Palveluiden markkinointi ja myyntiosaaminen (5 op)
Toteutuksen tunnus: LT00CE41-3002
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
19.08.2024 - 22.09.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
02.08.2024 - 30.12.2024
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Business
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Matkailun koulutus
- Liikunnan ja vapaa-ajan koulutus
- Liiketalouden koulutus
Toteutuksella on 10 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 32 t 30 min.
Aika | Aihe | Tila |
---|---|---|
Ma 30.09.2024 klo 12:30 - 15:45 (3 t 15 min) |
Palveluiden markkinointi ja myyntiosaaminen LT00CE41-3002 |
TA12L117 Mark
TA12L117 Mark
|
Ma 07.10.2024 klo 12:30 - 15:45 (3 t 15 min) |
Palveluiden markkinointi ja myyntiosaaminen LT00CE41-3002 |
TA12L117 Mark
TA12L117 Mark
|
Ma 21.10.2024 klo 12:30 - 15:45 (3 t 15 min) |
Palveluiden markkinointi ja myyntiosaaminen LT00CE41-3002 |
TA12L117 Mark
TA12L117 Mark
|
Ma 28.10.2024 klo 12:30 - 15:45 (3 t 15 min) |
Palveluiden markkinointi ja myyntiosaaminen LT00CE41-3002 |
TA11L156-aud
TA11L156-aud
|
Ma 04.11.2024 klo 12:30 - 15:45 (3 t 15 min) |
Palveluiden markkinointi ja myyntiosaaminen LT00CE41-3002 |
TA11L156-aud
TA11L156-aud
|
Ma 11.11.2024 klo 12:30 - 15:45 (3 t 15 min) |
Palveluiden markkinointi ja myyntiosaaminen LT00CE41-3002 |
TA12L117 Mark
TA12L117 Mark
|
Ma 18.11.2024 klo 12:30 - 15:45 (3 t 15 min) |
Palveluiden markkinointi ja myyntiosaaminen LT00CE41-3002 |
TA12L117 Mark
TA12L117 Mark
|
Ma 25.11.2024 klo 12:30 - 15:45 (3 t 15 min) |
Palveluiden markkinointi ja myyntiosaaminen LT00CE41-3002 |
TA12L117 Mark
TA12L117 Mark
|
Ma 02.12.2024 klo 12:30 - 15:45 (3 t 15 min) |
Palveluiden markkinointi ja myyntiosaaminen LT00CE41-3002 |
TA12L120
TA12L120
|
Ma 09.12.2024 klo 12:30 - 15:45 (3 t 15 min) |
Palveluiden markkinointi ja myyntiosaaminen LT00CE41-3002 |
Verkkotentti
|
Tavoitteet
Opiskelija ymmärtää palveluliiketoimintaa, jossa palvelu muodostaa arvonluonnin perustan. Tavoitteena on, että opiskelija tunnistaa erilaisia palveluihin liittyviä prosesseja sekä kehittämistarpeita. Opiskelija tuntee palvelujen markkinoinnin erityispiirteet ja ymmärtää asiakastyytyväisyyden sekä asiakassuhdeajattelun merkityksen osana kannattavan liiketoiminnan toteutusta. Opiskelija myös omaksuu palvelun ja asiakaskokemuksen tärkeyden ja vahvistaa osaamistaan palvelujen käyttäjälähtöisessä kehittämisessä. Opiskelija tuntee palvelumyynnin vaiheet ja myynnin johtamisen kokonaisuuden.
Sisältö
Palvelut ja palvelujen tuottaminen
Palvelukonseptit ja asiakaskokemus
Palvelujen laatu
Palvelujen markkinointi ja myynti
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osaa hyödyntää ja soveltaa monipuolisesti aihealueen käsitteitä käytännön työ- ja tehtävätilanteiden ratkaisuissa. Käsitteiden käyttö on perusteltua ja asiantuntevaa.
Opiskelija osaa itsenäisesti ja kriittisesti hyödyntää ja vertailla eri teoriataustoja käytännön tilanteissa, ohjata tehtäväkokonaisuuden toteutusta, toimia itseohjautuvasti sekä reflektoida oppimaansa.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Käsitteiden käyttö ja hyödyntäminen on johdonmukaista ja loogista.
Opiskelija osaa itsenäisesti hyödyntää teoriataustoja käytännön tilanteissa, perustella tehtäväkokonaisuuden toteutusta ja ratkaisujen valintaa sekä arvioida ratkaisujen onnistuneisuutta.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija kykenee kuvaamaan aihealueen peruskäsitteet ja pääelementtien sisällöt. Kuvaus vielä irrallista ja kokonaisuuden muodostaminen puutteellista.
Opiskelija osaa valita tilanteeseen sopivia keinoja ja kanavia sekä hyödyntää ainakin osittain eri teoriataustoja käytännön tehtävässä.