Skip to main content

Tourism Marketing (5 cr)

Code: AM00BK92-3007

General information


Enrollment
30.12.2024 - 26.01.2025
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.01.2025 - 31.05.2025
Implementation is running.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
5 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Business
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Bachelor’s Degree in Tourism
Teachers
Arto Heikkinen
Groups
AMM24K
AMM24K
Course
AM00BK92

Realization has 5 reservations. Total duration of reservations is 9 h 0 min.

Time Topic Location
Wed 05.02.2025 time 16:30 - 18:00
(1 h 30 min)
Matkailumarkkinointi AM00BK92-3007
Teams
Fri 21.02.2025 time 12:15 - 13:45
(1 h 30 min)
Matkailumarkkinointi AM00BK92-3007
Teams
Sat 29.03.2025 time 09:00 - 12:00
(3 h 0 min)
Matkailumarkkinointi AM00BK92-3007
TA12L130 TA12L130
Sat 26.04.2025 time 10:00 - 11:30
(1 h 30 min)
Matkailumarkkinointi AM00BK92-3007
Teams
Fri 23.05.2025 time 17:30 - 19:00
(1 h 30 min)
Matkailumarkkinointi AM00BK92-3007
TA11L159 Matkailu TA11L159 Matkailu
Changes to reservations may be possible.

Objective

Opiskelija perehtyy matkailumarkkinoinnin erityispiirteisiin huomioiden markkinoinnin suunnittelun perusperiaatteet. Hän tuntee markkinoinnin ja myynnin lähtökohtina erilaiset markkinoinnin kilpailukeinot sekä asiakasnäkökulman ja asiakasymmärryksen merkityksen. Opiskelija osaa hankkia ja soveltaa asiakastietoa sekä hyödyntää markkinoinnin kilpailukeinoja.

Content

Matkailumarkkinointi, markkinoinnin suunnittelu, palvelujen markkinointi, sähköinen markkinointi, brändi, markkinointikanavat, yhteismarkkinointi

Evaluation scale

0 - 5

Assessment criteria, excellent (5)

Opiskelija osaa matkailumarkkinoinnin suunnittelun asiakaslähtöisesti ja matkailun erityispiirteet huomioiden.

Assessment criteria, good (3)

Opiskelija osaa matkailumarkkinoinnin suunnittelun, asiakaslähtöisyyttä on jonkin verran ja matkailun erityispiirteet tiedetään, ja ne näkyvät suunnittelussa jossain määrin.

Assessment criteria, satisfactory (1)

Opiskelija osaa matkailumarkkinoinnin suunnittelun periaatteet ja tietää asiakaslähtöisyyden. Opiskelija osaa tuottaa matkailun markkinointisuunnitelman vähimmäisvaatimukset huomioiden.

Go back to top of page