Peliteknologian projekti 3 (6 op)
Toteutuksen tunnus: TT00CG45-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
02.07.2025 - 31.07.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
- Ajoitus
-
01.08.2025 - 31.12.2025
Toteutus ei ole vielä alkanut.
- Opintopistemäärä
- 6 op
- Lähiosuus
- 6 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Teknologia
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Tieto- ja viestintätekniikan koulutus
Toteutuksella on 30 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 225 t 0 min.
Aika | Aihe | Tila |
---|---|---|
To 28.08.2025 klo 08:30 - 16:00 (7 t 30 min) |
Peliteknologian projekti 3 TT00CG45-3001 |
TA11L151
TA11L151
|
Pe 29.08.2025 klo 08:30 - 16:00 (7 t 30 min) |
Peliteknologian projekti 3 TT00CG45-3001 |
TA11L151
TA11L151
|
To 04.09.2025 klo 08:30 - 16:00 (7 t 30 min) |
Peliteknologian projekti 3 TT00CG45-3001 |
TA11L151
TA11L151
|
Pe 05.09.2025 klo 08:30 - 16:00 (7 t 30 min) |
Peliteknologian projekti 3 TT00CG45-3001 |
TA11L151
TA11L151
|
To 11.09.2025 klo 08:30 - 16:00 (7 t 30 min) |
Peliteknologian projekti 3 TT00CG45-3001 |
TA11L151
TA11L151
|
Pe 12.09.2025 klo 08:30 - 16:00 (7 t 30 min) |
Peliteknologian projekti 3 TT00CG45-3001 |
TA11L151
TA11L151
|
To 18.09.2025 klo 08:30 - 16:00 (7 t 30 min) |
Peliteknologian projekti 3 TT00CG45-3001 |
TA11L151
TA11L151
|
Pe 19.09.2025 klo 08:30 - 16:00 (7 t 30 min) |
Peliteknologian projekti 3 TT00CG45-3001 |
TA11L151
TA11L151
|
To 25.09.2025 klo 08:30 - 16:00 (7 t 30 min) |
Peliteknologian projekti 3 TT00CG45-3001 |
TA11L151
TA11L151
|
Pe 26.09.2025 klo 08:30 - 16:00 (7 t 30 min) |
Peliteknologian projekti 3 TT00CG45-3001 |
TA11L151
TA11L151
|
To 02.10.2025 klo 08:30 - 16:00 (7 t 30 min) |
Peliteknologian projekti 3 TT00CG45-3001 |
TA11L151
TA11L151
|
Pe 03.10.2025 klo 08:30 - 16:00 (7 t 30 min) |
Peliteknologian projekti 3 TT00CG45-3001 |
TA11L151
TA11L151
|
To 09.10.2025 klo 08:30 - 16:00 (7 t 30 min) |
Peliteknologian projekti 3 TT00CG45-3001 |
TA11L151
TA11L151
|
Pe 10.10.2025 klo 08:30 - 16:00 (7 t 30 min) |
Peliteknologian projekti 3 TT00CG45-3001 |
TA11L151
TA11L151
|
To 23.10.2025 klo 08:30 - 16:00 (7 t 30 min) |
Peliteknologian projekti 3 TT00CG45-3001 |
TA11L151
TA11L151
|
Pe 24.10.2025 klo 08:30 - 16:00 (7 t 30 min) |
Peliteknologian projekti 3 TT00CG45-3001 |
TA11L151
TA11L151
|
To 30.10.2025 klo 08:30 - 16:00 (7 t 30 min) |
Peliteknologian projekti 3 TT00CG45-3001 |
TA11L151
TA11L151
|
Pe 31.10.2025 klo 08:30 - 16:00 (7 t 30 min) |
Peliteknologian projekti 3 TT00CG45-3001 |
TA11L151
TA11L151
|
To 06.11.2025 klo 08:30 - 16:00 (7 t 30 min) |
Peliteknologian projekti 1_Peliteknologian projekti 3 |
TA11L151
TA11L151
|
Pe 07.11.2025 klo 08:30 - 16:00 (7 t 30 min) |
Peliteknologian projekti 1_Peliteknologian projekti 3 |
TA11L151
TA11L151
|
To 13.11.2025 klo 08:30 - 16:00 (7 t 30 min) |
Peliteknologian projekti 1_Peliteknologian projekti 3 |
TA11L151
TA11L151
|
