Skip to main content

Service Marketing and Sales Competence (5 cr)

Code: LT00CE41-3002

General information


Enrollment
19.08.2024 - 22.09.2024
Registration for the implementation has ended.
Timing
02.08.2024 - 30.12.2024
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
5 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Business
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Bachelor’s Degree in Tourism
Bachelor’s Degree in Sports and Leisure Management
BACHELORS DEGREE IN BUSINESS ADMINISTRATION
Teachers
Mervi Väisänen
Pia Kuittinen
Groups
LLT23SM
LLT23SM
LLT23SH
LLT23SH
Course
LT00CE41

Realization has 10 reservations. Total duration of reservations is 32 h 30 min.

Time Topic Location
Mon 30.09.2024 time 12:30 - 15:45
(3 h 15 min)
Palveluiden markkinointi ja myyntiosaaminen LT00CE41-3002
TA12L117 Mark TA12L117 Mark
Mon 07.10.2024 time 12:30 - 15:45
(3 h 15 min)
Palveluiden markkinointi ja myyntiosaaminen LT00CE41-3002
TA12L117 Mark TA12L117 Mark
Mon 21.10.2024 time 12:30 - 15:45
(3 h 15 min)
Palveluiden markkinointi ja myyntiosaaminen LT00CE41-3002
TA12L117 Mark TA12L117 Mark
Mon 28.10.2024 time 12:30 - 15:45
(3 h 15 min)
Palveluiden markkinointi ja myyntiosaaminen LT00CE41-3002
TA11L156-aud TA11L156-aud
Mon 04.11.2024 time 12:30 - 15:45
(3 h 15 min)
Palveluiden markkinointi ja myyntiosaaminen LT00CE41-3002
TA11L156-aud TA11L156-aud
Mon 11.11.2024 time 12:30 - 15:45
(3 h 15 min)
Palveluiden markkinointi ja myyntiosaaminen LT00CE41-3002
TA12L117 Mark TA12L117 Mark
Mon 18.11.2024 time 12:30 - 15:45
(3 h 15 min)
Palveluiden markkinointi ja myyntiosaaminen LT00CE41-3002
TA12L117 Mark TA12L117 Mark
Mon 25.11.2024 time 12:30 - 15:45
(3 h 15 min)
Palveluiden markkinointi ja myyntiosaaminen LT00CE41-3002
TA12L117 Mark TA12L117 Mark
Mon 02.12.2024 time 12:30 - 15:45
(3 h 15 min)
Palveluiden markkinointi ja myyntiosaaminen LT00CE41-3002
TA12L120 TA12L120
Mon 09.12.2024 time 12:30 - 15:45
(3 h 15 min)
Palveluiden markkinointi ja myyntiosaaminen LT00CE41-3002
Verkkotentti
Changes to reservations may be possible.

Objective

Opiskelija ymmärtää palveluliiketoimintaa, jossa palvelu muodostaa arvonluonnin perustan. Tavoitteena on, että opiskelija tunnistaa erilaisia palveluihin liittyviä prosesseja sekä kehittämistarpeita. Opiskelija tuntee palvelujen markkinoinnin erityispiirteet ja ymmärtää asiakastyytyväisyyden sekä asiakassuhdeajattelun merkityksen osana kannattavan liiketoiminnan toteutusta. Opiskelija myös omaksuu palvelun ja asiakaskokemuksen tärkeyden ja vahvistaa osaamistaan palvelujen käyttäjälähtöisessä kehittämisessä. Opiskelija tuntee palvelumyynnin vaiheet ja myynnin johtamisen kokonaisuuden.

Content

Palvelut ja palvelujen tuottaminen
Palvelukonseptit ja asiakaskokemus
Palvelujen laatu
Palvelujen markkinointi ja myynti

Evaluation scale

0 - 5

Assessment criteria, excellent (5)

Opiskelija osaa hyödyntää ja soveltaa monipuolisesti aihealueen käsitteitä käytännön työ- ja tehtävätilanteiden ratkaisuissa. Käsitteiden käyttö on perusteltua ja asiantuntevaa.
Opiskelija osaa itsenäisesti ja kriittisesti hyödyntää ja vertailla eri teoriataustoja käytännön tilanteissa, ohjata tehtäväkokonaisuuden toteutusta, toimia itseohjautuvasti sekä reflektoida oppimaansa.

Assessment criteria, good (3)

Käsitteiden käyttö ja hyödyntäminen on johdonmukaista ja loogista.
Opiskelija osaa itsenäisesti hyödyntää teoriataustoja käytännön tilanteissa, perustella tehtäväkokonaisuuden toteutusta ja ratkaisujen valintaa sekä arvioida ratkaisujen onnistuneisuutta.

Assessment criteria, satisfactory (1)

Opiskelija kykenee kuvaamaan aihealueen peruskäsitteet ja pääelementtien sisällöt. Kuvaus vielä irrallista ja kokonaisuuden muodostaminen puutteellista.
Opiskelija osaa valita tilanteeseen sopivia keinoja ja kanavia sekä hyödyntää ainakin osittain eri teoriataustoja käytännön tehtävässä.

Go back to top of page