Siirry suoraan sisältöön

3D Modeling and Texturing I (3 op)

Toteutuksen tunnus: KTVP033-3013

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
19.08.2024 - 22.09.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
28.10.2024 - 31.12.2024
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
3 op
Lähiosuus
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettajat
Tommi Helin
Ryhmät
TTK23SPG
TTK23SPG
Opintojakso
KTVP033

Toteutuksella on 8 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 26 t 0 min.

Aika Aihe Tila
Ma 28.10.2024 klo 12:30 - 15:45
(3 t 15 min)
3D Modeling and Texturing I KTVP033-3013
TA11L155 TA11L155
Ma 04.11.2024 klo 12:30 - 15:45
(3 t 15 min)
3D Modeling and Texturing I KTVP033-3013
TA11L155 TA11L155
Ma 11.11.2024 klo 12:30 - 15:45
(3 t 15 min)
3D Modeling and Texturing I KTVP033-3013
TA11L155 TA11L155
Ma 18.11.2024 klo 12:30 - 15:45
(3 t 15 min)
3D Modeling and Texturing I KTVP033-3013
TA11L155 TA11L155
Ma 25.11.2024 klo 12:30 - 15:45
(3 t 15 min)
3D Modeling and Texturing I KTVP033-3013
TA11L155 TA11L155
Ma 02.12.2024 klo 12:30 - 15:45
(3 t 15 min)
3D Modeling and Texturing I KTVP033-3013
TA11L155 TA11L155
Ma 09.12.2024 klo 12:30 - 15:45
(3 t 15 min)
3D Modeling and Texturing I KTVP033-3013
TA11L155 TA11L155
Ma 16.12.2024 klo 12:30 - 15:45
(3 t 15 min)
3D Modeling and Texturing I KTVP033-3013
TA11L155 TA11L155
Muutokset varauksiin voivat olla mahdollisia.

Tavoitteet

Opiskelijat ymmärtävät tyyliteltyjen matalaresoluutiomallien ja niiden teksturoinnin periaatteet pelituotantoa varten.

Sisältö

Matalaresoluutiomallinnuksen tekniikat.
Matalaresoluutioisten käsinmaalattujen tyyliteltyjen tekstuurien luontitekniikat.
UV kartoitus
Toistuvien tekstuurien luonti
Optimointitekniikat pelejä varten

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Käsitteiden syvempi ymmärrys, erittäin hyvät harjoitustyöt ja ylimääräisiä harjoituksia.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Ymmärtää käsitteet, kaikki harjoitukset tehty hyvin.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

On läsnä, palauttaa tehtävät.

Esitietovaatimukset

Basics of 2D Game Graphics

Siirry alkuun