Matkailumarkkinointi (5 op)
Toteutuksen tunnus: AM00BK92-3007
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
30.12.2024 - 26.01.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
01.01.2025 - 31.05.2025
Toteutus on käynnissä.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Business
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Matkailun koulutus
Toteutuksella on 5 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 9 t 0 min.
Aika | Aihe | Tila |
---|---|---|
Ke 05.02.2025 klo 16:30 - 18:00 (1 t 30 min) |
Matkailumarkkinointi AM00BK92-3007 |
Teams
|
Pe 21.02.2025 klo 12:15 - 13:45 (1 t 30 min) |
Matkailumarkkinointi AM00BK92-3007 |
Teams
|
La 29.03.2025 klo 09:00 - 12:00 (3 t 0 min) |
Matkailumarkkinointi AM00BK92-3007 |
TA12L130
TA12L130
|
La 26.04.2025 klo 10:00 - 11:30 (1 t 30 min) |
Matkailumarkkinointi AM00BK92-3007 |
Teams
|
Pe 23.05.2025 klo 17:30 - 19:00 (1 t 30 min) |
Matkailumarkkinointi AM00BK92-3007 |
TA11L159 Matkailu
TA11L159 Matkailu
|
Tavoitteet
Opiskelija perehtyy matkailumarkkinoinnin erityispiirteisiin huomioiden markkinoinnin suunnittelun perusperiaatteet. Hän tuntee markkinoinnin ja myynnin lähtökohtina erilaiset markkinoinnin kilpailukeinot sekä asiakasnäkökulman ja asiakasymmärryksen merkityksen. Opiskelija osaa hankkia ja soveltaa asiakastietoa sekä hyödyntää markkinoinnin kilpailukeinoja.
Sisältö
Matkailumarkkinointi, markkinoinnin suunnittelu, palvelujen markkinointi, sähköinen markkinointi, brändi, markkinointikanavat, yhteismarkkinointi
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osaa matkailumarkkinoinnin suunnittelun asiakaslähtöisesti ja matkailun erityispiirteet huomioiden.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija osaa matkailumarkkinoinnin suunnittelun, asiakaslähtöisyyttä on jonkin verran ja matkailun erityispiirteet tiedetään, ja ne näkyvät suunnittelussa jossain määrin.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija osaa matkailumarkkinoinnin suunnittelun periaatteet ja tietää asiakaslähtöisyyden. Opiskelija osaa tuottaa matkailun markkinointisuunnitelman vähimmäisvaatimukset huomioiden.