3D Modeling and Texturing I (3 op)
Toteutuksen tunnus: KTVP033-3013
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
19.08.2024 - 22.09.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
28.10.2024 - 31.12.2024
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 3 op
- Lähiosuus
- 3 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Teknologia
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Tietojenkäsittelyn koulutus
Toteutuksella on 8 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 26 t 0 min.
Aika | Aihe | Tila |
---|---|---|
Ma 28.10.2024 klo 12:30 - 15:45 (3 t 15 min) |
3D Modeling and Texturing I KTVP033-3013 |
TA11L155
TA11L155
|
Ma 04.11.2024 klo 12:30 - 15:45 (3 t 15 min) |
3D Modeling and Texturing I KTVP033-3013 |
TA11L155
TA11L155
|
Ma 11.11.2024 klo 12:30 - 15:45 (3 t 15 min) |
3D Modeling and Texturing I KTVP033-3013 |
TA11L155
TA11L155
|
Ma 18.11.2024 klo 12:30 - 15:45 (3 t 15 min) |
3D Modeling and Texturing I KTVP033-3013 |
TA11L155
TA11L155
|
Ma 25.11.2024 klo 12:30 - 15:45 (3 t 15 min) |
3D Modeling and Texturing I KTVP033-3013 |
TA11L155
TA11L155
|
Ma 02.12.2024 klo 12:30 - 15:45 (3 t 15 min) |
3D Modeling and Texturing I KTVP033-3013 |
TA11L155
TA11L155
|
Ma 09.12.2024 klo 12:30 - 15:45 (3 t 15 min) |
3D Modeling and Texturing I KTVP033-3013 |
TA11L155
TA11L155
|
Ma 16.12.2024 klo 12:30 - 15:45 (3 t 15 min) |
3D Modeling and Texturing I KTVP033-3013 |
TA11L155
TA11L155
|
Tavoitteet
Opiskelijat ymmärtävät tyyliteltyjen matalaresoluutiomallien ja niiden teksturoinnin periaatteet pelituotantoa varten.
Sisältö
Matalaresoluutiomallinnuksen tekniikat.
Matalaresoluutioisten käsinmaalattujen tyyliteltyjen tekstuurien luontitekniikat.
UV kartoitus
Toistuvien tekstuurien luonti
Optimointitekniikat pelejä varten
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Käsitteiden syvempi ymmärrys, erittäin hyvät harjoitustyöt ja ylimääräisiä harjoituksia.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Ymmärtää käsitteet, kaikki harjoitukset tehty hyvin.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
On läsnä, palauttaa tehtävät.
Esitietovaatimukset
Basics of 2D Game Graphics