3D Modeling and Texturing I (3 op)
Toteutuksen tunnus: KTVP033-3013
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
19.08.2024 - 22.09.2024
Ajoitus
28.10.2024 - 31.12.2024
Opintopistemäärä
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
- Tommi Helin
Ryhmät
-
TTK23SPGTTK23SPG
- 28.10.2024 12:30 - 15:45, 3D Modeling and Texturing I KTVP033-3013
- 04.11.2024 12:30 - 15:45, 3D Modeling and Texturing I KTVP033-3013
- 11.11.2024 12:30 - 15:45, 3D Modeling and Texturing I KTVP033-3013
- 18.11.2024 12:30 - 15:45, 3D Modeling and Texturing I KTVP033-3013
- 25.11.2024 12:30 - 15:45, 3D Modeling and Texturing I KTVP033-3013
- 02.12.2024 12:30 - 15:45, 3D Modeling and Texturing I KTVP033-3013
- 09.12.2024 12:30 - 15:45, 3D Modeling and Texturing I KTVP033-3013
- 16.12.2024 12:30 - 15:45, 3D Modeling and Texturing I KTVP033-3013
Tavoitteet
Opiskelijat ymmärtävät tyyliteltyjen matalaresoluutiomallien ja niiden teksturoinnin periaatteet pelituotantoa varten.
Sisältö
Matalaresoluutiomallinnuksen tekniikat.
Matalaresoluutioisten käsinmaalattujen tyyliteltyjen tekstuurien luontitekniikat.
UV kartoitus
Toistuvien tekstuurien luonti
Optimointitekniikat pelejä varten
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Käsitteiden syvempi ymmärrys, erittäin hyvät harjoitustyöt ja ylimääräisiä harjoituksia.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Ymmärtää käsitteet, kaikki harjoitukset tehty hyvin.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
On läsnä, palauttaa tehtävät.
Esitietovaatimukset
Basics of 2D Game Graphics