Pelien julkaisu ja liveops (3 op)
Toteutuksen tunnus: TT00CB16-3004
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
19.08.2024 - 22.09.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
01.08.2024 - 31.12.2024
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 3 op
- Lähiosuus
- 3 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Teknologia
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Tietojenkäsittelyn koulutus
- Opettajat
- Joonas Muhonen
- OPE_Tietojenkäsittely OPE_Tietojenkäsittely
- Ryhmät
-
TTK23SPTTTK23SPT
- Opintojakso
- TT00CB16
Toteutuksella on 6 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 21 t 0 min.
Aika | Aihe | Tila |
---|---|---|
Ti 12.11.2024 klo 12:30 - 16:00 (3 t 30 min) |
Pelien julkaisu ja liveops TT00CB16-3004 |
TA11L161
TA11L161
|
Ti 19.11.2024 klo 12:30 - 16:00 (3 t 30 min) |
Pelien julkaisu ja liveops TT00CB16-3004 |
TA11L161
TA11L161
|
Ti 26.11.2024 klo 12:30 - 16:00 (3 t 30 min) |
Pelien julkaisu ja liveops TT00CB16-3004 |
TA11L161
TA11L161
|
Ti 03.12.2024 klo 12:30 - 16:00 (3 t 30 min) |
Pelien julkaisu ja liveops TT00CB16-3004 |
TA11L161
TA11L161
|
Ti 10.12.2024 klo 12:30 - 16:00 (3 t 30 min) |
Pelien julkaisu ja liveops TT00CB16-3004 |
TA11L161
TA11L161
|
Ti 17.12.2024 klo 12:30 - 16:00 (3 t 30 min) |
Pelien julkaisu ja liveops TT00CB16-3004 |
TA11L161
TA11L161
|
Tavoitteet
Opiskelija tietää julkaisijoiden roolin pelikehityksessä, ymmärtää peliyrityksen ja julkaisijan julkisen kuvan merkityksen ja pystyy arvioimaan kriittisesti erilaisia julkaisumenetelmiä digitaalisille peleille. Kurssi on yhteydessä projektiopintoihin, jonka aikana julkaistaan peli joka viedään Live opsiin.
Sisältö
Julkaisukanavat
Yrityksen ja julkaisijan imago pelien tuottajana
Jälleenmyyjät
Live ops
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Erinomainen osaaminen perustuen tehtäviin ja tuntiaktiivisuuteen.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Hyvä osaaminen perustuen tehtäviin ja tuntiaktiivisuuteen.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Heikko osaaminen perustuen tehtäviin ja tuntiaktiivisuuteen.
Esitietovaatimukset
Pelituotannon perusteet