Siirry suoraan sisältöön

3D Modeling and Texturing I (3 op)

Toteutuksen tunnus: KTVP033-3013

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

19.08.2024 - 22.09.2024

Ajoitus

28.10.2024 - 31.12.2024

Opintopistemäärä

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologia

Opetuskielet

  • Suomi

Koulutus

  • Tietojenkäsittelyn koulutus

Opettaja

  • Tommi Helin

Ryhmät

  • TTK23SPG
    TTK23SPG
  • 28.10.2024 12:30 - 15:45, 3D Modeling and Texturing I KTVP033-3013
  • 04.11.2024 12:30 - 15:45, 3D Modeling and Texturing I KTVP033-3013
  • 11.11.2024 12:30 - 15:45, 3D Modeling and Texturing I KTVP033-3013
  • 18.11.2024 12:30 - 15:45, 3D Modeling and Texturing I KTVP033-3013
  • 25.11.2024 12:30 - 15:45, 3D Modeling and Texturing I KTVP033-3013
  • 02.12.2024 12:30 - 15:45, 3D Modeling and Texturing I KTVP033-3013
  • 09.12.2024 12:30 - 15:45, 3D Modeling and Texturing I KTVP033-3013
  • 16.12.2024 12:30 - 15:45, 3D Modeling and Texturing I KTVP033-3013

Tavoitteet

Opiskelijat ymmärtävät tyyliteltyjen matalaresoluutiomallien ja niiden teksturoinnin periaatteet pelituotantoa varten.

Sisältö

Matalaresoluutiomallinnuksen tekniikat.
Matalaresoluutioisten käsinmaalattujen tyyliteltyjen tekstuurien luontitekniikat.
UV kartoitus
Toistuvien tekstuurien luonti
Optimointitekniikat pelejä varten

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Käsitteiden syvempi ymmärrys, erittäin hyvät harjoitustyöt ja ylimääräisiä harjoituksia.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Ymmärtää käsitteet, kaikki harjoitukset tehty hyvin.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

On läsnä, palauttaa tehtävät.

Esitietovaatimukset

Basics of 2D Game Graphics