Siirry suoraan sisältöön

Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen (2 op)

Toteutuksen tunnus: BY00BY36-3008

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
30.12.2024 - 26.01.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.01.2025 - 28.05.2025
Toteutus on käynnissä.
Opintopistemäärä
2 op
Lähiosuus
2 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Business
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Liikunnan ja vapaa-ajan koulutus
Opettajat
Anne Karhu
Ryhmät
ALM23K
ALM23K
Opintojakso
BY00BY36

Toteutuksella on 6 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 14 t 30 min.

Aika Aihe Tila
To 27.03.2025 klo 12:30 - 15:15
(2 t 45 min)
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3008, Teams
To 10.04.2025 klo 14:15 - 15:00
(0 t 45 min)
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3008
Teams opetus
Pe 11.04.2025 klo 12:30 - 15:30
(3 t 0 min)
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3008
Teams
Pe 25.04.2025 klo 12:00 - 15:00
(3 t 0 min)
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3008, Teams
To 08.05.2025 klo 14:15 - 17:15
(3 t 0 min)
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3008
Teams
To 15.05.2025 klo 12:00 - 14:00
(2 t 0 min)
Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminen BY00BY36-3008, Teams
Muutokset varauksiin voivat olla mahdollisia.

Tavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa käyttää SOSTAC -mallia markkinoinnin suunnittelun ja toteutuksen tukena. Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa markkinoinnin toimenpiteitä asiakkaan ostopolkuun peilaten.

Sisältö

Digitaalisen markkinoinnin suunnittelun perusteet
Digitaalisen markkinoinnin keinot
Myynnin luominen digitaalisissa kanavissa

Oppimateriaalit

Opiskelumateriaali Reppu-Moodlessa

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Kriteerit hyväksytylle suoritukselle
Tiedot:
Opiskelija käyttää keskeisiä käsitteitä asianmukaisesti ja osaa kuvailla SOSTAC ja SIKS -mallien pääperiaatteet.
Taidot:
Opiskelija osaa käyttää SOSTAC -mallia markkinoinnin suunnittelun ja toteutuksen tukena. Opiskelija osaa toteuttaa digitaalisen markkinoinnin toimenpiteitä SIKS -mallin avulla. Opiskelija osaa arvioida ja reflektoida omaa osaamistaan ja alan toimintatapoja. Opiskelija osaa toimia itsenäisesti ja vastuullisesti erilaisissa tehtävissä.
Asenteet:
Opiskelija osaa toimia ryhmän jäsenenä yhteisen tavoitteen saavuttamiseksi. Opiskelija osaa toimia ammattieettisten periaatteiden mukaisesti.

Siirry alkuun