Siirry suoraan sisältöön

Analyyttinen pelisuunnittelu (3 op)

Toteutuksen tunnus: KTVP024-3016

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

02.12.2024 - 31.12.2024

Ajoitus

01.01.2025 - 31.07.2025

Opintopistemäärä

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologia

Opetuskielet

  • Suomi

Koulutus

  • Tietojenkäsittelyn koulutus

Opettaja

  • Joonas Muhonen

Ryhmät

  • TTK22SP
    TTK22SP

Tavoitteet

- Opiskelija ymmärtää telemetrian perusperiaatteet.
- Opiskelija oppii analysoimaan pelien eri osa-alueita tutkimalla muita pelejä.
- Opiskelija oppii lisenssipelien suunnittelun
- Opiskelija oppii pitchauksen ja hissipuheen luomisen
- Opiskelija oppii rajoitteiden kautta luovan suunnittelun

Sisältö

- Opiskelija ymmärtää telemetrian perusperiaatteet.
- Opiskelija oppii analysoimaan pelien eri osa-alueita tutkimalla muita pelejä.
- Opiskelija oppii lisenssipelien suunnittelun
- Opiskelija oppii pitchauksen ja hissipuheen luomisen
- Opiskelija oppii rajoitteiden kautta luovan suunnittelun

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija on suorittanut tunneilla annetut harjoitustehtävät hyväksytysti. Läsnäolo 80%

Esitietovaatimukset

Game Design I
Game Design II