Siirry suoraan sisältöön

Programming Mobile Games (3 op)

Toteutuksen tunnus: KTVP060-3014

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

19.08.2024 - 22.09.2024

Ajoitus

01.08.2024 - 31.12.2024

Opintopistemäärä

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologia

Opetuskielet

  • Suomi

Koulutus

  • Tietojenkäsittelyn koulutus

Opettaja

  • Janne Remes

Ryhmät

  • TTK23SPO
    TTK23SPO
  • 26.08.2024 12:30 - 14:00, Programming Mobile Games KTVP060-3014
  • 27.08.2024 12:30 - 14:00, Programming Mobile Games KTVP060-3014
  • 02.09.2024 12:30 - 14:00, Programming Mobile Games KTVP060-3014
  • 03.09.2024 12:30 - 14:00, Programming Mobile Games KTVP060-3014
  • 09.09.2024 12:30 - 14:00, Programming Mobile Games KTVP060-3014
  • 10.09.2024 12:30 - 14:00, Programming Mobile Games KTVP060-3014
  • 16.09.2024 12:30 - 14:00, Programming Mobile Games KTVP060-3014
  • 17.09.2024 12:30 - 14:00, Programming Mobile Games KTVP060-3014
  • 23.09.2024 12:30 - 14:00, Programming Mobile Games KTVP060-3014
  • 24.09.2024 12:30 - 14:00, Programming Mobile Games KTVP060-3014
  • 30.09.2024 12:30 - 14:00, Programming Mobile Games KTVP060-3014
  • 01.10.2024 12:30 - 14:00, Programming Mobile Games KTVP060-3014
  • 07.10.2024 12:30 - 14:00, Programming Mobile Games KTVP060-3014
  • 08.10.2024 12:30 - 14:00, Programming Mobile Games KTVP060-3014
  • 21.10.2024 12:30 - 14:00, Teams_Programming Mobile Games KTVP060-3014
  • 22.10.2024 12:30 - 14:00, Teams_Programming Mobile Games KTVP060-3014

Tavoitteet

Students will understand the limitations and constraints of mobile platforms in game programming. They will be able to identify the differences between different mobile platforms and understand the requirements of code portability. Students will be able to implement game or other real time graphics applications in a mobile device.

Sisältö

Different mobile platforms and differences between them.
Code portability and constraints.
Use of different SDKs

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa soveltaa monipuolisesti oppimaansa erilaisissa tehtävissä.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija osaa käyttää kurssilla opeteltuja menetelmiä tarkoituksenmukaisella tavalla.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija tuntee ja hallitsee kurssiin liittyvät peruskäsitteet.

Esitietovaatimukset

Programming C++