Peliohjelmointi (3 op)
Toteutuksen tunnus: TTAP013-3011
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
30.12.2024 - 26.01.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
01.01.2025 - 31.07.2025
Toteutus on käynnissä.
- Opintopistemäärä
- 3 op
- Lähiosuus
- 3 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Teknologia
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Tieto- ja viestintätekniikan koulutus
Toteutuksella on 8 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 24 t 15 min.
Aika | Aihe | Tila |
---|---|---|
Ti 07.01.2025 klo 12:45 - 14:15 (1 t 30 min) |
Peliohjelmointi TTAP013-3011 |
Teams
|
Ti 21.01.2025 klo 12:45 - 16:00 (3 t 15 min) |
Peliohjelmointi TTAP013-3011 |
Teams
|
Ti 28.01.2025 klo 12:45 - 16:00 (3 t 15 min) |
Peliohjelmointi TTAP013-3011 |
Teams
|
Ti 04.02.2025 klo 12:45 - 16:00 (3 t 15 min) |
Peliohjelmointi TTAP013-3011 |
Teams
|
Ti 11.02.2025 klo 12:45 - 16:00 (3 t 15 min) |
Peliohjelmointi TTAP013-3011 |
Teams
|
Ti 18.02.2025 klo 12:45 - 16:00 (3 t 15 min) |
Peliohjelmointi TTAP013-3011 |
Teams
|
Ti 25.02.2025 klo 12:45 - 16:00 (3 t 15 min) |
Peliohjelmointi TTAP013-3011 |
Teams
|
Ti 11.03.2025 klo 12:45 - 16:00 (3 t 15 min) |
Peliohjelmointi TTAP013-3011 |
Teams
|
Tavoitteet
Students will understand and know how to design and implement high level gameplay components into a game engine. They will be able to use these components to develop a simple game.
Sisältö
Game loop and timing
Game object models
Scripting
Artificial intelligence basics
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Students will demonstrate a deep knowledge of how to design high level gameplay components for a game engine. They will be able to implement the components into a game engine independently and use them efficiently in game development.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Students will understand and know how to design high level gameplay components for a game engine. They will be able to implement the components into a game engine independently and use them in game development.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Students will be able to implement high level gameplay components for a game engine. They will be able to implement the components into a game engine and use them in game development.
Lisätiedot
Ei vastaa KAT- ja TTK-ryhmän Game Programming II -kurssia.