Siirry suoraan sisältöön

Peliohjelmointi (3 op)

Toteutuksen tunnus: TTAP013-3011

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

30.12.2024 - 26.01.2025

Ajoitus

01.01.2025 - 31.07.2025

Opintopistemäärä

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologia

Opetuskielet

  • Suomi

Koulutus

  • Tieto- ja viestintätekniikan koulutus

Opettaja

  • Janne Remes

Ryhmät

  • TTV23SP
    TTV23SP
  • 07.01.2025 12:45 - 14:15, Peliohjelmointi TTAP013-3011
  • 21.01.2025 12:45 - 16:00, Peliohjelmointi TTAP013-3011
  • 28.01.2025 12:45 - 16:00, Peliohjelmointi TTAP013-3011
  • 04.02.2025 12:45 - 16:00, Peliohjelmointi TTAP013-3011
  • 11.02.2025 12:45 - 16:00, Peliohjelmointi TTAP013-3011
  • 18.02.2025 12:45 - 16:00, Peliohjelmointi TTAP013-3011
  • 25.02.2025 12:45 - 16:00, Peliohjelmointi TTAP013-3011
  • 11.03.2025 12:45 - 16:00, Peliohjelmointi TTAP013-3011

Tavoitteet

Students will understand and know how to design and implement high level gameplay components into a game engine. They will be able to use these components to develop a simple game.

Sisältö

Game loop and timing
Game object models
Scripting
Artificial intelligence basics

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Students will demonstrate a deep knowledge of how to design high level gameplay components for a game engine. They will be able to implement the components into a game engine independently and use them efficiently in game development.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Students will understand and know how to design high level gameplay components for a game engine. They will be able to implement the components into a game engine independently and use them in game development.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Students will be able to implement high level gameplay components for a game engine. They will be able to implement the components into a game engine and use them in game development.

Lisätiedot

Ei vastaa KAT- ja TTK-ryhmän Game Programming II -kurssia.