Service Marketing and Sales Competence (2 cr)
Code: BY00BY36-3007
General information
- Enrollment
-
18.08.2025 - 21.09.2025
Registration for introductions has not started yet.
- Timing
-
02.09.2025 - 15.12.2025
The implementation has not yet started.
- Number of ECTS credits allocated
- 2 cr
- Local portion
- 2 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Unit
- Sote
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Bachelor’s Degree in Sports and Leisure Management
Realization has 8 reservations. Total duration of reservations is 22 h 0 min.
Time | Topic | Location |
---|---|---|
Tue 09.09.2025 time 12:15 - 15:00 (2 h 45 min) |
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3007 |
TA21L158
TA21L158
|
Tue 16.09.2025 time 12:15 - 15:00 (2 h 45 min) |
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3007 |
TA21L142
TA21L142
|
Tue 23.09.2025 time 12:00 - 14:45 (2 h 45 min) |
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3007 |
TA21L158
TA21L158
|
Tue 30.09.2025 time 12:15 - 15:00 (2 h 45 min) |
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3007 |
TA21L146
TA21L146
|
Tue 07.10.2025 time 12:15 - 15:00 (2 h 45 min) |
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3007 |
TA21L146
TA21L146
|
Tue 21.10.2025 time 12:15 - 15:00 (2 h 45 min) |
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3007 |
TA21L145
TA21L145
|
Tue 28.10.2025 time 12:15 - 15:00 (2 h 45 min) |
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3007 |
TA22L104
TA22L104
|
Tue 04.11.2025 time 12:15 - 15:00 (2 h 45 min) |
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3007 |
TA21L145
TA21L145
|
Evaluation scale
0 - 5
Objective
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa käyttää SOSTAC -mallia markkinoinnin suunnittelun ja toteutuksen tukena. Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa markkinoinnin toimenpiteitä asiakkaan ostopolkuun peilaten.
Execution methods
Päiväopiskelijoilla (ALK-ryhmät) on kontaktiopetusta lukujärjestyksen mukaisesti. Monimuoto-opiskelijoilla (ALM-ryhmät) on kontaktiopetusta lähi- tai etätoteutuksena lukujärjestyksen mukaisesti opetuksellisina ajankohtina.
Accomplishment methods
Käytännön digimarkkinointityö oppimistehtävien avulla
Kontaktiopetus ja itsenäinen työskentely
Päiväopetukseen (ALK-ryhmät) tai monimuoto-opetukseen (ALM-ryhmät) osallistuminen on ensisijainen suoritustapa. Vaihtoehtoisesti voit pyytää opettajalta mahdollisuutta suorittaa opintojakso täysin itsenäisesti verkkototeutuksena.
Content
Digitaalisen markkinoinnin suunnittelun perusteet
Digitaalisen markkinoinnin keinot
Myynnin luominen digitaalisissa kanavissa
Materials
Opiskelumateriaali Reppu-Moodlessa
Assessment criteria, approved/failed
Kriteerit hyväksytylle suoritukselle
Tiedot:
Opiskelija käyttää keskeisiä käsitteitä asianmukaisesti ja osaa kuvailla SOSTAC ja SIKS -mallien pääperiaatteet.
Taidot:
Opiskelija osaa käyttää SOSTAC -mallia markkinoinnin suunnittelun ja toteutuksen tukena. Opiskelija osaa toteuttaa digitaalisen markkinoinnin toimenpiteitä SIKS -mallin avulla. Opiskelija osaa arvioida ja reflektoida omaa osaamistaan ja alan toimintatapoja. Opiskelija osaa toimia itsenäisesti ja vastuullisesti erilaisissa tehtävissä.
Asenteet:
Opiskelija osaa toimia ryhmän jäsenenä yhteisen tavoitteen saavuttamiseksi. Opiskelija osaa toimia ammattieettisten periaatteiden mukaisesti.
Qualifications
Liiketoimintaosaamisen perusteet -opintojakso tulee olla suoritettuna ennen opintojakson aloitusta.