Tourism Marketing (5 cr)
Code: AM00BK92-3007
General information
Enrollment
30.12.2024 - 26.01.2025
Timing
01.01.2025 - 31.05.2025
Number of ECTS credits allocated
5 op
Mode of delivery
Contact teaching
Unit
Business
Teaching languages
- Finnish
Degree programmes
- Bachelor’s Degree in Tourism
Teachers
- Arto Heikkinen
Groups
-
AMM24KAMM24K
- 05.02.2025 16:30 - 18:00, Matkailumarkkinointi AM00BK92-3007
- 21.02.2025 12:15 - 13:45, Matkailumarkkinointi AM00BK92-3007
- 29.03.2025 09:00 - 12:00, Matkailumarkkinointi AM00BK92-3007
- 26.04.2025 10:00 - 11:30, Matkailumarkkinointi AM00BK92-3007
- 23.05.2025 17:30 - 19:00, Matkailumarkkinointi AM00BK92-3007
Objective
Opiskelija perehtyy matkailumarkkinoinnin erityispiirteisiin huomioiden markkinoinnin suunnittelun perusperiaatteet. Hän tuntee markkinoinnin ja myynnin lähtökohtina erilaiset markkinoinnin kilpailukeinot sekä asiakasnäkökulman ja asiakasymmärryksen merkityksen. Opiskelija osaa hankkia ja soveltaa asiakastietoa sekä hyödyntää markkinoinnin kilpailukeinoja.
Content
Matkailumarkkinointi, markkinoinnin suunnittelu, palvelujen markkinointi, sähköinen markkinointi, brändi, markkinointikanavat, yhteismarkkinointi
Evaluation scale
0 - 5
Assessment criteria, excellent (5)
Opiskelija osaa matkailumarkkinoinnin suunnittelun asiakaslähtöisesti ja matkailun erityispiirteet huomioiden.
Assessment criteria, good (3)
Opiskelija osaa matkailumarkkinoinnin suunnittelun, asiakaslähtöisyyttä on jonkin verran ja matkailun erityispiirteet tiedetään, ja ne näkyvät suunnittelussa jossain määrin.
Assessment criteria, satisfactory (1)
Opiskelija osaa matkailumarkkinoinnin suunnittelun periaatteet ja tietää asiakaslähtöisyyden. Opiskelija osaa tuottaa matkailun markkinointisuunnitelman vähimmäisvaatimukset huomioiden.