Siirry suoraan sisältöön

Peliohjelmointi (3 op)

Toteutuksen tunnus: TTAP013-3011

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
30.12.2024 - 26.01.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.01.2025 - 31.07.2025
Toteutus on käynnissä.
Opintopistemäärä
3 op
Lähiosuus
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Tieto- ja viestintätekniikan koulutus
Opettajat
Janne Remes
Ryhmät
TTV23SP
TTV23SP
Opintojakso
TTAP013

Toteutuksella on 8 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 24 t 15 min.

Aika Aihe Tila
Ti 07.01.2025 klo 12:45 - 14:15
(1 t 30 min)
Peliohjelmointi TTAP013-3011
Teams
Ti 21.01.2025 klo 12:45 - 16:00
(3 t 15 min)
Peliohjelmointi TTAP013-3011
Teams
Ti 28.01.2025 klo 12:45 - 16:00
(3 t 15 min)
Peliohjelmointi TTAP013-3011
Teams
Ti 04.02.2025 klo 12:45 - 16:00
(3 t 15 min)
Peliohjelmointi TTAP013-3011
Teams
Ti 11.02.2025 klo 12:45 - 16:00
(3 t 15 min)
Peliohjelmointi TTAP013-3011
Teams
Ti 18.02.2025 klo 12:45 - 16:00
(3 t 15 min)
Peliohjelmointi TTAP013-3011
Teams
Ti 25.02.2025 klo 12:45 - 16:00
(3 t 15 min)
Peliohjelmointi TTAP013-3011
Teams
Ti 11.03.2025 klo 12:45 - 16:00
(3 t 15 min)
Peliohjelmointi TTAP013-3011
Teams
Muutokset varauksiin voivat olla mahdollisia.

Tavoitteet

Students will understand and know how to design and implement high level gameplay components into a game engine. They will be able to use these components to develop a simple game.

Sisältö

Game loop and timing
Game object models
Scripting
Artificial intelligence basics

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Students will demonstrate a deep knowledge of how to design high level gameplay components for a game engine. They will be able to implement the components into a game engine independently and use them efficiently in game development.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Students will understand and know how to design high level gameplay components for a game engine. They will be able to implement the components into a game engine independently and use them in game development.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Students will be able to implement high level gameplay components for a game engine. They will be able to implement the components into a game engine and use them in game development.

Lisätiedot

Ei vastaa KAT- ja TTK-ryhmän Game Programming II -kurssia.

Siirry alkuun