Siirry suoraan sisältöön

Game Design I (3 op)

Toteutuksen tunnus: KTVP011-3011

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
19.08.2024 - 22.09.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.08.2024 - 31.12.2024
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
3 op
Lähiosuus
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
englanti
Koulutus
Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettajat
Joonas Muhonen
Ryhmät
VAPVAL2024
VAPVAL2024
Opintojakso
KTVP011

Toteutuksella on 16 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 28 t 0 min.

Aika Aihe Tila
Ma 26.08.2024 klo 16:15 - 18:00
(1 t 45 min)
Game Design I KTVP011-3011
Teams
Ti 27.08.2024 klo 16:15 - 18:00
(1 t 45 min)
Game Design I KTVP011-3011
Teams
Ma 02.09.2024 klo 16:15 - 18:00
(1 t 45 min)
Game Design I KTVP011-3011
Teams
Ti 03.09.2024 klo 16:15 - 18:00
(1 t 45 min)
Game Design I KTVP011-3011
Teams
Ma 09.09.2024 klo 16:15 - 18:00
(1 t 45 min)
Game Design I KTVP011-3011
Teams
Ti 10.09.2024 klo 16:15 - 18:00
(1 t 45 min)
Game Design I KTVP011-3011
Teams
Ma 16.09.2024 klo 16:15 - 18:00
(1 t 45 min)
Game Design I KTVP011-3011
Teams
Ti 17.09.2024 klo 16:15 - 18:00
(1 t 45 min)
Game Design I KTVP011-3011
Teams
Ma 23.09.2024 klo 16:15 - 18:00
(1 t 45 min)
Game Design I KTVP011-3011
Teams
Ti 24.09.2024 klo 16:15 - 18:00
(1 t 45 min)
Game Design I KTVP011-3011
Teams
Ma 30.09.2024 klo 16:15 - 18:00
(1 t 45 min)
Game Design I KTVP011-3011
Teams
Ti 01.10.2024 klo 16:15 - 18:00
(1 t 45 min)
Game Design I KTVP011-3011
Teams
Ma 07.10.2024 klo 16:15 - 18:00
(1 t 45 min)
Game Design I KTVP011-3011
Teams
Ti 08.10.2024 klo 16:15 - 18:00
(1 t 45 min)
Game Design I KTVP011-3011
Teams
Ma 21.10.2024 klo 16:15 - 18:00
(1 t 45 min)
Game Design I KTVP011-3011
Teams
Ti 22.10.2024 klo 16:15 - 18:00
(1 t 45 min)
Game Design I KTVP011-3011
Teams
Muutokset varauksiin voivat olla mahdollisia.

Tavoitteet

- Opiskelija oppii soveltamaan pelimekaniikkoja projekteissa
- Opiskelija oppii analysoimaan pelien mekaniikkoja
- Opiskelija oppii käyttöliittymän suunnittelua
- Opiskelija oppii suunnittelemaan lisenssi ja/tai asiakastuotteita
- Opiskelija saa jatko-opetusta dokumentaatioiden kirjoittamiseen

Sisältö

Opiskelijat perehtyvät tarkemmin pelimekaniikkaan liittyviin ongelmiin ja haasteisiin. Oppisisältö rakennetaan oppilaiden omia peliprojekteja tukevaksi. Käytännön sisältö muodostuu näiden pelien kautta.

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

The students understand the game concept and can make an appropriate and functional game design document, participation 80%, Pass / Fail

Esitietovaatimukset

- Pelisuunnittelun perusteet
- Pelituotannon perusteet

Siirry alkuun