Siirry suoraan sisältöön

Palveluiden markkinointi ja myyntiosaaminen (5 op)

Toteutuksen tunnus: LT00CE41-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
19.08.2024 - 22.09.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
02.08.2024 - 30.12.2024
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Business
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Matkailun koulutus
Liikunnan ja vapaa-ajan koulutus
Liiketalouden koulutus
Opettajat
Mervi Väisänen
Pia Kuittinen
Ryhmät
LLT23SM
LLT23SM
LLT23SH
LLT23SH
Opintojakso
LT00CE41

Toteutuksella on 10 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 32 t 30 min.

Aika Aihe Tila
Ma 30.09.2024 klo 12:30 - 15:45
(3 t 15 min)
Palveluiden markkinointi ja myyntiosaaminen LT00CE41-3002
TA12L117 Mark TA12L117 Mark
Ma 07.10.2024 klo 12:30 - 15:45
(3 t 15 min)
Palveluiden markkinointi ja myyntiosaaminen LT00CE41-3002
TA12L117 Mark TA12L117 Mark
Ma 21.10.2024 klo 12:30 - 15:45
(3 t 15 min)
Palveluiden markkinointi ja myyntiosaaminen LT00CE41-3002
TA12L117 Mark TA12L117 Mark
Ma 28.10.2024 klo 12:30 - 15:45
(3 t 15 min)
Palveluiden markkinointi ja myyntiosaaminen LT00CE41-3002
TA11L156-aud TA11L156-aud
Ma 04.11.2024 klo 12:30 - 15:45
(3 t 15 min)
Palveluiden markkinointi ja myyntiosaaminen LT00CE41-3002
TA11L156-aud TA11L156-aud
Ma 11.11.2024 klo 12:30 - 15:45
(3 t 15 min)
Palveluiden markkinointi ja myyntiosaaminen LT00CE41-3002
TA12L117 Mark TA12L117 Mark
Ma 18.11.2024 klo 12:30 - 15:45
(3 t 15 min)
Palveluiden markkinointi ja myyntiosaaminen LT00CE41-3002
TA12L117 Mark TA12L117 Mark
Ma 25.11.2024 klo 12:30 - 15:45
(3 t 15 min)
Palveluiden markkinointi ja myyntiosaaminen LT00CE41-3002
TA12L117 Mark TA12L117 Mark
Ma 02.12.2024 klo 12:30 - 15:45
(3 t 15 min)
Palveluiden markkinointi ja myyntiosaaminen LT00CE41-3002
TA12L120 TA12L120
Ma 09.12.2024 klo 12:30 - 15:45
(3 t 15 min)
Palveluiden markkinointi ja myyntiosaaminen LT00CE41-3002
Verkkotentti
Muutokset varauksiin voivat olla mahdollisia.

Tavoitteet

Opiskelija ymmärtää palveluliiketoimintaa, jossa palvelu muodostaa arvonluonnin perustan. Tavoitteena on, että opiskelija tunnistaa erilaisia palveluihin liittyviä prosesseja sekä kehittämistarpeita. Opiskelija tuntee palvelujen markkinoinnin erityispiirteet ja ymmärtää asiakastyytyväisyyden sekä asiakassuhdeajattelun merkityksen osana kannattavan liiketoiminnan toteutusta. Opiskelija myös omaksuu palvelun ja asiakaskokemuksen tärkeyden ja vahvistaa osaamistaan palvelujen käyttäjälähtöisessä kehittämisessä. Opiskelija tuntee palvelumyynnin vaiheet ja myynnin johtamisen kokonaisuuden.

Sisältö

Palvelut ja palvelujen tuottaminen
Palvelukonseptit ja asiakaskokemus
Palvelujen laatu
Palvelujen markkinointi ja myynti

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa hyödyntää ja soveltaa monipuolisesti aihealueen käsitteitä käytännön työ- ja tehtävätilanteiden ratkaisuissa. Käsitteiden käyttö on perusteltua ja asiantuntevaa.
Opiskelija osaa itsenäisesti ja kriittisesti hyödyntää ja vertailla eri teoriataustoja käytännön tilanteissa, ohjata tehtäväkokonaisuuden toteutusta, toimia itseohjautuvasti sekä reflektoida oppimaansa.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Käsitteiden käyttö ja hyödyntäminen on johdonmukaista ja loogista.
Opiskelija osaa itsenäisesti hyödyntää teoriataustoja käytännön tilanteissa, perustella tehtäväkokonaisuuden toteutusta ja ratkaisujen valintaa sekä arvioida ratkaisujen onnistuneisuutta.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija kykenee kuvaamaan aihealueen peruskäsitteet ja pääelementtien sisällöt. Kuvaus vielä irrallista ja kokonaisuuden muodostaminen puutteellista.
Opiskelija osaa valita tilanteeseen sopivia keinoja ja kanavia sekä hyödyntää ainakin osittain eri teoriataustoja käytännön tehtävässä.

Siirry alkuun