Siirry suoraan sisältöön

Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen (2 op)

Toteutuksen tunnus: BY00BY36-3007

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
18.08.2025 - 21.09.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
Ajoitus
02.09.2025 - 15.12.2025
Toteutus ei ole vielä alkanut.
Opintopistemäärä
2 op
Lähiosuus
2 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Yksikkö
Sote
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Liikunnan ja vapaa-ajan koulutus
Opettajat
Anne Karhu
Ryhmät
ALK23S
ALK23S
Opintojakso
BY00BY36

Toteutuksella on 8 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 22 t 0 min.

Aika Aihe Tila
Ti 09.09.2025 klo 12:15 - 15:00
(2 t 45 min)
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3007
TA21L158 TA21L158
Ti 16.09.2025 klo 12:15 - 15:00
(2 t 45 min)
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3007
TA21L142 TA21L142
Ti 23.09.2025 klo 12:00 - 14:45
(2 t 45 min)
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3007
TA21L158 TA21L158
Ti 30.09.2025 klo 12:15 - 15:00
(2 t 45 min)
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3007
TA21L146 TA21L146
Ti 07.10.2025 klo 12:15 - 15:00
(2 t 45 min)
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3007
TA21L146 TA21L146
Ti 21.10.2025 klo 12:15 - 15:00
(2 t 45 min)
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3007
TA21L145 TA21L145
Ti 28.10.2025 klo 12:15 - 15:00
(2 t 45 min)
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3007
TA22L104 TA22L104
Ti 04.11.2025 klo 12:15 - 15:00
(2 t 45 min)
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3007
TA21L145 TA21L145
Muutokset varauksiin voivat olla mahdollisia.

Arviointiasteikko

0 - 5

Tavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa käyttää SOSTAC -mallia markkinoinnin suunnittelun ja toteutuksen tukena. Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa markkinoinnin toimenpiteitä asiakkaan ostopolkuun peilaten.

Toteutustavat

Päiväopiskelijoilla (ALK-ryhmät) on kontaktiopetusta lukujärjestyksen mukaisesti. Monimuoto-opiskelijoilla (ALM-ryhmät) on kontaktiopetusta lähi- tai etätoteutuksena lukujärjestyksen mukaisesti opetuksellisina ajankohtina.

Suoritustavat

Käytännön digimarkkinointityö oppimistehtävien avulla
Kontaktiopetus ja itsenäinen työskentely

Päiväopetukseen (ALK-ryhmät) tai monimuoto-opetukseen (ALM-ryhmät) osallistuminen on ensisijainen suoritustapa. Vaihtoehtoisesti voit pyytää opettajalta mahdollisuutta suorittaa opintojakso täysin itsenäisesti verkkototeutuksena.

Sisältö

Digitaalisen markkinoinnin suunnittelun perusteet
Digitaalisen markkinoinnin keinot
Myynnin luominen digitaalisissa kanavissa

Oppimateriaalit

Opiskelumateriaali Reppu-Moodlessa

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Kriteerit hyväksytylle suoritukselle
Tiedot:
Opiskelija käyttää keskeisiä käsitteitä asianmukaisesti ja osaa kuvailla SOSTAC ja SIKS -mallien pääperiaatteet.
Taidot:
Opiskelija osaa käyttää SOSTAC -mallia markkinoinnin suunnittelun ja toteutuksen tukena. Opiskelija osaa toteuttaa digitaalisen markkinoinnin toimenpiteitä SIKS -mallin avulla. Opiskelija osaa arvioida ja reflektoida omaa osaamistaan ja alan toimintatapoja. Opiskelija osaa toimia itsenäisesti ja vastuullisesti erilaisissa tehtävissä.
Asenteet:
Opiskelija osaa toimia ryhmän jäsenenä yhteisen tavoitteen saavuttamiseksi. Opiskelija osaa toimia ammattieettisten periaatteiden mukaisesti.

Esitietovaatimukset

Liiketoimintaosaamisen perusteet -opintojakso tulee olla suoritettuna ennen opintojakson aloitusta.

Siirry alkuun