Skip to main content

Service Marketing and Sales Competence (2 cr)

Code: BY00BY36-3008

General information


Enrollment
30.12.2024 - 26.01.2025
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.01.2025 - 28.05.2025
Implementation is running.
Number of ECTS credits allocated
2 cr
Local portion
2 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Business
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Bachelor’s Degree in Sports and Leisure Management
Teachers
Anne Karhu
Groups
ALM23K
ALM23K
Course
BY00BY36

Realization has 6 reservations. Total duration of reservations is 14 h 30 min.

Time Topic Location
Thu 27.03.2025 time 12:30 - 15:15
(2 h 45 min)
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3008, Teams
Thu 10.04.2025 time 14:15 - 15:00
(0 h 45 min)
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3008
Teams opetus
Fri 11.04.2025 time 12:30 - 15:30
(3 h 0 min)
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3008
Teams
Fri 25.04.2025 time 12:00 - 15:00
(3 h 0 min)
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3008, Teams
Thu 08.05.2025 time 14:15 - 17:15
(3 h 0 min)
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3008
Teams
Thu 15.05.2025 time 12:00 - 14:00
(2 h 0 min)
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3008, Teams
Changes to reservations may be possible.

Objective

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa käyttää SOSTAC -mallia markkinoinnin suunnittelun ja toteutuksen tukena. Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa markkinoinnin toimenpiteitä asiakkaan ostopolkuun peilaten.

Content

Digitaalisen markkinoinnin suunnittelun perusteet
Digitaalisen markkinoinnin keinot
Myynnin luominen digitaalisissa kanavissa

Materials

Opiskelumateriaali Reppu-Moodlessa

Evaluation scale

0 - 5

Assessment criteria, approved/failed

Kriteerit hyväksytylle suoritukselle
Tiedot:
Opiskelija käyttää keskeisiä käsitteitä asianmukaisesti ja osaa kuvailla SOSTAC ja SIKS -mallien pääperiaatteet.
Taidot:
Opiskelija osaa käyttää SOSTAC -mallia markkinoinnin suunnittelun ja toteutuksen tukena. Opiskelija osaa toteuttaa digitaalisen markkinoinnin toimenpiteitä SIKS -mallin avulla. Opiskelija osaa arvioida ja reflektoida omaa osaamistaan ja alan toimintatapoja. Opiskelija osaa toimia itsenäisesti ja vastuullisesti erilaisissa tehtävissä.
Asenteet:
Opiskelija osaa toimia ryhmän jäsenenä yhteisen tavoitteen saavuttamiseksi. Opiskelija osaa toimia ammattieettisten periaatteiden mukaisesti.

Go back to top of page