Pelituotannon perusteet (3 op)
Toteutuksen tunnus: KTAD033-3014
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
30.12.2024 - 26.01.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
01.01.2025 - 16.03.2025
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 3 op
- Lähiosuus
- 3 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Teknologia
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Tietojenkäsittelyn koulutus
- Opettajat
- Joonas Muhonen
- Ryhmät
-
TTK24SPTTK24SP
-
TTK24SPGTTK24SPG
-
TTK24SPOTTK24SPO
-
TTK24SPTTTK24SPT
- Opintojakso
- KTAD033
Toteutuksella on 9 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 29 t 15 min.
Aika | Aihe | Tila |
---|---|---|
Ti 14.01.2025 klo 12:45 - 16:00 (3 t 15 min) |
Pelituotannon perusteet KTAD033-3014 |
Teams opetus
|
Ti 21.01.2025 klo 12:45 - 16:00 (3 t 15 min) |
Pelituotannon perusteet KTAD033-3014 |
Teams opetus
|
Pe 24.01.2025 klo 12:45 - 16:00 (3 t 15 min) |
Pelituotannon perusteet KTAD033-3014 |
TA12L129
TA12L129
|
Ti 28.01.2025 klo 12:45 - 16:00 (3 t 15 min) |
Pelituotannon perusteet KTAD033-3014 |
Teams opetus
|
Ti 04.02.2025 klo 12:45 - 16:00 (3 t 15 min) |
Pelituotannon perusteet KTAD033-3014 |
Teams opetus
|
Ti 11.02.2025 klo 12:45 - 16:00 (3 t 15 min) |
Pelituotannon perusteet KTAD033-3014 |
Teams
|
Ti 18.02.2025 klo 12:45 - 16:00 (3 t 15 min) |
Pelituotannon perusteet KTAD033-3014 |
|
Ti 25.02.2025 klo 12:45 - 16:00 (3 t 15 min) |
Pelituotannon perusteet KTAD033-3014 |
Teams opetus
|
Ti 11.03.2025 klo 12:45 - 16:00 (3 t 15 min) |
Pelituotannon perusteet KTAD033-3014 |
TA11L141 pelilabra
TA11L141 pelilabra
|
Tavoitteet
Opiskelija hahmottaa peliohjelmistotuotannon eri vaiheet. Tuntee KAMK:in pelituotannossa käytettävän projektinhallinnan perusteet. Osaa käyttää versionhallintaa.
Sisältö
Johdatus pelikehityksen maailmaan
Pelituotantoprosessi
Johdatus pelituotannossa käytettäviin projektinhallintamenetelmiin
Tutustuminen versionhallintaan
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osoittaa erinomaista osaamista pelituotantoon liittyen ja osaa toimia vastuullisesti sekä kehittävästi.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija osaa soveltaa käytännössä oppimaansa.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija tietää peliohjelmistotuotannon eri vaiheet. Tuntee KAJAK:in pelituotannossa käytettävän projektinhallinnan perusteet. Osaa käyttää versionhallintaa.