Peliteknologian projekti 1 (6 op)
Toteutuksen tunnus: TT00CG43-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
19.08.2024 - 22.09.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
01.08.2024 - 31.12.2024
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 6 op
- Lähiosuus
- 6 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Teknologia
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Tieto- ja viestintätekniikan koulutus
Toteutuksella on 13 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 104 t 0 min.
Aika | Aihe | Tila |
---|---|---|
To 31.10.2024 klo 08:00 - 16:00 (8 t 0 min) |
Peliteknologian projekti 1_Projektiopinnot 4 |
TA11L151
TA11L151
|
Pe 01.11.2024 klo 08:00 - 16:00 (8 t 0 min) |
Peliteknologian projekti 1_Projektiopinnot 4 |
TA11L151
TA11L151
|
To 07.11.2024 klo 08:00 - 16:00 (8 t 0 min) |
Peliteknologian projekti 1_Projektiopinnot 4 |
TA11L151
TA11L151
|
Pe 08.11.2024 klo 08:00 - 16:00 (8 t 0 min) |
Peliteknologian projekti 1_Projektiopinnot 4 |
TA11L151
TA11L151
|
To 14.11.2024 klo 08:00 - 16:00 (8 t 0 min) |
Peliteknologian projekti 1_Projektiopinnot 4 |
TA11L151
TA11L151
|
Pe 15.11.2024 klo 08:00 - 16:00 (8 t 0 min) |
Peliteknologian projekti 1_Projektiopinnot 4 |
TA11L151
TA11L151
|
To 21.11.2024 klo 08:00 - 16:00 (8 t 0 min) |
Peliteknologian projekti 1_Projektiopinnot 4 |
TA11L151
TA11L151
|
Pe 22.11.2024 klo 08:00 - 16:00 (8 t 0 min) |
Peliteknologian projekti 1_Projektiopinnot 4 |
TA11L151
TA11L151
|
To 28.11.2024 klo 08:00 - 16:00 (8 t 0 min) |
Peliteknologian projekti 1_Projektiopinnot 4 |
TA11L151
TA11L151
|
Pe 29.11.2024 klo 08:00 - 16:00 (8 t 0 min) |
Peliteknologian projekti 1_Projektiopinnot 4 |
TA11L151
TA11L151
|
To 05.12.2024 klo 08:00 - 16:00 (8 t 0 min) |
Peliteknologian projekti 1_Projektiopinnot 4 |
TA11L151
TA11L151
|
To 12.12.2024 klo 08:00 - 16:00 (8 t 0 min) |
Peliteknologian projekti 1_Projektiopinnot 4 |
TA11L151
TA11L151
|
Pe 13.12.2024 klo 08:00 - 16:00 (8 t 0 min) |
Peliteknologian projekti 1_Projektiopinnot 4 |
TA11L151
TA11L151
|
Tavoitteet
Opiskelija osaa tiimin jäsenenä suunnitella ja toteuttaa yksinkertaisen grafiikkamoottorin.
Sisältö
Grafiikkamoottorin suunnittelu ja toteutus tiimeissä.
Liittyy kurssiiin "Grafiikkamoottorin ohjelmointi".
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osaa itsenäisesti soveltaa taitoja ja hyödyntää monipuolisesti tietoa ongelmanratkaisussa. Opiskelija toimii kehitystiimin jäsenenä edistäen ja kehittäen tiimin toimintaa.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija osaa valita projektiin sopivia, tarkoituksenmukaisia toimintatapoja hankkimansa tiedon ja ohjeistuksen perusteella. Opiskelija toimii itsenäisesti ja vastuullisesti erilaisissa tehtävissä annettujen ohjeiden mukaisesti.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija osaa toimia ohjattuna asianmukaisesti, noudattaen annettuja sääntöjä ja ohjeita. Opiskelija käyttää toiminnassaan tarkoituksenmukaisesti pelialan tekniikoita ja malleja.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opintosuoritus hylätään, mikäli opiskelija ei osallistu aktiivisesti tiimin toimintaan.
Esitietovaatimukset
Ohjelmoinnin perusteet
Olio-ohjelmoinnin perusteet
C++
Projektiopinnot 1