Siirry suoraan sisältöön

Peliteknologian projekti 3 (6 op)

Toteutuksen tunnus: TT00CG45-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.07.2025 - 31.07.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
Ajoitus
01.08.2025 - 31.12.2025
Toteutus ei ole vielä alkanut.
Opintopistemäärä
6 op
Lähiosuus
6 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Tieto- ja viestintätekniikan koulutus
Opettajat
Niko Kinnunen
Mikko Romppainen
Ryhmät
TTV23SP
TTV23SP
Opintojakso
TT00CG45

Toteutuksella on 30 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 225 t 0 min.

Aika Aihe Tila
To 28.08.2025 klo 08:30 - 16:00
(7 t 30 min)
Peliteknologian projekti 3 TT00CG45-3001
TA11L151 TA11L151
Pe 29.08.2025 klo 08:30 - 16:00
(7 t 30 min)
Peliteknologian projekti 3 TT00CG45-3001
TA11L151 TA11L151
To 04.09.2025 klo 08:30 - 16:00
(7 t 30 min)
Peliteknologian projekti 3 TT00CG45-3001
TA11L151 TA11L151
Pe 05.09.2025 klo 08:30 - 16:00
(7 t 30 min)
Peliteknologian projekti 3 TT00CG45-3001
TA11L151 TA11L151
To 11.09.2025 klo 08:30 - 16:00
(7 t 30 min)
Peliteknologian projekti 3 TT00CG45-3001
TA11L151 TA11L151
Pe 12.09.2025 klo 08:30 - 16:00
(7 t 30 min)
Peliteknologian projekti 3 TT00CG45-3001
TA11L151 TA11L151
To 18.09.2025 klo 08:30 - 16:00
(7 t 30 min)
Peliteknologian projekti 3 TT00CG45-3001
TA11L151 TA11L151
Pe 19.09.2025 klo 08:30 - 16:00
(7 t 30 min)
Peliteknologian projekti 3 TT00CG45-3001
TA11L151 TA11L151
To 25.09.2025 klo 08:30 - 16:00
(7 t 30 min)
Peliteknologian projekti 3 TT00CG45-3001
TA11L151 TA11L151
Pe 26.09.2025 klo 08:30 - 16:00
(7 t 30 min)
Peliteknologian projekti 3 TT00CG45-3001
TA11L151 TA11L151
To 02.10.2025 klo 08:30 - 16:00
(7 t 30 min)
Peliteknologian projekti 3 TT00CG45-3001
TA11L151 TA11L151
Pe 03.10.2025 klo 08:30 - 16:00
(7 t 30 min)
Peliteknologian projekti 3 TT00CG45-3001
TA11L151 TA11L151
To 09.10.2025 klo 08:30 - 16:00
(7 t 30 min)
Peliteknologian projekti 3 TT00CG45-3001
TA11L151 TA11L151
Pe 10.10.2025 klo 08:30 - 16:00
(7 t 30 min)
Peliteknologian projekti 3 TT00CG45-3001
TA11L151 TA11L151
To 23.10.2025 klo 08:30 - 16:00
(7 t 30 min)
Peliteknologian projekti 3 TT00CG45-3001
TA11L151 TA11L151
Pe 24.10.2025 klo 08:30 - 16:00
(7 t 30 min)
Peliteknologian projekti 3 TT00CG45-3001
TA11L151 TA11L151
To 30.10.2025 klo 08:30 - 16:00
(7 t 30 min)
Peliteknologian projekti 3 TT00CG45-3001
TA11L151 TA11L151
Pe 31.10.2025 klo 08:30 - 16:00
(7 t 30 min)
Peliteknologian projekti 3 TT00CG45-3001
TA11L151 TA11L151
To 06.11.2025 klo 08:30 - 16:00
(7 t 30 min)
Peliteknologian projekti 1_Peliteknologian projekti 3
TA11L151 TA11L151
Pe 07.11.2025 klo 08:30 - 16:00
(7 t 30 min)
Peliteknologian projekti 1_Peliteknologian projekti 3
TA11L151 TA11L151
To 13.11.2025 klo 08:30 - 16:00
(7 t 30 min)
Peliteknologian projekti 1_Peliteknologian projekti 3
TA11L151 TA11L151
Pe 14.11.2025 klo 08:30 - 16:00
(7 t 30 min)
Peliteknologian projekti 1_Peliteknologian projekti 3
TA11L151 TA11L151
To 20.11.2025 klo 08:30 - 16:00
(7 t 30 min)
Peliteknologian projekti 1_Peliteknologian projekti 3
TA11L151 TA11L151
Pe 21.11.2025 klo 08:30 - 16:00
(7 t 30 min)
Peliteknologian projekti 1_Peliteknologian projekti 3
TA11L151 TA11L151
To 27.11.2025 klo 08:30 - 16:00
(7 t 30 min)
Peliteknologian projekti 1_Peliteknologian projekti 3
TA11L151 TA11L151
Pe 28.11.2025 klo 08:30 - 16:00
(7 t 30 min)
Peliteknologian projekti 1_Peliteknologian projekti 3
TA11L151 TA11L151
To 04.12.2025 klo 08:30 - 16:00
(7 t 30 min)
Peliteknologian projekti 1_Peliteknologian projekti 3
TA11L151 TA11L151
Pe 05.12.2025 klo 08:30 - 16:00
(7 t 30 min)
Peliteknologian projekti 1_Peliteknologian projekti 3
TA11L151 TA11L151
To 11.12.2025 klo 08:30 - 16:00
(7 t 30 min)
Peliteknologian projekti 1_Peliteknologian projekti 3
TA11L151 TA11L151
Pe 12.12.2025 klo 08:30 - 16:00
(7 t 30 min)
Peliteknologian projekti 1_Peliteknologian projekti 3
TA11L151 TA11L151
Muutokset varauksiin voivat olla mahdollisia.

