Peliohjelmointi I (4 op)
Toteutuksen tunnus: KTAD030-3013
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
01.12.2023 - 31.01.2024
Ajoitus
01.01.2024 - 17.03.2024
Opintopistemäärä
4 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
- Niko Kinnunen
- Kiia Aihkisalo
Ryhmät
-
TTK23SPOTTK23SPO
-
TTK23SPTTTK23SPT
-
TTK23SPGTTK23SPG
-
TTK23SPTTK23SP
- 09.01.2024 09:00 - 11:30, Peliohjelmointi I KTAD030-3013
- 15.01.2024 09:00 - 11:45, Peliohjelmointi I KTAD030-3013
- 16.01.2024 09:00 - 11:45, Peliohjelmointi I KTAD030-3013
- 22.01.2024 09:00 - 11:45, Peliohjelmointi I KTAD030-3013
- 23.01.2024 09:00 - 11:45, Peliohjelmointi I KTAD030-3013
- 29.01.2024 09:00 - 11:45, Peliohjelmointi I KTAD030-3013
- 30.01.2024 09:00 - 11:45, Peliohjelmointi I KTAD030-3013
- 05.02.2024 09:00 - 11:45, Peliohjelmointi I KTAD030-3013
- 06.02.2024 09:00 - 11:45, Peliohjelmointi I KTAD030-3013
- 12.02.2024 09:00 - 11:45, Peliohjelmointi I KTAD030-3013
- 13.02.2024 09:00 - 11:45, Peliohjelmointi I KTAD030-3013
- 19.02.2024 09:00 - 11:45, Peliohjelmointi I KTAD030-3013
- 20.02.2024 09:00 - 11:45, Peliohjelmointi I KTAD030-3013
- 26.02.2024 09:00 - 11:45, Peliohjelmointi I KTAD030-3013
- 27.02.2024 09:00 - 11:45, Peliohjelmointi I KTAD030-3013
- 11.03.2024 09:00 - 11:45, Peliohjelmointi I KTAD030-3013
- 12.03.2024 09:00 - 11:45, Peliohjelmointi I KTAD030-3013
Tavoitteet
Opiskelija osaa suunnitella, dokumentoida, toteuttaa ja testata 2D-pelin C#-ohjelmointikielellä.
Sisältö
Pelisovelluksen toimintaperiaatteet
XNA:n tai Unity3D:n peruskäyttö
Pelimekaniikan ohjelmointi
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Ilmoitetaan opintojakson alussa.
Esitietovaatimukset
Ohjelmoinnin perusteet