Matkailumarkkinointi (5 op)
Toteutuksen tunnus: AM00BK92-3006
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
01.12.2023 - 31.01.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
01.01.2024 - 31.07.2024
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Business
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Matkailun koulutus
Toteutuksella on 4 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 9 t 0 min.
Aika | Aihe | Tila |
---|---|---|
Ke 17.04.2024 klo 16:30 - 18:00 (1 t 30 min) |
Matkailumarkkinointi AM00BK92-3006 |
Teams opetus
|
Pe 26.04.2024 klo 12:30 - 15:30 (3 t 0 min) |
Matkailumarkkinointi AM00BK92-3006 |
TA12L128
TA12L128
|
Ti 07.05.2024 klo 16:30 - 18:00 (1 t 30 min) |
Matkailumarkkinointi AM00BK92-3006 |
Teams opetus
|
La 25.05.2024 klo 09:00 - 12:00 (3 t 0 min) |
Matkailumarkkinointi AM00BK92-3006 |
TA11L159 Matkailu
TA11L159 Matkailu
|
Tavoitteet
Opiskelija perehtyy matkailumarkkinoinnin erityispiirteisiin huomioiden markkinoinnin suunnittelun perusperiaatteet. Hän tuntee markkinoinnin ja myynnin lähtökohtina erilaiset markkinoinnin kilpailukeinot sekä asiakasnäkökulman ja asiakasymmärryksen merkityksen. Opiskelija osaa hankkia ja soveltaa asiakastietoa sekä hyödyntää markkinoinnin kilpailukeinoja.
Sisältö
Matkailumarkkinointi, markkinoinnin suunnittelu, palvelujen markkinointi, sähköinen markkinointi, brändi, markkinointikanavat, yhteismarkkinointi
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osaa matkailumarkkinoinnin suunnittelun asiakaslähtöisesti ja matkailun erityispiirteet huomioiden.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija osaa matkailumarkkinoinnin suunnittelun, asiakaslähtöisyyttä on jonkin verran ja matkailun erityispiirteet tiedetään, ja ne näkyvät suunnittelussa jossain määrin.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija osaa matkailumarkkinoinnin suunnittelun periaatteet ja tietää asiakaslähtöisyyden. Opiskelija osaa tuottaa matkailun markkinointisuunnitelman vähimmäisvaatimukset huomioiden.