Siirry suoraan sisältöön

Analyyttinen pelisuunnittelu (3 op)

Toteutuksen tunnus: KTVP024-3012

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

17.04.2023 - 30.04.2023

Ajoitus

30.10.2023 - 31.12.2023

Opintopistemäärä

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Business

Opetuskielet

  • Suomi

Opettaja

  • Joonas Muhonen

Ryhmät

  • VAPVAL2023
    VAPVAL2023
  • 30.10.2023 16:00 - 18:00, Analyyttinen pelisuunnittelu KTVP024-3012
  • 31.10.2023 16:00 - 18:00, Analyyttinen pelisuunnittelu KTVP024-3012
  • 06.11.2023 16:00 - 18:00, Analyyttinen pelisuunnittelu KTVP024-3012
  • 07.11.2023 16:00 - 18:00, Analyyttinen pelisuunnittelu KTVP024-3012
  • 13.11.2023 16:00 - 18:00, Analyyttinen pelisuunnittelu KTVP024-3012
  • 14.11.2023 16:00 - 18:00, Analyyttinen pelisuunnittelu KTVP024-3012
  • 20.11.2023 16:00 - 18:00, Analyyttinen pelisuunnittelu KTVP024-3012
  • 21.11.2023 16:00 - 18:00, Analyyttinen pelisuunnittelu KTVP024-3012
  • 27.11.2023 16:00 - 18:00, Analyyttinen pelisuunnittelu KTVP024-3012
  • 28.11.2023 16:00 - 18:00, Analyyttinen pelisuunnittelu KTVP024-3012
  • 04.12.2023 16:00 - 18:00, Analyyttinen pelisuunnittelu KTVP024-3012
  • 05.12.2023 16:00 - 18:00, Analyyttinen pelisuunnittelu KTVP024-3012
  • 11.12.2023 16:00 - 18:00, Analyyttinen pelisuunnittelu KTVP024-3012
  • 12.12.2023 16:00 - 18:00, Analyyttinen pelisuunnittelu KTVP024-3012

Tavoitteet

- Opiskelija ymmärtää telemetrian perusperiaatteet.
- Opiskelija oppii analysoimaan pelien eri osa-alueita tutkimalla muita pelejä.
- Opiskelija oppii lisenssipelien suunnittelun
- Opiskelija oppii pitchauksen ja hissipuheen luomisen
- Opiskelija oppii rajoitteiden kautta luovan suunnittelun

Sisältö

- Opiskelija ymmärtää telemetrian perusperiaatteet.
- Opiskelija oppii analysoimaan pelien eri osa-alueita tutkimalla muita pelejä.
- Opiskelija oppii lisenssipelien suunnittelun
- Opiskelija oppii pitchauksen ja hissipuheen luomisen
- Opiskelija oppii rajoitteiden kautta luovan suunnittelun

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija on suorittanut tunneilla annetut harjoitustehtävät hyväksytysti. Läsnäolo 80%

Esitietovaatimukset

Game Design I
Game Design II