Siirry suoraan sisältöön

Pelituotannon perusteet (3 op)

Toteutuksen tunnus: KTAD033-3013

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

01.12.2023 - 31.01.2024

Ajoitus

01.01.2024 - 17.03.2024

Opintopistemäärä

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologia

Opetuskielet

  • Suomi

Koulutus

  • Tietojenkäsittelyn koulutus

Opettaja

  • Joonas Muhonen

Ryhmät

  • TTK23SPO
    TTK23SPO
  • TTK23SPT
    TTK23SPT
  • TTK23SPG
    TTK23SPG
  • TTK23SP
    TTK23SP
  • 09.01.2024 12:30 - 16:00, Pelituotannon perusteet KTAD033-3013
  • 16.01.2024 12:30 - 16:00, Pelituotannon perusteet KTAD033-3013
  • 23.01.2024 12:30 - 16:00, Pelituotannon perusteet KTAD033-3013
  • 30.01.2024 12:30 - 16:00, Pelituotannon perusteet KTAD033-3013
  • 06.02.2024 12:30 - 16:00, Pelituotannon perusteet KTAD033-3013
  • 13.02.2024 12:30 - 16:00, Pelituotannon perusteet KTAD033-3013
  • 20.02.2024 12:30 - 16:00, Pelituotannon perusteet KTAD033-3013
  • 27.02.2024 12:30 - 16:00, Pelituotannon perusteet KTAD033-3013
  • 12.03.2024 12:30 - 16:00, Pelituotannon perusteet KTAD033-3013

Tavoitteet

Opiskelija hahmottaa peliohjelmistotuotannon eri vaiheet. Tuntee KAMK:in pelituotannossa käytettävän projektinhallinnan perusteet. Osaa käyttää versionhallintaa.

Sisältö

Johdatus pelikehityksen maailmaan
Pelituotantoprosessi
Johdatus pelituotannossa käytettäviin projektinhallintamenetelmiin
Tutustuminen versionhallintaan

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osoittaa erinomaista osaamista pelituotantoon liittyen ja osaa toimia vastuullisesti sekä kehittävästi.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija osaa soveltaa käytännössä oppimaansa.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija tietää peliohjelmistotuotannon eri vaiheet. Tuntee KAJAK:in pelituotannossa käytettävän projektinhallinnan perusteet. Osaa käyttää versionhallintaa.