Markkinointiviestintä (5 op)
Toteutuksen tunnus: LT00BX64-3005
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
19.08.2024 - 22.09.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
01.08.2024 - 31.12.2024
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Business
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Liiketalouden koulutus
Toteutuksella on 14 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 46 t 45 min.
Aika | Aihe | Tila |
---|---|---|
To 29.08.2024 klo 12:30 - 15:45 (3 t 15 min) |
Markkinointiviestintä LT00BX64-3005 |
TA12L117 Mark
TA12L117 Mark
|
To 05.09.2024 klo 12:30 - 14:45 (2 t 15 min) |
Markkinointiviestintä LT00BX64-3005 |
TA12L117 Mark
TA12L117 Mark
|
To 12.09.2024 klo 12:30 - 15:45 (3 t 15 min) |
Markkinointiviestintä LT00BX64-3005 |
TA12L117 Mark
TA12L117 Mark
|
To 19.09.2024 klo 10:00 - 14:00 (4 t 0 min) |
Markkinointiviestintä LT00BX64-3005 |
TA12L117 Mark
TA12L117 Mark
|
To 03.10.2024 klo 10:00 - 14:00 (4 t 0 min) |
Markkinointiviestintä LT00BX64-3005 |
TA12L117 Mark
TA12L117 Mark
|
To 10.10.2024 klo 10:00 - 14:00 (4 t 0 min) |
Markkinointiviestintä LT00BX64-3005 |
TA12L117 Mark
TA12L117 Mark
|
To 24.10.2024 klo 09:00 - 11:30 (2 t 30 min) |
Markkinointiviestintä LT00BX64-3005 |
TA12L117 Mark
TA12L117 Mark
|
To 31.10.2024 klo 10:00 - 14:00 (4 t 0 min) |
Markkinointiviestintä LT00BX64-3005 |
TA12L117 Mark
TA12L117 Mark
|
To 07.11.2024 klo 10:00 - 14:00 (4 t 0 min) |
Markkinointiviestintä LT00BX64-3005 |
TA12L117 Mark
TA12L117 Mark
|
To 14.11.2024 klo 10:00 - 14:00 (4 t 0 min) |
Markkinointiviestintä LT00BX64-3005 |
TA12L117 Mark
TA12L117 Mark
|
To 21.11.2024 klo 12:30 - 14:00 (1 t 30 min) |
Markkinointiviestintä LT00BX64-3005 |
TA12L117 Mark
TA12L117 Mark
|
To 28.11.2024 klo 10:00 - 14:00 (4 t 0 min) |
Markkinointiviestintä LT00BX64-3005 |
TA12L117 Mark
TA12L117 Mark
|
To 05.12.2024 klo 12:00 - 14:00 (2 t 0 min) |
Markkinointiviestintä LT00BX64-3005 |
TA12L117 Mark
TA12L117 Mark
|
To 12.12.2024 klo 10:00 - 14:00 (4 t 0 min) |
Markkinointiviestintä LT00BX64-3005 |
TA12L117 Mark
TA12L117 Mark
|
Tavoitteet
Opiskelija osaa suunnitella, toteuttaa ja arvioida eri markkinointiviestinnän keinoja ja kanavia, opiskelija ymmärtää integroidun markkinointiviestinnän merkityksen sekä tavoitteiden, kohderyhmien, kokonaiskannattavuuden ja budjetin vaikutukset.
Opiskelija hallitsee digitaalisen markkinointiviestinnän keinot ja kanavat sekä osaa valita ne tilanteen ja tavoitteen mukaan. Opiskelija osaa tuottaa julkaisukelpoista sisältöä eri välineisiin.
Sisältö
Markkinointiviestinnän kokonaissuunnittelu
Markkinointiviestinnän keinot ja kanavat
Markkinointikampanjan suunnittelu ja toteutus
Digitaalinen markkinointiviestintä
Oppimateriaalit
1) Edita Viesti perille! Tuloksellista markkinointiviestintää ja sisällöntuotantoa. Digikirja
2) https://kamk.finna.fi/ Alma talent Bisneskirjasto: Digimarkkinointi
3) https://kamk.finna.fi/ Alma talent Bisneskirjasto: Sisältöstrategia
4) https://kamk.finna.fi/ Alma talent Bisneskirjasto: Johdata asiakkaasi verkkoon
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osaa itsenäisesti käyttää ja soveltaa markkinointiviestinnän perusteorioita ja -käsitteitä. Käsitteiden käyttö ja valintojen perustelu on johdonmukaista ja loogista.
Opiskelija osaa oma-aloitteisesti valita tilanteeseen parhaiten sopivat ja tarkoituksenmukaiset keinot, kanavat ja teoriataustat sekä soveltaa niitä eri markkinointiviestinnän osa-alueissa.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija osaa käyttää ja soveltaa markkinointiviestinnän perusteorioita ja -käsitteitä. Käsitteiden käyttö ja hyödyntäminen on johdonmukaista ja loogista.
Opiskelija osaa valita tilanteeseen parhaiten sopivat ja tarkoituksenmukaiset keinot, kanavat ja teoriataustat sekä soveltaa niitä eri markkinointiviestinnän osa-alueissa.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija osaa osittain käyttää ja soveltaa markkinointiviestinnän perusteorioita ja -käsitteitä.
Opiskelija osaa valita tilanteeseen sopivat ja tarkoituksenmukaiset keinot kanavat ja teoriataustat sekä ohjatusti soveltaa niitä eri markkinointiviestinnän osa-alueissa.
Esitietovaatimukset
Markkinoinnin perusteet / Asiakassuuntainen markkinointi kurssi suoritettu hyväksytysti.