Siirry suoraan sisältöön

Pelialan markkinointi (3 op)

Toteutuksen tunnus: TT00CB12-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
01.12.2023 - 31.01.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.01.2024 - 21.05.2024
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
3 op
Lähiosuus
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
englanti
Koulutus
Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettajat
OPE_Tietojenkäsittely OPE_Tietojenkäsittely
Johanna Niskanen
Ryhmät
TTK22SPTRaahe
TTK22SPTRaahe
TTK22SPT
TTK22SPT
TTK22SP
TTK22SP
Opintojakso
TT00CB12

Toteutuksella on 6 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 15 t 0 min.

Aika Aihe Tila
Ma 15.04.2024 klo 12:30 - 15:00
(2 t 30 min)
Customer Oriented Marketing TT00CB12-3002
TA11L156-aud TA11L156-aud
Ti 23.04.2024 klo 12:30 - 15:00
(2 t 30 min)
Customer Oriented Marketing TT00CB12-3002
TA12L125 TA12L125
Ti 30.04.2024 klo 12:30 - 15:00
(2 t 30 min)
Customer Oriented Marketing TT00CB12-3002
TA12L130 TA12L130
Ti 07.05.2024 klo 12:30 - 15:00
(2 t 30 min)
Customer Oriented Marketing TT00CB12-3002
TA12L117 Mark TA12L117 Mark
Ti 14.05.2024 klo 12:30 - 15:00
(2 t 30 min)
Customer Oriented Marketing TT00CB12-3002
TA12L117 Mark TA12L117 Mark
Ti 21.05.2024 klo 12:30 - 15:00
(2 t 30 min)
Customer Oriented Marketing TT00CB12-3002
TA12L117 Mark TA12L117 Mark
Muutokset varauksiin voivat olla mahdollisia.

Tavoitteet

Opiskelija osaa käyttää asiakaskeskeisen markkinoinnin peruskäsitteitä ja arvioida ICT alan yrityksen liiketoiminnallisen onnistumisen edellytyksiä markkinoinnillisesta näkökulmasta sekä ratkaista yksinkertaisia yrityksen markkinoinnillisia ongelmia.

Sisältö

Markkinoinnin peruskäsitteet
Markkinointiajattelun kehittyminen
Markkinoinnin toimintaympäristöt
ICT alan markkinointi (mm. peliala, ict alan palvelut, ..)
Ostokäyttäytymisen perusteet
Markkinoinnin kilpailukeinot
Asiantuntijaluennot yrityksistä

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija tuntee erittäin hyvin markkinoinnin peruskäsitteet ja osaa soveltaa niitä monipuolisesti käytännön tilanteissa.
Opiskelija tuntee ja ymmärtää markkinoinnin kilpailukeinot erinomaisesti ja osaa soveltaa niitä itsenäisesti ja asiakaslähtöisesti yrityksen markkinoinnissa.
Opiskelija osoittaa tehtävissä oma-aloitteisuutta, käsitteellistä ja ansiokasta pohdintaa sekä laaja-alaista markkinointiympäristön ymmärrystä.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija tuntee markkinoinnin peruskäsitteet ja osaa hyödyntää niitä käytännön tilanteissa.
Opiskelija tunnistaa markkinoinnin kilpailukeinot ja osaa soveltaa niitä asiakaslähtöisesti yrityksen markkinoinnissa.
Opiskelija osoittaa tehtävissä oma-aloitteisuutta, ansiokasta ajattelua ja markkinointiympäristön ymmärrystä.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija tuntee markkinoinnin peruskäsitteet.
Opiskelija hahmottaa markkinoinnin kilpailukeinojen ydinkohdat ja tunnistaa asiakaslähtöisen markkinoinnin perusteet.
Opiskelija osoittaa tehtävissä yksipuolista ajattelua ja konkreettisella tasolla ymmärrystä markkinointiympäristöstä.

Siirry alkuun