Siirry suoraan sisältöön

Markkinointiviestintä (5 op)

Toteutuksen tunnus: LT00BX64-3005

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
19.08.2024 - 22.09.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.08.2024 - 31.12.2024
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Business
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Liiketalouden koulutus
Opettajat
Elina Jääskeläinen
Ryhmät
AMA23S
AMA23S
LLT23SM
LLT23SM
Opintojakso
LT00BX64

Toteutuksella on 14 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 46 t 45 min.

Aika Aihe Tila
To 29.08.2024 klo 12:30 - 15:45
(3 t 15 min)
Markkinointiviestintä LT00BX64-3005
TA12L117 Mark TA12L117 Mark
To 05.09.2024 klo 12:30 - 14:45
(2 t 15 min)
Markkinointiviestintä LT00BX64-3005
TA12L117 Mark TA12L117 Mark
To 12.09.2024 klo 12:30 - 15:45
(3 t 15 min)
Markkinointiviestintä LT00BX64-3005
TA12L117 Mark TA12L117 Mark
To 19.09.2024 klo 10:00 - 14:00
(4 t 0 min)
Markkinointiviestintä LT00BX64-3005
TA12L117 Mark TA12L117 Mark
To 03.10.2024 klo 10:00 - 14:00
(4 t 0 min)
Markkinointiviestintä LT00BX64-3005
TA12L117 Mark TA12L117 Mark
To 10.10.2024 klo 10:00 - 14:00
(4 t 0 min)
Markkinointiviestintä LT00BX64-3005
TA12L117 Mark TA12L117 Mark
To 24.10.2024 klo 09:00 - 11:30
(2 t 30 min)
Markkinointiviestintä LT00BX64-3005
TA12L117 Mark TA12L117 Mark
To 31.10.2024 klo 10:00 - 14:00
(4 t 0 min)
Markkinointiviestintä LT00BX64-3005
TA12L117 Mark TA12L117 Mark
To 07.11.2024 klo 10:00 - 14:00
(4 t 0 min)
Markkinointiviestintä LT00BX64-3005
TA12L117 Mark TA12L117 Mark
To 14.11.2024 klo 10:00 - 14:00
(4 t 0 min)
Markkinointiviestintä LT00BX64-3005
TA12L117 Mark TA12L117 Mark
To 21.11.2024 klo 12:30 - 14:00
(1 t 30 min)
Markkinointiviestintä LT00BX64-3005
TA12L117 Mark TA12L117 Mark
To 28.11.2024 klo 10:00 - 14:00
(4 t 0 min)
Markkinointiviestintä LT00BX64-3005
TA12L117 Mark TA12L117 Mark
To 05.12.2024 klo 12:00 - 14:00
(2 t 0 min)
Markkinointiviestintä LT00BX64-3005
TA12L117 Mark TA12L117 Mark
To 12.12.2024 klo 10:00 - 14:00
(4 t 0 min)
Markkinointiviestintä LT00BX64-3005
TA12L117 Mark TA12L117 Mark
Muutokset varauksiin voivat olla mahdollisia.

Tavoitteet

Opiskelija osaa suunnitella, toteuttaa ja arvioida eri markkinointiviestinnän keinoja ja kanavia, opiskelija ymmärtää integroidun markkinointiviestinnän merkityksen sekä tavoitteiden, kohderyhmien, kokonaiskannattavuuden ja budjetin vaikutukset.

Opiskelija hallitsee digitaalisen markkinointiviestinnän keinot ja kanavat sekä osaa valita ne tilanteen ja tavoitteen mukaan. Opiskelija osaa tuottaa julkaisukelpoista sisältöä eri välineisiin.

Sisältö

Markkinointiviestinnän kokonaissuunnittelu
Markkinointiviestinnän keinot ja kanavat
Markkinointikampanjan suunnittelu ja toteutus
Digitaalinen markkinointiviestintä

Oppimateriaalit

1) Edita Viesti perille! Tuloksellista markkinointiviestintää ja sisällöntuotantoa. Digikirja

2) https://kamk.finna.fi/ Alma talent Bisneskirjasto: Digimarkkinointi

3) https://kamk.finna.fi/ Alma talent Bisneskirjasto: Sisältöstrategia

4) https://kamk.finna.fi/ Alma talent Bisneskirjasto: Johdata asiakkaasi verkkoon

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa itsenäisesti käyttää ja soveltaa markkinointiviestinnän perusteorioita ja -käsitteitä. Käsitteiden käyttö ja valintojen perustelu on johdonmukaista ja loogista.
Opiskelija osaa oma-aloitteisesti valita tilanteeseen parhaiten sopivat ja tarkoituksenmukaiset keinot, kanavat ja teoriataustat sekä soveltaa niitä eri markkinointiviestinnän osa-alueissa.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija osaa käyttää ja soveltaa markkinointiviestinnän perusteorioita ja -käsitteitä. Käsitteiden käyttö ja hyödyntäminen on johdonmukaista ja loogista.
Opiskelija osaa valita tilanteeseen parhaiten sopivat ja tarkoituksenmukaiset keinot, kanavat ja teoriataustat sekä soveltaa niitä eri markkinointiviestinnän osa-alueissa.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija osaa osittain käyttää ja soveltaa markkinointiviestinnän perusteorioita ja -käsitteitä.
Opiskelija osaa valita tilanteeseen sopivat ja tarkoituksenmukaiset keinot kanavat ja teoriataustat sekä ohjatusti soveltaa niitä eri markkinointiviestinnän osa-alueissa.

Esitietovaatimukset

Markkinoinnin perusteet / Asiakassuuntainen markkinointi kurssi suoritettu hyväksytysti.

Siirry alkuun