Siirry suoraan sisältöön

Peliteknologian projekti 1 (6 op)

Toteutuksen tunnus: TT00CG43-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
19.08.2024 - 22.09.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.08.2024 - 31.12.2024
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
6 op
Lähiosuus
6 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Tieto- ja viestintätekniikan koulutus
Opettajat
Niko Kinnunen
Mikko Romppainen
Ryhmät
TTV23SP
TTV23SP
Opintojakso
TT00CG43

Toteutuksella on 13 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 104 t 0 min.

Aika Aihe Tila
To 31.10.2024 klo 08:00 - 16:00
(8 t 0 min)
Peliteknologian projekti 1_Projektiopinnot 4
TA11L151 TA11L151
Pe 01.11.2024 klo 08:00 - 16:00
(8 t 0 min)
Peliteknologian projekti 1_Projektiopinnot 4
TA11L151 TA11L151
To 07.11.2024 klo 08:00 - 16:00
(8 t 0 min)
Peliteknologian projekti 1_Projektiopinnot 4
TA11L151 TA11L151
Pe 08.11.2024 klo 08:00 - 16:00
(8 t 0 min)
Peliteknologian projekti 1_Projektiopinnot 4
TA11L151 TA11L151
To 14.11.2024 klo 08:00 - 16:00
(8 t 0 min)
Peliteknologian projekti 1_Projektiopinnot 4
TA11L151 TA11L151
Pe 15.11.2024 klo 08:00 - 16:00
(8 t 0 min)
Peliteknologian projekti 1_Projektiopinnot 4
TA11L151 TA11L151
To 21.11.2024 klo 08:00 - 16:00
(8 t 0 min)
Peliteknologian projekti 1_Projektiopinnot 4
TA11L151 TA11L151
Pe 22.11.2024 klo 08:00 - 16:00
(8 t 0 min)
Peliteknologian projekti 1_Projektiopinnot 4
TA11L151 TA11L151
To 28.11.2024 klo 08:00 - 16:00
(8 t 0 min)
Peliteknologian projekti 1_Projektiopinnot 4
TA11L151 TA11L151
Pe 29.11.2024 klo 08:00 - 16:00
(8 t 0 min)
Peliteknologian projekti 1_Projektiopinnot 4
TA11L151 TA11L151
To 05.12.2024 klo 08:00 - 16:00
(8 t 0 min)
Peliteknologian projekti 1_Projektiopinnot 4
TA11L151 TA11L151
To 12.12.2024 klo 08:00 - 16:00
(8 t 0 min)
Peliteknologian projekti 1_Projektiopinnot 4
TA11L151 TA11L151
Pe 13.12.2024 klo 08:00 - 16:00
(8 t 0 min)
Peliteknologian projekti 1_Projektiopinnot 4
TA11L151 TA11L151
Muutokset varauksiin voivat olla mahdollisia.

Tavoitteet

Opiskelija osaa tiimin jäsenenä suunnitella ja toteuttaa yksinkertaisen grafiikkamoottorin.

Sisältö

Grafiikkamoottorin suunnittelu ja toteutus tiimeissä.
Liittyy kurssiiin "Grafiikkamoottorin ohjelmointi".

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa itsenäisesti soveltaa taitoja ja hyödyntää monipuolisesti tietoa ongelmanratkaisussa. Opiskelija toimii kehitystiimin jäsenenä edistäen ja kehittäen tiimin toimintaa.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija osaa valita projektiin sopivia, tarkoituksenmukaisia toimintatapoja hankkimansa tiedon ja ohjeistuksen perusteella. Opiskelija toimii itsenäisesti ja vastuullisesti erilaisissa tehtävissä annettujen ohjeiden mukaisesti.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija osaa toimia ohjattuna asianmukaisesti, noudattaen annettuja sääntöjä ja ohjeita. Opiskelija käyttää toiminnassaan tarkoituksenmukaisesti pelialan tekniikoita ja malleja.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opintosuoritus hylätään, mikäli opiskelija ei osallistu aktiivisesti tiimin toimintaan.

Esitietovaatimukset

Ohjelmoinnin perusteet
Olio-ohjelmoinnin perusteet
C++
Projektiopinnot 1

Siirry alkuun