Service Marketing and Sales Competence (5 cr)
Code: LT00CE41-3002
General information
Enrollment
19.08.2024 - 22.09.2024
Timing
02.08.2024 - 30.12.2024
Number of ECTS credits allocated
5 op
Mode of delivery
Contact teaching
Unit
Business
Teaching languages
- Finnish
Degree programmes
- Bachelor’s Degree in Tourism
- Bachelor’s Degree in Sports and Leisure Management
- BACHELORS DEGREE IN BUSINESS ADMINISTRATION
Teachers
- Mervi Väisänen
- Pia Kuittinen
Groups
-
LLT23SMLLT23SM
-
LLT23SHLLT23SH
- 30.09.2024 12:30 - 15:45, Palveluiden markkinointi ja myyntiosaaminen LT00CE41-3002
- 07.10.2024 12:30 - 15:45, Palveluiden markkinointi ja myyntiosaaminen LT00CE41-3002
- 21.10.2024 12:30 - 15:45, Palveluiden markkinointi ja myyntiosaaminen LT00CE41-3002
- 28.10.2024 12:30 - 15:45, Palveluiden markkinointi ja myyntiosaaminen LT00CE41-3002
- 04.11.2024 12:30 - 15:45, Palveluiden markkinointi ja myyntiosaaminen LT00CE41-3002
- 11.11.2024 12:30 - 15:45, Palveluiden markkinointi ja myyntiosaaminen LT00CE41-3002
- 18.11.2024 12:30 - 15:45, Palveluiden markkinointi ja myyntiosaaminen LT00CE41-3002
- 25.11.2024 12:30 - 15:45, Palveluiden markkinointi ja myyntiosaaminen LT00CE41-3002
- 02.12.2024 12:30 - 15:45, Palveluiden markkinointi ja myyntiosaaminen LT00CE41-3002
- 09.12.2024 12:30 - 15:45, Palveluiden markkinointi ja myyntiosaaminen LT00CE41-3002
Objective
Opiskelija ymmärtää palveluliiketoimintaa, jossa palvelu muodostaa arvonluonnin perustan. Tavoitteena on, että opiskelija tunnistaa erilaisia palveluihin liittyviä prosesseja sekä kehittämistarpeita. Opiskelija tuntee palvelujen markkinoinnin erityispiirteet ja ymmärtää asiakastyytyväisyyden sekä asiakassuhdeajattelun merkityksen osana kannattavan liiketoiminnan toteutusta. Opiskelija myös omaksuu palvelun ja asiakaskokemuksen tärkeyden ja vahvistaa osaamistaan palvelujen käyttäjälähtöisessä kehittämisessä. Opiskelija tuntee palvelumyynnin vaiheet ja myynnin johtamisen kokonaisuuden.
Content
Palvelut ja palvelujen tuottaminen
Palvelukonseptit ja asiakaskokemus
Palvelujen laatu
Palvelujen markkinointi ja myynti
Evaluation scale
0 - 5
Assessment criteria, excellent (5)
Opiskelija osaa hyödyntää ja soveltaa monipuolisesti aihealueen käsitteitä käytännön työ- ja tehtävätilanteiden ratkaisuissa. Käsitteiden käyttö on perusteltua ja asiantuntevaa.
Opiskelija osaa itsenäisesti ja kriittisesti hyödyntää ja vertailla eri teoriataustoja käytännön tilanteissa, ohjata tehtäväkokonaisuuden toteutusta, toimia itseohjautuvasti sekä reflektoida oppimaansa.
Assessment criteria, good (3)
Käsitteiden käyttö ja hyödyntäminen on johdonmukaista ja loogista.
Opiskelija osaa itsenäisesti hyödyntää teoriataustoja käytännön tilanteissa, perustella tehtäväkokonaisuuden toteutusta ja ratkaisujen valintaa sekä arvioida ratkaisujen onnistuneisuutta.
Assessment criteria, satisfactory (1)
Opiskelija kykenee kuvaamaan aihealueen peruskäsitteet ja pääelementtien sisällöt. Kuvaus vielä irrallista ja kokonaisuuden muodostaminen puutteellista.
Opiskelija osaa valita tilanteeseen sopivia keinoja ja kanavia sekä hyödyntää ainakin osittain eri teoriataustoja käytännön tehtävässä.