Siirry suoraan sisältöön

Peliohjelmointi I (4 op)

Toteutuksen tunnus: KTAD030-3013

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

01.12.2023 - 31.01.2024

Ajoitus

01.01.2024 - 17.03.2024

Opintopistemäärä

4 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologia

Opetuskielet

  • Suomi

Koulutus

  • Tietojenkäsittelyn koulutus

Opettaja

  • Niko Kinnunen
  • Kiia Aihkisalo

Ryhmät

  • TTK23SPO
    TTK23SPO
  • TTK23SPT
    TTK23SPT
  • TTK23SPG
    TTK23SPG
  • TTK23SP
    TTK23SP
  • 09.01.2024 09:00 - 11:30, Peliohjelmointi I KTAD030-3013
  • 15.01.2024 09:00 - 11:45, Peliohjelmointi I KTAD030-3013
  • 16.01.2024 09:00 - 11:45, Peliohjelmointi I KTAD030-3013
  • 22.01.2024 09:00 - 11:45, Peliohjelmointi I KTAD030-3013
  • 23.01.2024 09:00 - 11:45, Peliohjelmointi I KTAD030-3013
  • 29.01.2024 09:00 - 11:45, Peliohjelmointi I KTAD030-3013
  • 30.01.2024 09:00 - 11:45, Peliohjelmointi I KTAD030-3013
  • 05.02.2024 09:00 - 11:45, Peliohjelmointi I KTAD030-3013
  • 06.02.2024 09:00 - 11:45, Peliohjelmointi I KTAD030-3013
  • 12.02.2024 09:00 - 11:45, Peliohjelmointi I KTAD030-3013
  • 13.02.2024 09:00 - 11:45, Peliohjelmointi I KTAD030-3013
  • 19.02.2024 09:00 - 11:45, Peliohjelmointi I KTAD030-3013
  • 20.02.2024 09:00 - 11:45, Peliohjelmointi I KTAD030-3013
  • 26.02.2024 09:00 - 11:45, Peliohjelmointi I KTAD030-3013
  • 27.02.2024 09:00 - 11:45, Peliohjelmointi I KTAD030-3013
  • 11.03.2024 09:00 - 11:45, Peliohjelmointi I KTAD030-3013
  • 12.03.2024 09:00 - 11:45, Peliohjelmointi I KTAD030-3013

Tavoitteet

Opiskelija osaa suunnitella, dokumentoida, toteuttaa ja testata 2D-pelin C#-ohjelmointikielellä.

Sisältö

Pelisovelluksen toimintaperiaatteet
XNA:n tai Unity3D:n peruskäyttö
Pelimekaniikan ohjelmointi

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Ilmoitetaan opintojakson alussa.

Esitietovaatimukset

Ohjelmoinnin perusteet