Siirry suoraan sisältöön

Matkailupalveluiden myyntiprosessit (5 op)

Toteutuksen tunnus: AM00BK98-3006

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
19.08.2025 - 22.09.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
Ajoitus
01.08.2025 - 31.12.2025
Toteutus ei ole vielä alkanut.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Business
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Matkailun koulutus
Opettajat
Katja-Mari Kärkkäinen
Ryhmät
AMM23K
AMM23K
Opintojakso
AM00BK98

Toteutuksella on 5 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 7 t 15 min.

Aika Aihe Tila
Pe 29.08.2025 klo 15:00 - 16:30
(1 t 30 min)
Matkailupalveluiden myyntiprosessit AM00BK98-3006
TA11L159 Matkailu TA11L159 Matkailu
Pe 26.09.2025 klo 11:00 - 12:30
(1 t 30 min)
Matkailupalveluiden myyntiprosessit AM00BK98-3006
Teams
Pe 24.10.2025 klo 09:00 - 10:30
(1 t 30 min)
Matkailupalveluiden myyntiprosessit AM00BK98-3006
Teams
Pe 21.11.2025 klo 12:15 - 13:45
(1 t 30 min)
Matkailupalveluiden myyntiprosessit AM00BK98-3006
Teams
To 11.12.2025 klo 14:00 - 15:15
(1 t 15 min)
Matkailupalveluiden myyntiprosessit AM00BK98-3006
TA12L129 TA12L129
Muutokset varauksiin voivat olla mahdollisia.

Tavoitteet

Opiskelija osaa matkailupalvelujen myyntiprosessien suunnittelun ja toteutuksen. Opiskelija osaa matkailuyrityksen tuloksekkaan myyntityön käytännön toteutuksen.

Sisältö

Matkailupalvelujen myyntiprosessit, myyntikanavat, kohderyhmät, myyntityö, myynnin johtaminen, myyntityön tuloksellisuus

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa toteuttaa ja reflektoida matkailuyrityksen myyntiprosessien suunnittelun ja toteuttamisen asiakaslähtöisesti. Opiskelija osaa soveltaa niitä matkailuyrityksen toimintaan. Opiskelija osaa matkailuyrityksen myyntityön käytännön toteutuksen.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija tietää matkailuyrityksen myyntiprosessien suunnittelun ja toteuttamisen periaatteet asiakaslähtöisesti. Opiskelija osaa soveltaa niitä matkailuyrityksen toimintaan.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija tietää matkailuyrityksen myyntiprosessien suunnittelun ja toteuttamisen periaatteet asiakaslähtöisesti

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa matkailupalvelujen myyntiprosessien suunnittelun ja toteutuksen. Opiskelija osaa matkailuyrityksen tuloksekkaan myyntityön käytännön toteutuksen.

Sisältö

Matkailupalvelujen myyntiprosessit, myyntikanavat, kohderyhmät, myyntityö, myynnin johtaminen, myyntityön tuloksellisuus

Siirry alkuun