Siirry suoraan sisältöön

Arvoketjut, asiakastarpeet ja asiakaslähtöinen suunnittelu (5 op)

Toteutuksen tunnus: TT00BR31-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

01.12.2023 - 31.01.2024

Ajoitus

01.01.2024 - 21.05.2024

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologia

Opetuskielet

  • Suomi

Koulutus

  • Tieto- ja viestintätekniikan koulutus

Opettaja

  • Pekka Huttunen
  • Ali Hosseini

Ryhmät

  • TTV21SAI
    TTV21SAI
  • 09.01.2024 09:30 - 11:45, Arvoketjut, asiakastarpeet ja asiakaslähtöinen suunnittelu TT00BR31-3003
  • 16.01.2024 09:00 - 11:30, Arvoketjut, asiakastarpeet ja asiakaslähtöinen suunnittelu TT00BR31-3003
  • 23.01.2024 09:00 - 11:30, Arvoketjut, asiakastarpeet ja asiakaslähtöinen suunnittelu TT00BR31-3003
  • 30.01.2024 09:00 - 11:30, Arvoketjut, asiakastarpeet ja asiakaslähtöinen suunnittelu TT00BR31-3003
  • 06.02.2024 09:00 - 11:30, Arvoketjut, asiakastarpeet ja asiakaslähtöinen suunnittelu TT00BR31-3003
  • 13.02.2024 09:00 - 11:30, Arvoketjut, asiakastarpeet ja asiakaslähtöinen suunnittelu TT00BR31-3003
  • 20.02.2024 09:00 - 11:30, Arvoketjut, asiakastarpeet ja asiakaslähtöinen suunnittelu TT00BR31-3003
  • 27.02.2024 09:00 - 11:30, Arvoketjut, asiakastarpeet ja asiakaslähtöinen suunnittelu TT00BR31-3003
  • 12.03.2024 09:00 - 11:30, Arvoketjut, asiakastarpeet ja asiakaslähtöinen suunnittelu TT00BR31-3003
  • 19.03.2024 09:00 - 11:30, Arvoketjut, asiakastarpeet ja asiakaslähtöinen suunnittelu TT00BR31-3003
  • 26.03.2024 09:00 - 11:30, Arvoketjut, asiakastarpeet ja asiakaslähtöinen suunnittelu TT00BR31-3003
  • 02.04.2024 09:00 - 11:30, Arvoketjut, asiakastarpeet ja asiakaslähtöinen suunnittelu TT00BR31-3003
  • 09.04.2024 09:00 - 11:30, Arvoketjut, asiakastarpeet ja asiakaslähtöinen suunnittelu TT00BR31-3003
  • 16.04.2024 09:00 - 11:30, Arvoketjut, asiakastarpeet ja asiakaslähtöinen suunnittelu TT00BR31-3003
  • 23.04.2024 09:00 - 11:30, Arvoketjut, asiakastarpeet ja asiakaslähtöinen suunnittelu TT00BR31-3003
  • 30.04.2024 09:00 - 11:30, Arvoketjut, asiakastarpeet ja asiakaslähtöinen suunnittelu TT00BR31-3003
  • 07.05.2024 09:00 - 11:30, Arvoketjut, asiakastarpeet ja asiakaslähtöinen suunnittelu TT00BR31-3003
  • 14.05.2024 09:00 - 11:30, Arvoketjut, asiakastarpeet ja asiakaslähtöinen suunnittelu TT00BR31-3003
  • 21.05.2024 09:00 - 11:30, Arvoketjut, asiakastarpeet ja asiakaslähtöinen suunnittelu TT00BR31-3003

Tavoitteet

Kurssin tavoitteena on ymmärtää, mitä ovat arvoketjut, miten asiakasarvo muodostuu ja miten toimia asiakaslähtöisesti. Kurssilla aluksi muodostetaan käsitys mitä on liiketoiminta ja erityisesti datalähtöinen liiketoiminta. Tämän jälkeen käydään tarkemmin läpi liiketoimintaan liittyviä työkaluja ja käytäntöjä ja mietitään, miten näitä käytetään asiakaslähtöisesti. Kurssiin kuuluu laaja harjoitustyö. Kurssin käytyäsi osaat muodostaa asiakaslähtöisen liiketoimintasuunnitelman.

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Kurssin arviointi perustuu liiketoimintasuunnitelman esittelyyn ja lopputoimitukseen. Arvosanaan 5 vaaditaan kaikkien liiketoimintasuunnitelman osakokonaisuuksien toteuttaminen kiitettävästi.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Kurssin arviointi perustuu liiketoimintasuunnitelman esittelyyn ja lopputoimitukseen. Arvosanaan 1 vaaditaan että palauttamistasi kurssin harjoituksista käy ilmi, että osaat muodostaa asiakaslähtöisen liiketoimintasuunnitelman.

Esitietovaatimukset

Käyttäjälähtöinen suunnittelu