Johdanto pelimoottoriohjelmointiin (3 op)
Toteutuksen tunnus: TTAE008-3010
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
19.08.2024 - 22.09.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
01.08.2024 - 27.10.2024
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 3 op
- Lähiosuus
- 3 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Teknologia
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Tieto- ja viestintätekniikan koulutus
Toteutuksella on 8 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 26 t 0 min.
Aika | Aihe | Tila |
---|---|---|
Ti 27.08.2024 klo 08:15 - 11:30 (3 t 15 min) |
Johdanto pelimoottoriohjelmointiin TTAE008-3010 |
TA11L151
TA11L151
|
Ti 03.09.2024 klo 08:15 - 11:30 (3 t 15 min) |
Johdanto pelimoottoriohjelmointiin TTAE008-3010 |
TA11L151
TA11L151
|
Ti 10.09.2024 klo 08:15 - 11:30 (3 t 15 min) |
Johdanto pelimoottoriohjelmointiin TTAE008-3010 |
TA11L151
TA11L151
|
Ti 17.09.2024 klo 08:15 - 11:30 (3 t 15 min) |
Johdanto pelimoottoriohjelmointiin TTAE008-3010 |
TA11L151
TA11L151
|
Ti 24.09.2024 klo 08:15 - 11:30 (3 t 15 min) |
Johdanto pelimoottoriohjelmointiin TTAE008-3010 |
TA11L151
TA11L151
|
Ti 01.10.2024 klo 08:15 - 11:30 (3 t 15 min) |
Johdanto pelimoottoriohjelmointiin TTAE008-3010 |
TA11L151
TA11L151
|
Ti 08.10.2024 klo 08:15 - 11:30 (3 t 15 min) |
Johdanto pelimoottoriohjelmointiin TTAE008-3010 |
TA11L151
TA11L151
|
Ti 22.10.2024 klo 08:15 - 11:30 (3 t 15 min) |
Johdanto pelimoottoriohjelmointiin TTAE008-3010 |
TA11L151
TA11L151
|
Arviointiasteikko
0 - 5
Tavoitteet
Opiskelija ymmärtää erilaiset peli- ja välikerrosmoottoreiden tyypit ja arkkitehtuurit. Opiskelija osaa käyttää yhtä tai useampaa pelimoottoria yksinkertaisen pelisovelluksen tekemiseen.
Sisältö
Pelimoottorityypit
Pelimoottorien arkkitehtuurit
Pelimoottoreihin tutustuminen ohjelmoimalla.
Oman tuotoksen esittely
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija ymmärtää erilaiset peli-ja välikerrosmoottoreiden tyypit ja arkkitehtuurit.
Opiskelija osaa käyttää yhtä pelimoottoria yksinkertaisen pelisovelluksen tekemiseen ohjatusti.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija tuntee hyvin erilaiset peli- ja välikerrosmoottoreiden tyypit ja arkkitehtuurit.
Opiskelija osaa käyttää useampaa pelimoottoria yksinkertaisen pelisovelluksen tekemiseen itsenäisesti.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija tuntee hyvin erilaiset peli- ja välikerrosmoottoreiden tyypit ja arkkitehtuurit.
Opiskelija osaa käyttää useampaa pelimoottoria kompleksisen pelisovelluksen tekemiseen itsenäisesti ja kehittäen toimintaansa.
Esitietovaatimukset
C++ -ohjelmointi