Programming Mobile Games (3 op)
Toteutuksen tunnus: KTVP060-3014
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
19.08.2024 - 22.09.2024
Ajoitus
01.08.2024 - 31.12.2024
Opintopistemäärä
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
- Janne Remes
Ryhmät
-
TTK23SPOTTK23SPO
- 26.08.2024 12:30 - 14:00, Programming Mobile Games KTVP060-3014
- 27.08.2024 12:30 - 14:00, Programming Mobile Games KTVP060-3014
- 02.09.2024 12:30 - 14:00, Programming Mobile Games KTVP060-3014
- 03.09.2024 12:30 - 14:00, Programming Mobile Games KTVP060-3014
- 09.09.2024 12:30 - 14:00, Programming Mobile Games KTVP060-3014
- 10.09.2024 12:30 - 14:00, Programming Mobile Games KTVP060-3014
- 16.09.2024 12:30 - 14:00, Programming Mobile Games KTVP060-3014
- 17.09.2024 12:30 - 14:00, Programming Mobile Games KTVP060-3014
- 23.09.2024 12:30 - 14:00, Programming Mobile Games KTVP060-3014
- 24.09.2024 12:30 - 14:00, Programming Mobile Games KTVP060-3014
- 30.09.2024 12:30 - 14:00, Programming Mobile Games KTVP060-3014
- 01.10.2024 12:30 - 14:00, Programming Mobile Games KTVP060-3014
- 07.10.2024 12:30 - 14:00, Programming Mobile Games KTVP060-3014
- 08.10.2024 12:30 - 14:00, Programming Mobile Games KTVP060-3014
- 21.10.2024 12:30 - 14:00, Teams_Programming Mobile Games KTVP060-3014
- 22.10.2024 12:30 - 14:00, Teams_Programming Mobile Games KTVP060-3014
Tavoitteet
Students will understand the limitations and constraints of mobile platforms in game programming. They will be able to identify the differences between different mobile platforms and understand the requirements of code portability. Students will be able to implement game or other real time graphics applications in a mobile device.
Sisältö
Different mobile platforms and differences between them.
Code portability and constraints.
Use of different SDKs
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osaa soveltaa monipuolisesti oppimaansa erilaisissa tehtävissä.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija osaa käyttää kurssilla opeteltuja menetelmiä tarkoituksenmukaisella tavalla.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija tuntee ja hallitsee kurssiin liittyvät peruskäsitteet.
Esitietovaatimukset
Programming C++