Service Marketing and Sales Competence (5 cr)
Code: LT00CE41-3004
General information
- Enrollment
-
02.07.2025 - 31.07.2025
Registration for introductions has not started yet.
- Timing
-
01.08.2025 - 31.12.2025
The implementation has not yet started.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Business
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Bachelor’s Degree in Tourism
- Bachelor’s Degree in Sports and Leisure Management
- BACHELORS DEGREE IN BUSINESS ADMINISTRATION
Realization has 10 reservations. Total duration of reservations is 15 h 0 min.
Time | Topic | Location |
---|---|---|
Mon 01.09.2025 time 12:45 - 14:15 (1 h 30 min) |
Palveluiden markkinointi ja myyntiosaaminen LT00CE41-3004 |
TA12L101
TA12L101
|
Mon 08.09.2025 time 12:45 - 14:15 (1 h 30 min) |
Palveluiden markkinointi ja myyntiosaaminen LT00CE41-3004 |
TA12L101
TA12L101
|
Mon 15.09.2025 time 12:45 - 14:15 (1 h 30 min) |
Palveluiden markkinointi ja myyntiosaaminen LT00CE41-3004 |
TA12L101
TA12L101
|
Mon 22.09.2025 time 12:45 - 14:15 (1 h 30 min) |
Palveluiden markkinointi ja myyntiosaaminen LT00CE41-3004 |
TA12L101
TA12L101
|
Mon 29.09.2025 time 12:45 - 14:15 (1 h 30 min) |
Palveluiden markkinointi ja myyntiosaaminen LT00CE41-3004 |
TA12L101
TA12L101
|
Mon 06.10.2025 time 12:45 - 14:15 (1 h 30 min) |
Palveluiden markkinointi ja myyntiosaaminen LT00CE41-3004 |
TA12L101
TA12L101
|
Mon 20.10.2025 time 12:45 - 14:15 (1 h 30 min) |
Palveluiden markkinointi ja myyntiosaaminen LT00CE41-3004 |
TA12L101
TA12L101
|
Mon 27.10.2025 time 12:45 - 14:15 (1 h 30 min) |
Palveluiden markkinointi ja myyntiosaaminen LT00CE41-3004 |
TA12L101
TA12L101
|
Mon 03.11.2025 time 12:45 - 14:15 (1 h 30 min) |
Palveluiden markkinointi ja myyntiosaaminen LT00CE41-3004 |
TA12L101
TA12L101
|
Mon 10.11.2025 time 12:45 - 14:15 (1 h 30 min) |
Palveluiden markkinointi ja myyntiosaaminen LT00CE41-3004 |
TA12L101
TA12L101
|
Objective
Opiskelija ymmärtää palveluliiketoimintaa, jossa palvelu muodostaa arvonluonnin perustan. Tavoitteena on, että opiskelija tunnistaa erilaisia palveluihin liittyviä prosesseja sekä kehittämistarpeita. Opiskelija tuntee palvelujen markkinoinnin erityispiirteet ja ymmärtää asiakastyytyväisyyden sekä asiakassuhdeajattelun merkityksen osana kannattavan liiketoiminnan toteutusta. Opiskelija myös omaksuu palvelun ja asiakaskokemuksen tärkeyden ja vahvistaa osaamistaan palvelujen käyttäjälähtöisessä kehittämisessä. Opiskelija tuntee palvelumyynnin vaiheet ja myynnin johtamisen kokonaisuuden.
Content
Palvelut ja palvelujen tuottaminen
Palvelukonseptit ja asiakaskokemus
Palvelujen laatu
Palvelujen markkinointi ja myynti
Location and time
Työjärjestyksen mukaisesti syksyllä 2025.
Materials
Ilmoitetaan Repussa.
Teaching methods
Lähiopetus ja annetut tehtävät.
Completion alternatives
-
Evaluation scale
0 - 5
Assessment criteria, excellent (5)
Opiskelija osaa hyödyntää ja soveltaa monipuolisesti aihealueen käsitteitä käytännön työ- ja tehtävätilanteiden ratkaisuissa. Käsitteiden käyttö on perusteltua ja asiantuntevaa.
Opiskelija osaa itsenäisesti ja kriittisesti hyödyntää ja vertailla eri teoriataustoja käytännön tilanteissa, ohjata tehtäväkokonaisuuden toteutusta, toimia itseohjautuvasti sekä reflektoida oppimaansa.
Assessment criteria, good (3)
Käsitteiden käyttö ja hyödyntäminen on johdonmukaista ja loogista.
Opiskelija osaa itsenäisesti hyödyntää teoriataustoja käytännön tilanteissa, perustella tehtäväkokonaisuuden toteutusta ja ratkaisujen valintaa sekä arvioida ratkaisujen onnistuneisuutta.
Assessment criteria, satisfactory (1)
Opiskelija kykenee kuvaamaan aihealueen peruskäsitteet ja pääelementtien sisällöt. Kuvaus vielä irrallista ja kokonaisuuden muodostaminen puutteellista.
Opiskelija osaa valita tilanteeseen sopivia keinoja ja kanavia sekä hyödyntää ainakin osittain eri teoriataustoja käytännön tehtävässä.
Objective
Opiskelija ymmärtää palveluliiketoimintaa, jossa palvelu muodostaa arvonluonnin perustan. Tavoitteena on, että opiskelija tunnistaa erilaisia palveluihin liittyviä prosesseja sekä kehittämistarpeita. Opiskelija tuntee palvelujen markkinoinnin erityispiirteet ja ymmärtää asiakastyytyväisyyden sekä asiakassuhdeajattelun merkityksen osana kannattavan liiketoiminnan toteutusta. Opiskelija myös omaksuu palvelun ja asiakaskokemuksen tärkeyden ja vahvistaa osaamistaan palvelujen käyttäjälähtöisessä kehittämisessä. Opiskelija tuntee palvelumyynnin vaiheet ja myynnin johtamisen kokonaisuuden.
Execution methods
Opetus toteutetaan lähiopetuksena.
Accomplishment methods
Suoritus opintojakson toteutussuunnitelman mukaisesti.
Content
Palvelut ja palvelujen tuottaminen
Palvelukonseptit ja asiakaskokemus
Palvelujen laatu
Palvelujen markkinointi ja myynti