Siirry suoraan sisältöön

Peliliiketoiminnan perusteet (3 op)

Toteutuksen tunnus: TT00CB36-3004

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

01.12.2023 - 31.01.2024

Ajoitus

01.01.2024 - 09.04.2024

Opintopistemäärä

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologia

Opetuskielet

  • Suomi

Koulutus

  • Tietojenkäsittelyn koulutus

Opettaja

  • OPE_Tietojärjestelmät OPE_Tietojärjestelmä
  • Johanna Puirava

Ryhmät

  • TTK23SPO
    TTK23SPO
  • TTK23SPT
    TTK23SPT
  • TTK23SPG
    TTK23SPG
  • TTK23SP
    TTK23SP
  • 10.01.2024 09:00 - 11:45, Peliliiketoiminnan perusteet TT00CB36-3004
  • 17.01.2024 09:00 - 11:45, Peliliiketoiminnan perusteet TT00CB36-3004
  • 24.01.2024 09:00 - 11:45, Peliliiketoiminnan perusteet TT00CB36-3004
  • 31.01.2024 09:00 - 11:45, Peliliiketoiminnan perusteet TT00CB36-3004
  • 07.02.2024 09:00 - 11:45, Peliliiketoiminnan perusteet TT00CB36-3004
  • 14.02.2024 09:00 - 11:45, Peliliiketoiminnan perusteet TT00CB36-3004
  • 21.02.2024 09:00 - 11:45, Peliliiketoiminnan perusteet TT00CB36-3004
  • 28.02.2024 09:00 - 11:45, Peliliiketoiminnan perusteet TT00CB36-3004
  • 13.03.2024 09:00 - 11:45, Peliliiketoiminnan perusteet TT00CB36-3004
  • 20.03.2024 09:00 - 11:45, Peliliiketoiminnan perusteet TT00CB36-3004
  • 26.03.2024 09:00 - 11:45, Peliliiketoiminnan perusteet TT00CB36-3004
  • 09.04.2024 09:00 - 11:45, Peliliiketoiminnan perusteet TT00CB36-3004

Tavoitteet

Students will understand the characteristics of game business and be familiar with business operation models and the different opportunities of financing and marketing.

Sisältö

Characteristics of Game Business
Business Operation Models
Financing in Game Industry
Earning logics
Basics of Game Marketing

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Excellent knowledge in Game Business proved by assignments and activity during classes.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Good knowledge in Game Business proved by assignments and activity during classes.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Average knowledge in Game Business proved by assignments and activity during classes.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Failed if poor knowledge in Game Business proved by assignments and activity during classes.