Siirry suoraan sisältöön

Pelituotannon perusteet (3 op)

Toteutuksen tunnus: KTAD033-3014

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

30.12.2024 - 26.01.2025

Ajoitus

01.01.2025 - 16.03.2025

Opintopistemäärä

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologia

Opetuskielet

  • Suomi

Koulutus

  • Tietojenkäsittelyn koulutus

Opettaja

  • Joonas Muhonen

Ryhmät

  • TTK24SP
    TTK24SP
  • 09.01.2025 12:45 - 16:00, Pelituotannon perusteet KTAD033-3014
  • 15.01.2025 08:30 - 11:45, Pelituotannon perusteet KTAD033-3014
  • 22.01.2025 08:30 - 11:45, Pelituotannon perusteet KTAD033-3014
  • 29.01.2025 08:30 - 11:45, Pelituotannon perusteet KTAD033-3014
  • 05.02.2025 08:30 - 11:45, Pelituotannon perusteet KTAD033-3014
  • 12.02.2025 08:30 - 11:45, Pelituotannon perusteet KTAD033-3014
  • 19.02.2025 08:30 - 11:45, Pelituotannon perusteet KTAD033-3014
  • 26.02.2025 08:30 - 11:45, Pelituotannon perusteet KTAD033-3014
  • 12.03.2025 08:30 - 11:45, Pelituotannon perusteet KTAD033-3014

Tavoitteet

Opiskelija hahmottaa peliohjelmistotuotannon eri vaiheet. Tuntee KAMK:in pelituotannossa käytettävän projektinhallinnan perusteet. Osaa käyttää versionhallintaa.

Sisältö

Johdatus pelikehityksen maailmaan
Pelituotantoprosessi
Johdatus pelituotannossa käytettäviin projektinhallintamenetelmiin
Tutustuminen versionhallintaan

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osoittaa erinomaista osaamista pelituotantoon liittyen ja osaa toimia vastuullisesti sekä kehittävästi.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija osaa soveltaa käytännössä oppimaansa.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija tietää peliohjelmistotuotannon eri vaiheet. Tuntee KAJAK:in pelituotannossa käytettävän projektinhallinnan perusteet. Osaa käyttää versionhallintaa.