Sähköiset myyntikanavat ja verkkokauppa (5 op)
Toteutuksen tunnus: LT00BX72-3003
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
19.08.2024 - 22.09.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
01.09.2024 - 15.12.2024
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Business
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Liiketalouden koulutus
Toteutuksella on 14 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 44 t 30 min.
Aika | Aihe | Tila |
---|---|---|
To 12.09.2024 klo 08:15 - 11:30 (3 t 15 min) |
Sähköiset myyntikanavat ja verkkokauppa LT00BX72-3003 |
TA21L142
TA21L142
|
To 19.09.2024 klo 08:15 - 11:30 (3 t 15 min) |
Sähköiset myyntikanavat ja verkkokauppa LT00BX72-3003 |
TA21L145
TA21L145
|
To 26.09.2024 klo 08:15 - 11:30 (3 t 15 min) |
Sähköiset myyntikanavat ja verkkokauppa LT00BX72-3003 |
TA21L142
TA21L142
|
To 03.10.2024 klo 08:15 - 11:30 (3 t 15 min) |
Sähköiset myyntikanavat ja verkkokauppa LT00BX72-3003 |
TA21L158
TA21L158
|
To 10.10.2024 klo 08:15 - 11:30 (3 t 15 min) |
Sähköiset myyntikanavat ja verkkokauppa LT00BX72-3003 |
TA21L142
TA21L142
|
Ma 28.10.2024 klo 12:30 - 15:45 (3 t 15 min) |
Sähköiset myyntikanavat ja verkkokauppa LT00BX72-3003 |
TA21L155
TA21L155
|
Ma 04.11.2024 klo 13:30 - 15:45 (2 t 15 min) |
Sähköiset myyntikanavat ja verkkokauppa LT00BX72-3003 |
TA12L101
TA12L101
|
Ma 11.11.2024 klo 12:30 - 15:45 (3 t 15 min) |
Sähköiset myyntikanavat ja verkkokauppa LT00BX72-3003 |
TA12L101
TA12L101
|
Ma 18.11.2024 klo 12:30 - 15:45 (3 t 15 min) |
Sähköiset myyntikanavat ja verkkokauppa LT00BX72-3003 |
TA12L120
TA12L120
|
Ma 25.11.2024 klo 12:30 - 15:45 (3 t 15 min) |
Sähköiset myyntikanavat ja verkkokauppa LT00BX72-3003 |
TA12L119
TA12L119
|
Ke 04.12.2024 klo 08:15 - 11:30 (3 t 15 min) |
Sähköiset myyntikanavat ja verkkokauppa LT00BX72-3003 |
TA12L101
TA12L101
|
Ma 09.12.2024 klo 12:30 - 15:45 (3 t 15 min) |
Sähköiset myyntikanavat ja verkkokauppa LT00BX72-3003 |
TA12L101
TA12L101
|
Ma 16.12.2024 klo 12:30 - 15:45 (3 t 15 min) |
Sähköiset myyntikanavat ja verkkokauppa LT00BX72-3003 |
TA12L125
TA12L125
|
Ti 17.12.2024 klo 08:15 - 11:30 (3 t 15 min) |
Sähköiset myyntikanavat ja verkkokauppa LT00BX72-3003 |
TA12L125
TA12L125
|
Tavoitteet
Opiskelija
- Tunnistaa liiketoiminnan kannalta keskeiset digitaalisten liiketoimintamallien trendit ja muutokset
- Ymmärtää erilaisten digitaalisten alustojen ja palveluiden erityispiirteet ja ansaintalogiikan
- Osaa valita sopivan myyntikanavan ja ymmärtää verkkokaupan mahdollisuudet
- Osaa arvioida monikanavaisuuden myynnin ja saatavuuden mahdollisuuksia osana yrityksen liiketoimintaa
- Osaa suunnitella myynnin kasvua tukevia digitaalisia kanavia sekä soveltaa digitaalisen markkinoinnin keinoja
Sisältö
• Sähköiset myyntikanavat
• Monikanavaisuus myynnissä, viestinnässä ja asiakaspalvelussa
• Verkkokauppastrategia
• Verkkokaupan alustat
• Markkinoinnin automaatio
• Digitaalinen markkinointi
Oppimateriaalit
Sekki A. Alustatalousyrittäyys -opas sivutuloista kiinnostuneille 2021 Bookcover
Zahay D. Digital Marketing Management 2020 Business Expert Press
Muu opettajan ilmoittama materiaali
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
- käyttää ja analysoi digitaaliseen liiketoimintaan liittyviä käsitteitä monipuolisesti ja johdonmukaisesti
- arvioi uskottavasti erilaisia sähköisen myynnin työkaluja ja kanavia
- laatii monipuolisen, uskottavan ja kattavan verkkokaupan ja digitaalisen markkinoinnin kehittämissuunnitelman
- analysoi ja soveltaa uutta tietoa ja osaa perustella eri tietolähteiden käytön
Arviointikriteerit, hyvä (3)
- käyttää ja hyödyntää digitaaliseen liiketoimintaan liittyviä käsitteitä melko johdonmukaisesti
- arvioi sähköisen myynnin työkaluja ja kanavia melko kattavasti
- laatii melko monipuolisen ja kattavan verkkokaupan ja digitaalisen markkinoinnin kehittämissuunnitelman.
- analysoi ja soveltaa annettua tietoa ja osaa perustella eri tietolähteiden käytön
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
- hyödyntää digitaaliseen liiketoimintaan liittyviä käsitteitä jokseenkin johdonmukaisesti
- ymmärtää sähköisen myynnin työkalujen ja kanavien käytön
- laatii suppean verkkokaupan ja digitaalisen markkinoinnin kehittämissuunnitelman.
- soveltaa annettua tietoa ja perustelee eri tietolähteiden käyttöä