Siirry suoraan sisältöön

Johdanto pelimoottoriohjelmointiin (3 op)

Toteutuksen tunnus: TTAE008-3010

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
19.08.2024 - 22.09.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.08.2024 - 27.10.2024
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
3 op
Lähiosuus
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Tieto- ja viestintätekniikan koulutus
Opettajat
Mikko Romppainen
Ryhmät
TTV23SP
TTV23SP
Opintojakso
TTAE008

Toteutuksella on 8 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 26 t 0 min.

Aika Aihe Tila
Ti 27.08.2024 klo 08:15 - 11:30
(3 t 15 min)
Johdanto pelimoottoriohjelmointiin TTAE008-3010
TA11L151 TA11L151
Ti 03.09.2024 klo 08:15 - 11:30
(3 t 15 min)
Johdanto pelimoottoriohjelmointiin TTAE008-3010
TA11L151 TA11L151
Ti 10.09.2024 klo 08:15 - 11:30
(3 t 15 min)
Johdanto pelimoottoriohjelmointiin TTAE008-3010
TA11L151 TA11L151
Ti 17.09.2024 klo 08:15 - 11:30
(3 t 15 min)
Johdanto pelimoottoriohjelmointiin TTAE008-3010
TA11L151 TA11L151
Ti 24.09.2024 klo 08:15 - 11:30
(3 t 15 min)
Johdanto pelimoottoriohjelmointiin TTAE008-3010
TA11L151 TA11L151
Ti 01.10.2024 klo 08:15 - 11:30
(3 t 15 min)
Johdanto pelimoottoriohjelmointiin TTAE008-3010
TA11L151 TA11L151
Ti 08.10.2024 klo 08:15 - 11:30
(3 t 15 min)
Johdanto pelimoottoriohjelmointiin TTAE008-3010
TA11L151 TA11L151
Ti 22.10.2024 klo 08:15 - 11:30
(3 t 15 min)
Johdanto pelimoottoriohjelmointiin TTAE008-3010
TA11L151 TA11L151
Muutokset varauksiin voivat olla mahdollisia.

Tavoitteet

Opiskelija ymmärtää erilaiset peli- ja välikerrosmoottoreiden tyypit ja arkkitehtuurit. Opiskelija osaa käyttää yhtä tai useampaa pelimoottoria yksinkertaisen pelisovelluksen tekemiseen.

Sisältö

Pelimoottorityypit
Pelimoottorien arkkitehtuurit
Pelimoottoreihin tutustuminen ohjelmoimalla.
Oman tuotoksen esittely

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija tuntee hyvin erilaiset peli- ja välikerrosmoottoreiden tyypit ja arkkitehtuurit.
Opiskelija osaa käyttää useampaa pelimoottoria kompleksisen pelisovelluksen tekemiseen itsenäisesti ja kehittäen toimintaansa.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija tuntee hyvin erilaiset peli- ja välikerrosmoottoreiden tyypit ja arkkitehtuurit.
Opiskelija osaa käyttää useampaa pelimoottoria yksinkertaisen pelisovelluksen tekemiseen itsenäisesti.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija ymmärtää erilaiset peli-ja välikerrosmoottoreiden tyypit ja arkkitehtuurit.
Opiskelija osaa käyttää yhtä pelimoottoria yksinkertaisen pelisovelluksen tekemiseen ohjatusti.

Esitietovaatimukset

C++ -ohjelmointi

Siirry alkuun