Pelituotannon perusteet (3 op)
Toteutuksen tunnus: KTAD033-3014
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
30.12.2024 - 26.01.2025
Ajoitus
01.01.2025 - 16.03.2025
Opintopistemäärä
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
- Joonas Muhonen
Ryhmät
-
TTK24SPTTK24SP
- 09.01.2025 12:45 - 16:00, Pelituotannon perusteet KTAD033-3014
- 15.01.2025 08:30 - 11:45, Pelituotannon perusteet KTAD033-3014
- 22.01.2025 08:30 - 11:45, Pelituotannon perusteet KTAD033-3014
- 29.01.2025 08:30 - 11:45, Pelituotannon perusteet KTAD033-3014
- 05.02.2025 08:30 - 11:45, Pelituotannon perusteet KTAD033-3014
- 12.02.2025 08:30 - 11:45, Pelituotannon perusteet KTAD033-3014
- 19.02.2025 08:30 - 11:45, Pelituotannon perusteet KTAD033-3014
- 26.02.2025 08:30 - 11:45, Pelituotannon perusteet KTAD033-3014
- 12.03.2025 08:30 - 11:45, Pelituotannon perusteet KTAD033-3014
Tavoitteet
Opiskelija hahmottaa peliohjelmistotuotannon eri vaiheet. Tuntee KAMK:in pelituotannossa käytettävän projektinhallinnan perusteet. Osaa käyttää versionhallintaa.
Sisältö
Johdatus pelikehityksen maailmaan
Pelituotantoprosessi
Johdatus pelituotannossa käytettäviin projektinhallintamenetelmiin
Tutustuminen versionhallintaan
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osoittaa erinomaista osaamista pelituotantoon liittyen ja osaa toimia vastuullisesti sekä kehittävästi.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija osaa soveltaa käytännössä oppimaansa.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija tietää peliohjelmistotuotannon eri vaiheet. Tuntee KAJAK:in pelituotannossa käytettävän projektinhallinnan perusteet. Osaa käyttää versionhallintaa.