Service Marketing and Sales Competence (2 cr)
Code: BY00BY36-3008
General information
- Enrollment
-
30.12.2024 - 26.01.2025
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
01.01.2025 - 28.05.2025
Implementation is running.
- Number of ECTS credits allocated
- 2 cr
- Local portion
- 2 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Business
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Bachelor’s Degree in Sports and Leisure Management
Realization has 6 reservations. Total duration of reservations is 14 h 30 min.
Time | Topic | Location |
---|---|---|
Thu 27.03.2025 time 12:30 - 15:15 (2 h 45 min) |
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3008, Teams |
|
Thu 10.04.2025 time 14:15 - 15:00 (0 h 45 min) |
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3008 |
Teams opetus
|
Fri 11.04.2025 time 12:30 - 15:30 (3 h 0 min) |
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3008 |
Teams
|
Fri 25.04.2025 time 12:00 - 15:00 (3 h 0 min) |
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3008, Teams |
|
Thu 08.05.2025 time 14:15 - 17:15 (3 h 0 min) |
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3008 |
Teams
|
Thu 15.05.2025 time 12:00 - 14:00 (2 h 0 min) |
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3008, Teams |
Objective
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa käyttää SOSTAC -mallia markkinoinnin suunnittelun ja toteutuksen tukena. Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa markkinoinnin toimenpiteitä asiakkaan ostopolkuun peilaten.
Content
Digitaalisen markkinoinnin suunnittelun perusteet
Digitaalisen markkinoinnin keinot
Myynnin luominen digitaalisissa kanavissa
Materials
Opiskelumateriaali Reppu-Moodlessa
Evaluation scale
0 - 5
Assessment criteria, approved/failed
Kriteerit hyväksytylle suoritukselle
Tiedot:
Opiskelija käyttää keskeisiä käsitteitä asianmukaisesti ja osaa kuvailla SOSTAC ja SIKS -mallien pääperiaatteet.
Taidot:
Opiskelija osaa käyttää SOSTAC -mallia markkinoinnin suunnittelun ja toteutuksen tukena. Opiskelija osaa toteuttaa digitaalisen markkinoinnin toimenpiteitä SIKS -mallin avulla. Opiskelija osaa arvioida ja reflektoida omaa osaamistaan ja alan toimintatapoja. Opiskelija osaa toimia itsenäisesti ja vastuullisesti erilaisissa tehtävissä.
Asenteet:
Opiskelija osaa toimia ryhmän jäsenenä yhteisen tavoitteen saavuttamiseksi. Opiskelija osaa toimia ammattieettisten periaatteiden mukaisesti.