Tavoitteet

Opiskelija osaa toimia asiakasrajapinnassa.

Sisältö

Opiskelijat jatkokehittävät Peliteknologian projekti 2 -kurssilla tehtyä pelimoottoria ja auttavat pelinkehitystiimiä pelin kehittämisessä. Vaihtoehtoisesti opiskelija voi toteuttaa peliteknologiaan liittyvän toimeksiannon.

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Moitteeton ohjelma, joka ylittää vaatimukset ja noudattaa erinomaisia ohjelmointikäytäntöjä.
Projektin aikataulu ja suunnitelma ovat täysin hallinnassa, ja tiimi reagoi nopeasti muutoksiin.
Saumaton yhteistyö, aktiivinen osallistuminen ja rakentava ongelmanratkaisu.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Ohjelma täyttää vaatimukset, ja koodi on siistiä ja dokumentoitu hyvin.
Projekti etenee suunnitellusti, ja tiimin kommunikaatio ja riskien hallinta ovat hyviä.
Tiimi työskentelee pääosin yhdessä, osallistuminen on hyvää, ja ongelmiin reagoidaan kohtuullisen nopeasti.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Ohjelma ei täysin täytä vaatimuksia, ja koodissa ja dokumentaatiossa on puutteita.
Projektin eteneminen ei ole suunnitellussa tahdissa, ja kommunikaatio sekä riskien hallinta ovat puutteellisia.
Tiimissä on haasteita yhteistyössä, osallistuminen on puutteellista, ja ongelmiin reagoidaan hitaasti tai epäkonstruktiivisesti.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opintosuoritus hylätään, mikäli opiskelija ei osallistu aktiivisesti tiimin toimintaan.

Esitietovaatimukset

Peliteknologian projekti 1–2

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa toimia asiakasrajapinnassa.

Sisältö

Opiskelijat jatkokehittävät Peliteknologian projekti 2 -kurssilla tehtyä pelimoottoria ja auttavat pelinkehitystiimiä pelin kehittämisessä. Vaihtoehtoisesti opiskelija voi toteuttaa peliteknologiaan liittyvän toimeksiannon.

Esitietovaatimukset

Peliteknologian projekti 1–2

Siirry alkuun