Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen (2 op)
Toteutuksen tunnus: BY00BY36-3007
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
18.08.2025 - 21.09.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
- Ajoitus
-
02.09.2025 - 15.12.2025
Toteutus ei ole vielä alkanut.
- Opintopistemäärä
- 2 op
- Lähiosuus
- 2 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Yksikkö
- Sote
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Liikunnan ja vapaa-ajan koulutus
Toteutuksella on 8 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 22 t 0 min.
Aika | Aihe | Tila |
---|---|---|
Ti 09.09.2025 klo 12:15 - 15:00 (2 t 45 min) |
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3007 |
TA21L158
TA21L158
|
Ti 16.09.2025 klo 12:15 - 15:00 (2 t 45 min) |
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3007 |
TA21L142
TA21L142
|
Ti 23.09.2025 klo 12:00 - 14:45 (2 t 45 min) |
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3007 |
TA21L158
TA21L158
|
Ti 30.09.2025 klo 12:15 - 15:00 (2 t 45 min) |
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3007 |
TA21L146
TA21L146
|
Ti 07.10.2025 klo 12:15 - 15:00 (2 t 45 min) |
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3007 |
TA21L146
TA21L146
|
Ti 21.10.2025 klo 12:15 - 15:00 (2 t 45 min) |
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3007 |
TA21L145
TA21L145
|
Ti 28.10.2025 klo 12:15 - 15:00 (2 t 45 min) |
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3007 |
TA22L104
TA22L104
|
Ti 04.11.2025 klo 12:15 - 15:00 (2 t 45 min) |
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3007 |
TA21L145
TA21L145
|
Arviointiasteikko
0 - 5
Tavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa käyttää SOSTAC -mallia markkinoinnin suunnittelun ja toteutuksen tukena. Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa markkinoinnin toimenpiteitä asiakkaan ostopolkuun peilaten.
Toteutustavat
Päiväopiskelijoilla (ALK-ryhmät) on kontaktiopetusta lukujärjestyksen mukaisesti. Monimuoto-opiskelijoilla (ALM-ryhmät) on kontaktiopetusta lähi- tai etätoteutuksena lukujärjestyksen mukaisesti opetuksellisina ajankohtina.
Suoritustavat
Käytännön digimarkkinointityö oppimistehtävien avulla
Kontaktiopetus ja itsenäinen työskentely
Päiväopetukseen (ALK-ryhmät) tai monimuoto-opetukseen (ALM-ryhmät) osallistuminen on ensisijainen suoritustapa. Vaihtoehtoisesti voit pyytää opettajalta mahdollisuutta suorittaa opintojakso täysin itsenäisesti verkkototeutuksena.
Sisältö
Digitaalisen markkinoinnin suunnittelun perusteet
Digitaalisen markkinoinnin keinot
Myynnin luominen digitaalisissa kanavissa
Oppimateriaalit
Opiskelumateriaali Reppu-Moodlessa
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Kriteerit hyväksytylle suoritukselle
Tiedot:
Opiskelija käyttää keskeisiä käsitteitä asianmukaisesti ja osaa kuvailla SOSTAC ja SIKS -mallien pääperiaatteet.
Taidot:
Opiskelija osaa käyttää SOSTAC -mallia markkinoinnin suunnittelun ja toteutuksen tukena. Opiskelija osaa toteuttaa digitaalisen markkinoinnin toimenpiteitä SIKS -mallin avulla. Opiskelija osaa arvioida ja reflektoida omaa osaamistaan ja alan toimintatapoja. Opiskelija osaa toimia itsenäisesti ja vastuullisesti erilaisissa tehtävissä.
Asenteet:
Opiskelija osaa toimia ryhmän jäsenenä yhteisen tavoitteen saavuttamiseksi. Opiskelija osaa toimia ammattieettisten periaatteiden mukaisesti.
Esitietovaatimukset
Liiketoimintaosaamisen perusteet -opintojakso tulee olla suoritettuna ennen opintojakson aloitusta.