Siirry suoraan sisältöön

Matkailumarkkinointi (5 op)

Toteutuksen tunnus: AM00BK92-3007

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
30.12.2024 - 26.01.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.01.2025 - 31.05.2025
Toteutus on käynnissä.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Business
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Matkailun koulutus
Opettajat
Arto Heikkinen
Ryhmät
AMM24K
AMM24K
Opintojakso
AM00BK92

Toteutuksella on 5 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 9 t 0 min.

Aika Aihe Tila
Ke 05.02.2025 klo 16:30 - 18:00
(1 t 30 min)
Matkailumarkkinointi AM00BK92-3007
Teams
Pe 21.02.2025 klo 12:15 - 13:45
(1 t 30 min)
Matkailumarkkinointi AM00BK92-3007
Teams
La 29.03.2025 klo 09:00 - 12:00
(3 t 0 min)
Matkailumarkkinointi AM00BK92-3007
TA12L130 TA12L130
La 26.04.2025 klo 10:00 - 11:30
(1 t 30 min)
Matkailumarkkinointi AM00BK92-3007
Teams
Pe 23.05.2025 klo 17:30 - 19:00
(1 t 30 min)
Matkailumarkkinointi AM00BK92-3007
TA11L159 Matkailu TA11L159 Matkailu
Muutokset varauksiin voivat olla mahdollisia.

Tavoitteet

Opiskelija perehtyy matkailumarkkinoinnin erityispiirteisiin huomioiden markkinoinnin suunnittelun perusperiaatteet. Hän tuntee markkinoinnin ja myynnin lähtökohtina erilaiset markkinoinnin kilpailukeinot sekä asiakasnäkökulman ja asiakasymmärryksen merkityksen. Opiskelija osaa hankkia ja soveltaa asiakastietoa sekä hyödyntää markkinoinnin kilpailukeinoja.

Sisältö

Matkailumarkkinointi, markkinoinnin suunnittelu, palvelujen markkinointi, sähköinen markkinointi, brändi, markkinointikanavat, yhteismarkkinointi

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa matkailumarkkinoinnin suunnittelun asiakaslähtöisesti ja matkailun erityispiirteet huomioiden.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija osaa matkailumarkkinoinnin suunnittelun, asiakaslähtöisyyttä on jonkin verran ja matkailun erityispiirteet tiedetään, ja ne näkyvät suunnittelussa jossain määrin.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija osaa matkailumarkkinoinnin suunnittelun periaatteet ja tietää asiakaslähtöisyyden. Opiskelija osaa tuottaa matkailun markkinointisuunnitelman vähimmäisvaatimukset huomioiden.

Siirry alkuun