Siirry suoraan sisältöön

Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen (2 op)

Toteutuksen tunnus: BY00BY36-3007

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
03.08.2025 - 01.09.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
Ajoitus
02.09.2025 - 15.12.2025
Toteutus ei ole vielä alkanut.
Opintopistemäärä
2 op
Lähiosuus
2 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Sote
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Liikunnan ja vapaa-ajan koulutus
Opettajat
Anne Karhu
Ryhmät
ALK23S
ALK23S
Opintojakso
BY00BY36

Toteutuksella on 8 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 22 t 0 min.

Aika Aihe Tila
Ti 09.09.2025 klo 12:15 - 15:00
(2 t 45 min)
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3007
TA21L158 TA21L158
Ti 16.09.2025 klo 12:15 - 15:00
(2 t 45 min)
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3007
TA21L142 TA21L142
Ti 23.09.2025 klo 12:00 - 14:45
(2 t 45 min)
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3007
TA21L158 TA21L158
Ti 30.09.2025 klo 12:15 - 15:00
(2 t 45 min)
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3007
TA21L146 TA21L146
Ti 07.10.2025 klo 12:15 - 15:00
(2 t 45 min)
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3007
TA21L146 TA21L146
Ti 21.10.2025 klo 12:15 - 15:00
(2 t 45 min)
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3007
TA21L145 TA21L145
Ti 28.10.2025 klo 12:15 - 15:00
(2 t 45 min)
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3007
TA22L104 TA22L104
Ti 04.11.2025 klo 12:15 - 15:00
(2 t 45 min)
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3007
TA21L145 TA21L145
Muutokset varauksiin voivat olla mahdollisia.

Tavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa käyttää SOSTAC -mallia markkinoinnin suunnittelun ja toteutuksen tukena. Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa markkinoinnin toimenpiteitä asiakkaan ostopolkuun peilaten.

Sisältö

Digitaalisen markkinoinnin suunnittelun perusteet
Digitaalisen markkinoinnin keinot
Myynnin luominen digitaalisissa kanavissa

Oppimateriaalit

Opiskelumateriaali Reppu-Moodlessa

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Kriteerit hyväksytylle suoritukselle
Tiedot:
Opiskelija käyttää keskeisiä käsitteitä asianmukaisesti ja osaa kuvailla SOSTAC ja SIKS -mallien pääperiaatteet.
Taidot:
Opiskelija osaa käyttää SOSTAC -mallia markkinoinnin suunnittelun ja toteutuksen tukena. Opiskelija osaa toteuttaa digitaalisen markkinoinnin toimenpiteitä SIKS -mallin avulla. Opiskelija osaa arvioida ja reflektoida omaa osaamistaan ja alan toimintatapoja. Opiskelija osaa toimia itsenäisesti ja vastuullisesti erilaisissa tehtävissä.
Asenteet:
Opiskelija osaa toimia ryhmän jäsenenä yhteisen tavoitteen saavuttamiseksi. Opiskelija osaa toimia ammattieettisten periaatteiden mukaisesti.

Esitietovaatimukset

Liiketoimintaosaamisen perusteet -opintojakso tulee olla suoritettuna ennen opintojakson aloitusta.

Lisätiedot

Liiketoimintaosaamisen perusteet -opintojakso tulee olla suoritettuna ennen opintojakson aloitusta.

Osaamistavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa käyttää SOSTAC -mallia markkinoinnin suunnittelun ja toteutuksen tukena. Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa markkinoinnin toimenpiteitä asiakkaan ostopolkuun peilaten.

Toteutustavat

Päiväopiskelijoilla (ALK-ryhmät) on kontaktiopetusta lukujärjestyksen mukaisesti. Monimuoto-opiskelijoilla (ALM-ryhmät) on kontaktiopetusta lähi- tai etätoteutuksena lukujärjestyksen mukaisesti opetuksellisina ajankohtina.

Suoritustavat

Käytännön digimarkkinointityö oppimistehtävien avulla
Kontaktiopetus ja itsenäinen työskentely

Päiväopetukseen (ALK-ryhmät) tai monimuoto-opetukseen (ALM-ryhmät) osallistuminen on ensisijainen suoritustapa. Vaihtoehtoisesti voit pyytää opettajalta mahdollisuutta suorittaa opintojakso täysin itsenäisesti verkkototeutuksena.

Sisältö

Digitaalisen markkinoinnin suunnittelun perusteet
Digitaalisen markkinoinnin keinot
Myynnin luominen digitaalisissa kanavissa

Esitietovaatimukset

Liiketoimintaosaamisen perusteet -opintojakso tulee olla suoritettuna ennen opintojakson aloitusta.

Siirry alkuun