Pe 14.11.2025 klo 08:30 - 16:00 (7 t 30 min) |
Peliteknologian projekti 1_Peliteknologian projekti 3 |
TA11L151
TA11L151
|
To 20.11.2025 klo 08:30 - 16:00 (7 t 30 min) |
Peliteknologian projekti 1_Peliteknologian projekti 3 |
TA11L151
TA11L151
|
Pe 21.11.2025 klo 08:30 - 16:00 (7 t 30 min) |
Peliteknologian projekti 1_Peliteknologian projekti 3 |
TA11L151
TA11L151
|
To 27.11.2025 klo 08:30 - 16:00 (7 t 30 min) |
Peliteknologian projekti 1_Peliteknologian projekti 3 |
TA11L151
TA11L151
|
Pe 28.11.2025 klo 08:30 - 16:00 (7 t 30 min) |
Peliteknologian projekti 1_Peliteknologian projekti 3 |
TA11L151
TA11L151
|
To 04.12.2025 klo 08:30 - 16:00 (7 t 30 min) |
Peliteknologian projekti 1_Peliteknologian projekti 3 |
TA11L151
TA11L151
|
Pe 05.12.2025 klo 08:30 - 16:00 (7 t 30 min) |
Peliteknologian projekti 1_Peliteknologian projekti 3 |
TA11L151
TA11L151
|
To 11.12.2025 klo 08:30 - 16:00 (7 t 30 min) |
Peliteknologian projekti 1_Peliteknologian projekti 3 |
TA11L151
TA11L151
|
Pe 12.12.2025 klo 08:30 - 16:00 (7 t 30 min) |
Peliteknologian projekti 1_Peliteknologian projekti 3 |
TA11L151
TA11L151
|
Tavoitteet
Opiskelija osaa toimia asiakasrajapinnassa.
Sisältö
Opiskelijat jatkokehittävät Peliteknologian projekti 2 -kurssilla tehtyä pelimoottoria ja auttavat pelinkehitystiimiä pelin kehittämisessä. Vaihtoehtoisesti opiskelija voi toteuttaa peliteknologiaan liittyvän toimeksiannon.
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Moitteeton ohjelma, joka ylittää vaatimukset ja noudattaa erinomaisia ohjelmointikäytäntöjä.
Projektin aikataulu ja suunnitelma ovat täysin hallinnassa, ja tiimi reagoi nopeasti muutoksiin.
Saumaton yhteistyö, aktiivinen osallistuminen ja rakentava ongelmanratkaisu.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Ohjelma täyttää vaatimukset, ja koodi on siistiä ja dokumentoitu hyvin.
Projekti etenee suunnitellusti, ja tiimin kommunikaatio ja riskien hallinta ovat hyviä.
Tiimi työskentelee pääosin yhdessä, osallistuminen on hyvää, ja ongelmiin reagoidaan kohtuullisen nopeasti.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Ohjelma ei täysin täytä vaatimuksia, ja koodissa ja dokumentaatiossa on puutteita.
Projektin eteneminen ei ole suunnitellussa tahdissa, ja kommunikaatio sekä riskien hallinta ovat puutteellisia.
Tiimissä on haasteita yhteistyössä, osallistuminen on puutteellista, ja ongelmiin reagoidaan hitaasti tai epäkonstruktiivisesti.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opintosuoritus hylätään, mikäli opiskelija ei osallistu aktiivisesti tiimin toimintaan.
Esitietovaatimukset
Peliteknologian projekti 1–2
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa toimia asiakasrajapinnassa.
Sisältö
Opiskelijat jatkokehittävät Peliteknologian projekti 2 -kurssilla tehtyä pelimoottoria ja auttavat pelinkehitystiimiä pelin kehittämisessä. Vaihtoehtoisesti opiskelija voi toteuttaa peliteknologiaan liittyvän toimeksiannon.
Esitietovaatimukset
Peliteknologian projekti 1–2