Siirry suoraan sisältöön

Pelien julkaisu ja liveops (3 op)

Toteutuksen tunnus: TT00CB16-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

01.08.2023 - 17.10.2023

Ajoitus

18.10.2023 - 19.12.2023

Opintopistemäärä

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologia

Opetuskielet

  • Englanti

Koulutus

  • Tietojenkäsittelyn koulutus

Opettaja

  • Joonas Muhonen
  • Ope_pelituotanto Ope_pelituotanto

Ryhmät

  • TTK22SPTRaahe
    TTK22SPTRaahe
  • TTK22SPT
    TTK22SPT
  • 31.10.2023 12:30 - 16:00, Publishing games and liveops TT00CB16-3002
  • 07.11.2023 12:30 - 16:00, Publishing games and liveops TT00CB16-3002
  • 14.11.2023 12:30 - 16:00, Publishing games and liveops TT00CB16-3002
  • 21.11.2023 10:00 - 11:30, Publishing games and liveops TT00CB16-3002
  • 28.11.2023 12:30 - 16:00, Publishing games and liveops TT00CB16-3002
  • 05.12.2023 12:30 - 16:00, Publishing games and liveops TT00CB16-3002
  • 12.12.2023 12:30 - 16:00, Publishing games and liveops TT00CB16-3002

Tavoitteet

Opiskelija tietää julkaisijoiden roolin pelikehityksessä, ymmärtää peliyrityksen ja julkaisijan julkisen kuvan merkityksen ja pystyy arvioimaan kriittisesti erilaisia julkaisumenetelmiä digitaalisille peleille. Kurssi on yhteydessä projektiopintoihin, jonka aikana julkaistaan peli joka viedään Live opsiin.

Sisältö

Julkaisukanavat
Yrityksen ja julkaisijan imago pelien tuottajana
Jälleenmyyjät
Live ops

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Erinomainen osaaminen perustuen tehtäviin ja tuntiaktiivisuuteen.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Hyvä osaaminen perustuen tehtäviin ja tuntiaktiivisuuteen.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Heikko osaaminen perustuen tehtäviin ja tuntiaktiivisuuteen.

Esitietovaatimukset

Pelituotannon perusteet