Palveluiden markkinointi ja myyntiosaaminen (5 op)
Toteutuksen tunnus: LT00CE41-3002
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
19.08.2024 - 22.09.2024
Ajoitus
02.08.2024 - 30.12.2024
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Business
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Matkailun koulutus
- Liikunnan ja vapaa-ajan koulutus
- Liiketalouden koulutus
Opettaja
- Mervi Väisänen
- Pia Kuittinen
Ryhmät
-
LLT23SMLLT23SM
-
LLT23SHLLT23SH
- 30.09.2024 12:30 - 15:45, Palveluiden markkinointi ja myyntiosaaminen LT00CE41-3002
- 07.10.2024 12:30 - 15:45, Palveluiden markkinointi ja myyntiosaaminen LT00CE41-3002
- 21.10.2024 12:30 - 15:45, Palveluiden markkinointi ja myyntiosaaminen LT00CE41-3002
- 28.10.2024 12:30 - 15:45, Palveluiden markkinointi ja myyntiosaaminen LT00CE41-3002
- 04.11.2024 12:30 - 15:45, Palveluiden markkinointi ja myyntiosaaminen LT00CE41-3002
- 11.11.2024 12:30 - 15:45, Palveluiden markkinointi ja myyntiosaaminen LT00CE41-3002
- 18.11.2024 12:30 - 15:45, Palveluiden markkinointi ja myyntiosaaminen LT00CE41-3002
- 25.11.2024 12:30 - 15:45, Palveluiden markkinointi ja myyntiosaaminen LT00CE41-3002
- 02.12.2024 12:30 - 15:45, Palveluiden markkinointi ja myyntiosaaminen LT00CE41-3002
- 09.12.2024 12:30 - 15:45, Palveluiden markkinointi ja myyntiosaaminen LT00CE41-3002
Tavoitteet
Opiskelija ymmärtää palveluliiketoimintaa, jossa palvelu muodostaa arvonluonnin perustan. Tavoitteena on, että opiskelija tunnistaa erilaisia palveluihin liittyviä prosesseja sekä kehittämistarpeita. Opiskelija tuntee palvelujen markkinoinnin erityispiirteet ja ymmärtää asiakastyytyväisyyden sekä asiakassuhdeajattelun merkityksen osana kannattavan liiketoiminnan toteutusta. Opiskelija myös omaksuu palvelun ja asiakaskokemuksen tärkeyden ja vahvistaa osaamistaan palvelujen käyttäjälähtöisessä kehittämisessä. Opiskelija tuntee palvelumyynnin vaiheet ja myynnin johtamisen kokonaisuuden.
Sisältö
Palvelut ja palvelujen tuottaminen
Palvelukonseptit ja asiakaskokemus
Palvelujen laatu
Palvelujen markkinointi ja myynti
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osaa hyödyntää ja soveltaa monipuolisesti aihealueen käsitteitä käytännön työ- ja tehtävätilanteiden ratkaisuissa. Käsitteiden käyttö on perusteltua ja asiantuntevaa.
Opiskelija osaa itsenäisesti ja kriittisesti hyödyntää ja vertailla eri teoriataustoja käytännön tilanteissa, ohjata tehtäväkokonaisuuden toteutusta, toimia itseohjautuvasti sekä reflektoida oppimaansa.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Käsitteiden käyttö ja hyödyntäminen on johdonmukaista ja loogista.
Opiskelija osaa itsenäisesti hyödyntää teoriataustoja käytännön tilanteissa, perustella tehtäväkokonaisuuden toteutusta ja ratkaisujen valintaa sekä arvioida ratkaisujen onnistuneisuutta.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija kykenee kuvaamaan aihealueen peruskäsitteet ja pääelementtien sisällöt. Kuvaus vielä irrallista ja kokonaisuuden muodostaminen puutteellista.
Opiskelija osaa valita tilanteeseen sopivia keinoja ja kanavia sekä hyödyntää ainakin osittain eri teoriataustoja käytännön tehtävässä.