Siirry suoraan sisältöön

Pelituotannon perusteet (3 op)

Toteutuksen tunnus: KTAD033-3014

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
30.12.2024 - 26.01.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.01.2025 - 16.03.2025
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
3 op
Lähiosuus
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettajat
Joonas Muhonen
Ryhmät
TTK24SP
TTK24SP
TTK24SPG
TTK24SPG
TTK24SPO
TTK24SPO
TTK24SPT
TTK24SPT
Opintojakso
KTAD033

Toteutuksella on 9 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 29 t 15 min.

Aika Aihe Tila
Ti 14.01.2025 klo 12:45 - 16:00
(3 t 15 min)
Pelituotannon perusteet KTAD033-3014
Teams opetus
Ti 21.01.2025 klo 12:45 - 16:00
(3 t 15 min)
Pelituotannon perusteet KTAD033-3014
Teams opetus
Pe 24.01.2025 klo 12:45 - 16:00
(3 t 15 min)
Pelituotannon perusteet KTAD033-3014
TA12L129 TA12L129
Ti 28.01.2025 klo 12:45 - 16:00
(3 t 15 min)
Pelituotannon perusteet KTAD033-3014
Teams opetus
Ti 04.02.2025 klo 12:45 - 16:00
(3 t 15 min)
Pelituotannon perusteet KTAD033-3014
Teams opetus
Ti 11.02.2025 klo 12:45 - 16:00
(3 t 15 min)
Pelituotannon perusteet KTAD033-3014
Teams
Ti 18.02.2025 klo 12:45 - 16:00
(3 t 15 min)
Pelituotannon perusteet KTAD033-3014
Ti 25.02.2025 klo 12:45 - 16:00
(3 t 15 min)
Pelituotannon perusteet KTAD033-3014
Teams opetus
Ti 11.03.2025 klo 12:45 - 16:00
(3 t 15 min)
Pelituotannon perusteet KTAD033-3014
TA11L141 pelilabra TA11L141 pelilabra
Muutokset varauksiin voivat olla mahdollisia.

Tavoitteet

Opiskelija hahmottaa peliohjelmistotuotannon eri vaiheet. Tuntee KAMK:in pelituotannossa käytettävän projektinhallinnan perusteet. Osaa käyttää versionhallintaa.

Sisältö

Johdatus pelikehityksen maailmaan
Pelituotantoprosessi
Johdatus pelituotannossa käytettäviin projektinhallintamenetelmiin
Tutustuminen versionhallintaan

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osoittaa erinomaista osaamista pelituotantoon liittyen ja osaa toimia vastuullisesti sekä kehittävästi.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija osaa soveltaa käytännössä oppimaansa.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija tietää peliohjelmistotuotannon eri vaiheet. Tuntee KAJAK:in pelituotannossa käytettävän projektinhallinnan perusteet. Osaa käyttää versionhallintaa.

Siirry alkuun