Matkailupalveluiden myyntiprosessit (5 op)
Toteutuksen tunnus: AM00BK98-3006
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
19.08.2025 - 22.09.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
- Ajoitus
-
01.08.2025 - 31.12.2025
Toteutus ei ole vielä alkanut.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Business
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Matkailun koulutus
Toteutuksella on 5 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 7 t 15 min.
Aika | Aihe | Tila |
---|---|---|
Pe 29.08.2025 klo 15:00 - 16:30 (1 t 30 min) |
Matkailupalveluiden myyntiprosessit AM00BK98-3006 |
TA11L159 Matkailu
TA11L159 Matkailu
|
Pe 26.09.2025 klo 11:00 - 12:30 (1 t 30 min) |
Matkailupalveluiden myyntiprosessit AM00BK98-3006 |
Teams
|
Pe 24.10.2025 klo 09:00 - 10:30 (1 t 30 min) |
Matkailupalveluiden myyntiprosessit AM00BK98-3006 |
Teams
|
Pe 21.11.2025 klo 12:15 - 13:45 (1 t 30 min) |
Matkailupalveluiden myyntiprosessit AM00BK98-3006 |
Teams
|
To 11.12.2025 klo 14:00 - 15:15 (1 t 15 min) |
Matkailupalveluiden myyntiprosessit AM00BK98-3006 |
TA12L129
TA12L129
|
Tavoitteet
Opiskelija osaa matkailupalvelujen myyntiprosessien suunnittelun ja toteutuksen. Opiskelija osaa matkailuyrityksen tuloksekkaan myyntityön käytännön toteutuksen.
Sisältö
Matkailupalvelujen myyntiprosessit, myyntikanavat, kohderyhmät, myyntityö, myynnin johtaminen, myyntityön tuloksellisuus
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osaa toteuttaa ja reflektoida matkailuyrityksen myyntiprosessien suunnittelun ja toteuttamisen asiakaslähtöisesti. Opiskelija osaa soveltaa niitä matkailuyrityksen toimintaan. Opiskelija osaa matkailuyrityksen myyntityön käytännön toteutuksen.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija tietää matkailuyrityksen myyntiprosessien suunnittelun ja toteuttamisen periaatteet asiakaslähtöisesti. Opiskelija osaa soveltaa niitä matkailuyrityksen toimintaan.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija tietää matkailuyrityksen myyntiprosessien suunnittelun ja toteuttamisen periaatteet asiakaslähtöisesti
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa matkailupalvelujen myyntiprosessien suunnittelun ja toteutuksen. Opiskelija osaa matkailuyrityksen tuloksekkaan myyntityön käytännön toteutuksen.
Sisältö
Matkailupalvelujen myyntiprosessit, myyntikanavat, kohderyhmät, myyntityö, myynnin johtaminen, myyntityön tuloksellisuus