Siirry suoraan sisältöön

Matkailumarkkinointi (5 op)

Toteutuksen tunnus: AM00BK92-3006

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

01.12.2023 - 31.01.2024

Ajoitus

01.01.2024 - 31.07.2024

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Business

Opetuskielet

  • Suomi

Koulutus

  • Matkailun koulutus

Opettaja

  • Arto Heikkinen

Ryhmät

  • AMM23K
    AMM23K
  • 26.01.2024 14:45 - 16:15, Matkailumarkkinointi AM00BK92-3006
  • 24.02.2024 12:00 - 13:30, Matkailumarkkinointi AM00BK92-3006
  • 17.04.2024 16:30 - 18:00, Matkailumarkkinointi AM00BK92-3006
  • 26.04.2024 12:30 - 15:30, Matkailumarkkinointi AM00BK92-3006
  • 07.05.2024 16:30 - 18:00, Matkailumarkkinointi AM00BK92-3006
  • 25.05.2024 09:00 - 12:00, Matkailumarkkinointi AM00BK92-3006

Tavoitteet

Opiskelija perehtyy matkailumarkkinoinnin erityispiirteisiin huomioiden markkinoinnin suunnittelun perusperiaatteet. Hän tuntee markkinoinnin ja myynnin lähtökohtina erilaiset markkinoinnin kilpailukeinot sekä asiakasnäkökulman ja asiakasymmärryksen merkityksen. Opiskelija osaa hankkia ja soveltaa asiakastietoa sekä hyödyntää markkinoinnin kilpailukeinoja.

Sisältö

Matkailumarkkinointi, markkinoinnin suunnittelu, palvelujen markkinointi, sähköinen markkinointi, brändi, markkinointikanavat, yhteismarkkinointi

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa matkailumarkkinoinnin suunnittelun asiakaslähtöisesti ja matkailun erityispiirteet huomioiden.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija osaa matkailumarkkinoinnin suunnittelun, asiakaslähtöisyyttä on jonkin verran ja matkailun erityispiirteet tiedetään, ja ne näkyvät suunnittelussa jossain määrin.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija osaa matkailumarkkinoinnin suunnittelun periaatteet ja tietää asiakaslähtöisyyden. Opiskelija osaa tuottaa matkailun markkinointisuunnitelman vähimmäisvaatimukset huomioiden.