Skip to main content

Tourism Marketing (5 cr)

Code: AM00BK92-3007

General information


Enrollment

30.12.2024 - 26.01.2025

Timing

01.01.2025 - 31.05.2025

Number of ECTS credits allocated

5 op

Mode of delivery

Contact teaching

Unit

Business

Teaching languages

  • Finnish

Degree programmes

  • Bachelor’s Degree in Tourism

Teachers

  • Arto Heikkinen

Groups

  • AMM24K
    AMM24K
  • 05.02.2025 16:30 - 18:00, Matkailumarkkinointi AM00BK92-3007
  • 21.02.2025 12:15 - 13:45, Matkailumarkkinointi AM00BK92-3007
  • 29.03.2025 09:00 - 12:00, Matkailumarkkinointi AM00BK92-3007
  • 26.04.2025 10:00 - 11:30, Matkailumarkkinointi AM00BK92-3007
  • 23.05.2025 17:30 - 19:00, Matkailumarkkinointi AM00BK92-3007

Objective

Opiskelija perehtyy matkailumarkkinoinnin erityispiirteisiin huomioiden markkinoinnin suunnittelun perusperiaatteet. Hän tuntee markkinoinnin ja myynnin lähtökohtina erilaiset markkinoinnin kilpailukeinot sekä asiakasnäkökulman ja asiakasymmärryksen merkityksen. Opiskelija osaa hankkia ja soveltaa asiakastietoa sekä hyödyntää markkinoinnin kilpailukeinoja.

Content

Matkailumarkkinointi, markkinoinnin suunnittelu, palvelujen markkinointi, sähköinen markkinointi, brändi, markkinointikanavat, yhteismarkkinointi

Evaluation scale

0 - 5

Assessment criteria, excellent (5)

Opiskelija osaa matkailumarkkinoinnin suunnittelun asiakaslähtöisesti ja matkailun erityispiirteet huomioiden.

Assessment criteria, good (3)

Opiskelija osaa matkailumarkkinoinnin suunnittelun, asiakaslähtöisyyttä on jonkin verran ja matkailun erityispiirteet tiedetään, ja ne näkyvät suunnittelussa jossain määrin.

Assessment criteria, satisfactory (1)

Opiskelija osaa matkailumarkkinoinnin suunnittelun periaatteet ja tietää asiakaslähtöisyyden. Opiskelija osaa tuottaa matkailun markkinointisuunnitelman vähimmäisvaatimukset huomioiden.