Matkailumarkkinointi (5 op)
Toteutuksen tunnus: AM00BK92-3006
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
01.12.2023 - 31.01.2024
Ajoitus
01.01.2024 - 31.07.2024
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Business
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Matkailun koulutus
Opettaja
- Arto Heikkinen
Ryhmät
-
AMM23KAMM23K
- 26.01.2024 14:45 - 16:15, Matkailumarkkinointi AM00BK92-3006
- 24.02.2024 12:00 - 13:30, Matkailumarkkinointi AM00BK92-3006
- 17.04.2024 16:30 - 18:00, Matkailumarkkinointi AM00BK92-3006
- 26.04.2024 12:30 - 15:30, Matkailumarkkinointi AM00BK92-3006
- 07.05.2024 16:30 - 18:00, Matkailumarkkinointi AM00BK92-3006
- 25.05.2024 09:00 - 12:00, Matkailumarkkinointi AM00BK92-3006
Tavoitteet
Opiskelija perehtyy matkailumarkkinoinnin erityispiirteisiin huomioiden markkinoinnin suunnittelun perusperiaatteet. Hän tuntee markkinoinnin ja myynnin lähtökohtina erilaiset markkinoinnin kilpailukeinot sekä asiakasnäkökulman ja asiakasymmärryksen merkityksen. Opiskelija osaa hankkia ja soveltaa asiakastietoa sekä hyödyntää markkinoinnin kilpailukeinoja.
Sisältö
Matkailumarkkinointi, markkinoinnin suunnittelu, palvelujen markkinointi, sähköinen markkinointi, brändi, markkinointikanavat, yhteismarkkinointi
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osaa matkailumarkkinoinnin suunnittelun asiakaslähtöisesti ja matkailun erityispiirteet huomioiden.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija osaa matkailumarkkinoinnin suunnittelun, asiakaslähtöisyyttä on jonkin verran ja matkailun erityispiirteet tiedetään, ja ne näkyvät suunnittelussa jossain määrin.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija osaa matkailumarkkinoinnin suunnittelun periaatteet ja tietää asiakaslähtöisyyden. Opiskelija osaa tuottaa matkailun markkinointisuunnitelman vähimmäisvaatimukset huomioiden.