01.08.2023 - 30.09.2023

Ajoitus

01.08.2023 - 31.12.2023

Opintopistemäärä

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologia

Opetuskielet

  • Suomi

Koulutus

  • Tietojenkäsittelyn koulutus

Opettaja

  • Mikko Romppainen
  • Vesa Vaihoja

Ryhmät

  • TTK22SPORaahe
    TTK22SPORaahe
  • 06.11.2023 12:30 - 14:00, Mathematics for Game Programmers KTVP053-3010
  • 07.11.2023 14:15 - 15:45, Mathematics for Game Programmers KTVP053-3009
  • 13.11.2023 12:30 - 14:00, Mathematics for Game Programmers KTVP053-3010
  • 15.11.2023 08:00 - 10:15, Etäopetus Kajaanista_Mathematics for Game Programmers KTVP053-3009
  • 20.11.2023 12:30 - 14:00, Mathematics for Game Programmers KTVP053-3010
  • 29.11.2023 08:00 - 10:15, Etäopetus Kajaanista_Mathematics for Game Programmers KTVP053-3009

Tavoitteet

Students will know the basics of trigonometry, basics of vector and matrix calculus and how to utilize them in 3D graphics.

Sisältö

Analytical geometry, trigonometry, vectors, matrices, affine transformations, complex numbers.

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

The students know and are proficient in the basic concepts of the course.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

The students are able to use the methods they learn during the course appropriately.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

The students are able to apply their learning to different tasks in a variety of ways.