Siirry suoraan sisältöön

Johdanto pelimoottoriohjelmointiin (3 op)

Toteutuksen tunnus: TTAE008-3010

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
19.08.2024 - 22.09.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.08.2024 - 27.10.2024
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
3 op
Lähiosuus
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Tieto- ja viestintätekniikan koulutus
Opettajat
Mikko Romppainen
Ryhmät
TTV23SP
TTV23SP
Opintojakso
TTAE008

Toteutuksella on 8 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 26 t 0 min.

Aika Aihe Tila
Ti 27.08.2024 klo 08:15 - 11:30
(3 t 15 min)
Johdanto pelimoottoriohjelmointiin TTAE008-3010
TA11L151 TA11L151
Ti 03.09.2024 klo 08:15 - 11:30
(3 t 15 min)
Johdanto pelimoottoriohjelmointiin TTAE008-3010
TA11L151 TA11L151
Ti 10.09.2024 klo 08:15 - 11:30
(3 t 15 min)
Johdanto pelimoottoriohjelmointiin TTAE008-3010
TA11L151 TA11L151
Ti 17.09.2024 klo 08:15 - 11:30
(3 t 15 min)
Johdanto pelimoottoriohjelmointiin TTAE008-3010
TA11L151 TA11L151
Ti 24.09.2024 klo 08:15 - 11:30
(3 t 15 min)
Johdanto pelimoottoriohjelmointiin TTAE008-3010
TA11L151 TA11L151
Ti 01.10.2024 klo 08:15 - 11:30
(3 t 15 min)
Johdanto pelimoottoriohjelmointiin TTAE008-3010
TA11L151 TA11L151
Ti 08.10.2024 klo 08:15 - 11:30
(3 t 15 min)
Johdanto pelimoottoriohjelmointiin TTAE008-3010
TA11L151 TA11L151
Ti 22.10.2024 klo 08:15 - 11:30
(3 t 15 min)
Johdanto pelimoottoriohjelmointiin TTAE008-3010
TA11L151 TA11L151
Muutokset varauksiin voivat olla mahdollisia.

Arviointiasteikko

0 - 5

Tavoitteet

Opiskelija ymmärtää erilaiset peli- ja välikerrosmoottoreiden tyypit ja arkkitehtuurit. Opiskelija osaa käyttää yhtä tai useampaa pelimoottoria yksinkertaisen pelisovelluksen tekemiseen.

Sisältö

Pelimoottorityypit
Pelimoottorien arkkitehtuurit
Pelimoottoreihin tutustuminen ohjelmoimalla.
Oman tuotoksen esittely

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija ymmärtää erilaiset peli-ja välikerrosmoottoreiden tyypit ja arkkitehtuurit.
Opiskelija osaa käyttää yhtä pelimoottoria yksinkertaisen pelisovelluksen tekemiseen ohjatusti.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija tuntee hyvin erilaiset peli- ja välikerrosmoottoreiden tyypit ja arkkitehtuurit.
Opiskelija osaa käyttää useampaa pelimoottoria yksinkertaisen pelisovelluksen tekemiseen itsenäisesti.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija tuntee hyvin erilaiset peli- ja välikerrosmoottoreiden tyypit ja arkkitehtuurit.
Opiskelija osaa käyttää useampaa pelimoottoria kompleksisen pelisovelluksen tekemiseen itsenäisesti ja kehittäen toimintaansa.

Esitietovaatimukset

C++ -ohjelmointi

Siirry alkuun