Service Marketing and Sales Competence (5 cr)
Code: LT00CE41-3002
General information
- Enrollment
-
19.08.2024 - 22.09.2024
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
02.08.2024 - 30.12.2024
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Business
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Bachelor’s Degree in Tourism
- Bachelor’s Degree in Sports and Leisure Management
- BACHELORS DEGREE IN BUSINESS ADMINISTRATION
Realization has 10 reservations. Total duration of reservations is 32 h 30 min.
Time | Topic | Location |
---|---|---|
Mon 30.09.2024 time 12:30 - 15:45 (3 h 15 min) |
Palveluiden markkinointi ja myyntiosaaminen LT00CE41-3002 |
TA12L117 Mark
TA12L117 Mark
|
Mon 07.10.2024 time 12:30 - 15:45 (3 h 15 min) |
Palveluiden markkinointi ja myyntiosaaminen LT00CE41-3002 |
TA12L117 Mark
TA12L117 Mark
|
Mon 21.10.2024 time 12:30 - 15:45 (3 h 15 min) |
Palveluiden markkinointi ja myyntiosaaminen LT00CE41-3002 |
TA12L117 Mark
TA12L117 Mark
|
Mon 28.10.2024 time 12:30 - 15:45 (3 h 15 min) |
Palveluiden markkinointi ja myyntiosaaminen LT00CE41-3002 |
TA11L156-aud
TA11L156-aud
|
Mon 04.11.2024 time 12:30 - 15:45 (3 h 15 min) |
Palveluiden markkinointi ja myyntiosaaminen LT00CE41-3002 |
TA11L156-aud
TA11L156-aud
|
Mon 11.11.2024 time 12:30 - 15:45 (3 h 15 min) |
Palveluiden markkinointi ja myyntiosaaminen LT00CE41-3002 |
TA12L117 Mark
TA12L117 Mark
|
Mon 18.11.2024 time 12:30 - 15:45 (3 h 15 min) |
Palveluiden markkinointi ja myyntiosaaminen LT00CE41-3002 |
TA12L117 Mark
TA12L117 Mark
|
Mon 25.11.2024 time 12:30 - 15:45 (3 h 15 min) |
Palveluiden markkinointi ja myyntiosaaminen LT00CE41-3002 |
TA12L117 Mark
TA12L117 Mark
|
Mon 02.12.2024 time 12:30 - 15:45 (3 h 15 min) |
Palveluiden markkinointi ja myyntiosaaminen LT00CE41-3002 |
TA12L120
TA12L120
|
Mon 09.12.2024 time 12:30 - 15:45 (3 h 15 min) |
Palveluiden markkinointi ja myyntiosaaminen LT00CE41-3002 |
Verkkotentti
|
Objective
Opiskelija ymmärtää palveluliiketoimintaa, jossa palvelu muodostaa arvonluonnin perustan. Tavoitteena on, että opiskelija tunnistaa erilaisia palveluihin liittyviä prosesseja sekä kehittämistarpeita. Opiskelija tuntee palvelujen markkinoinnin erityispiirteet ja ymmärtää asiakastyytyväisyyden sekä asiakassuhdeajattelun merkityksen osana kannattavan liiketoiminnan toteutusta. Opiskelija myös omaksuu palvelun ja asiakaskokemuksen tärkeyden ja vahvistaa osaamistaan palvelujen käyttäjälähtöisessä kehittämisessä. Opiskelija tuntee palvelumyynnin vaiheet ja myynnin johtamisen kokonaisuuden.
Content
Palvelut ja palvelujen tuottaminen
Palvelukonseptit ja asiakaskokemus
Palvelujen laatu
Palvelujen markkinointi ja myynti
Evaluation scale
0 - 5
Assessment criteria, excellent (5)
Opiskelija osaa hyödyntää ja soveltaa monipuolisesti aihealueen käsitteitä käytännön työ- ja tehtävätilanteiden ratkaisuissa. Käsitteiden käyttö on perusteltua ja asiantuntevaa.
Opiskelija osaa itsenäisesti ja kriittisesti hyödyntää ja vertailla eri teoriataustoja käytännön tilanteissa, ohjata tehtäväkokonaisuuden toteutusta, toimia itseohjautuvasti sekä reflektoida oppimaansa.
Assessment criteria, good (3)
Käsitteiden käyttö ja hyödyntäminen on johdonmukaista ja loogista.
Opiskelija osaa itsenäisesti hyödyntää teoriataustoja käytännön tilanteissa, perustella tehtäväkokonaisuuden toteutusta ja ratkaisujen valintaa sekä arvioida ratkaisujen onnistuneisuutta.
Assessment criteria, satisfactory (1)
Opiskelija kykenee kuvaamaan aihealueen peruskäsitteet ja pääelementtien sisällöt. Kuvaus vielä irrallista ja kokonaisuuden muodostaminen puutteellista.
Opiskelija osaa valita tilanteeseen sopivia keinoja ja kanavia sekä hyödyntää ainakin osittain eri teoriataustoja käytännön tehtävässä.