Johdanto pelimoottoriohjelmointiin (3 op)
Toteutuksen tunnus: TTAE008-3010
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
19.08.2024 - 22.09.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
01.08.2024 - 27.10.2024
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 3 op
- Lähiosuus
- 3 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Teknologia
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Tieto- ja viestintätekniikan koulutus
Toteutuksella on 8 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 26 t 0 min.
Aika | Aihe | Tila |
---|---|---|
Ti 27.08.2024 klo 08:15 - 11:30 (3 t 15 min) |
Johdanto pelimoottoriohjelmointiin TTAE008-3010 |
TA11L151
TA11L151
|
Ti 03.09.2024 klo 08:15 - 11:30 (3 t 15 min) |
Johdanto pelimoottoriohjelmointiin TTAE008-3010 |
TA11L151
TA11L151
|
Ti 10.09.2024 klo 08:15 - 11:30 (3 t 15 min) |
Johdanto pelimoottoriohjelmointiin TTAE008-3010 |
TA11L151
TA11L151
|
Ti 17.09.2024 klo 08:15 - 11:30 (3 t 15 min) |
Johdanto pelimoottoriohjelmointiin TTAE008-3010 |
TA11L151
TA11L151
|
Ti 24.09.2024 klo 08:15 - 11:30 (3 t 15 min) |
Johdanto pelimoottoriohjelmointiin TTAE008-3010 |
TA11L151
TA11L151
|
Ti 01.10.2024 klo 08:15 - 11:30 (3 t 15 min) |
Johdanto pelimoottoriohjelmointiin TTAE008-3010 |
TA11L151
TA11L151
|
Ti 08.10.2024 klo 08:15 - 11:30 (3 t 15 min) |
Johdanto pelimoottoriohjelmointiin TTAE008-3010 |
TA11L151
TA11L151
|
Ti 22.10.2024 klo 08:15 - 11:30 (3 t 15 min) |
Johdanto pelimoottoriohjelmointiin TTAE008-3010 |
TA11L151
TA11L151
|
Tavoitteet
Opiskelija ymmärtää erilaiset peli- ja välikerrosmoottoreiden tyypit ja arkkitehtuurit. Opiskelija osaa käyttää yhtä tai useampaa pelimoottoria yksinkertaisen pelisovelluksen tekemiseen.
Sisältö
Pelimoottorityypit
Pelimoottorien arkkitehtuurit
Pelimoottoreihin tutustuminen ohjelmoimalla.
Oman tuotoksen esittely
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija tuntee hyvin erilaiset peli- ja välikerrosmoottoreiden tyypit ja arkkitehtuurit.
Opiskelija osaa käyttää useampaa pelimoottoria kompleksisen pelisovelluksen tekemiseen itsenäisesti ja kehittäen toimintaansa.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija tuntee hyvin erilaiset peli- ja välikerrosmoottoreiden tyypit ja arkkitehtuurit.
Opiskelija osaa käyttää useampaa pelimoottoria yksinkertaisen pelisovelluksen tekemiseen itsenäisesti.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija ymmärtää erilaiset peli-ja välikerrosmoottoreiden tyypit ja arkkitehtuurit.
Opiskelija osaa käyttää yhtä pelimoottoria yksinkertaisen pelisovelluksen tekemiseen ohjatusti.
Esitietovaatimukset
C++ -ohjelmointi