Siirry suoraan sisältöön

Peliliiketoiminnan perusteet (3 op)

Toteutuksen tunnus: TT00CB36-3006

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

30.12.2024 - 26.01.2025

Ajoitus

01.01.2025 - 31.07.2025

Opintopistemäärä

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologia

Opetuskielet

  • Englanti

Koulutus

  • Tietojenkäsittelyn koulutus

Opettaja

  • Johanna Niskanen

Ryhmät

  • TBIT24S
    TBIT24S
  • TBIT24SProd
    TBIT24SProd
  • TBIT24SArt
    TBIT24SArt
  • TBIT24SProg
    TBIT24SProg
  • 15.01.2025 12:45 - 14:15, Peliliiketoiminnan perusteet TT00CB36-3006
  • 23.01.2025 10:15 - 11:45, Peliliiketoiminnan perusteet TT00CB36-3006
  • 30.01.2025 10:15 - 11:45, Peliliiketoiminnan perusteet TT00CB36-3006
  • 06.02.2025 10:15 - 11:45, Peliliiketoiminnan perusteet TT00CB36-3006
  • 13.02.2025 10:15 - 11:45, Peliliiketoiminnan perusteet TT00CB36-3006
  • 20.02.2025 10:15 - 11:45, Peliliiketoiminnan perusteet TT00CB36-3006
  • 27.02.2025 10:15 - 11:45, Peliliiketoiminnan perusteet TT00CB36-3006
  • 12.03.2025 12:45 - 14:15, Peliliiketoiminnan perusteet TT00CB36-3006
  • 13.03.2025 10:15 - 11:45, Peliliiketoiminnan perusteet TT00CB36-3006
  • 31.03.2025 08:30 - 10:00, Peliliiketoiminnan perusteet TT00CB36-3006
  • 07.04.2025 10:15 - 11:45, Peliliiketoiminnan perusteet TT00CB36-3006
  • 15.04.2025 14:30 - 16:00, Peliliiketoiminnan perusteet TT00CB36-3006
  • 22.04.2025 08:30 - 10:00, Peliliiketoiminnan perusteet TT00CB36-3006
  • 06.05.2025 12:45 - 14:15, Peliliiketoiminnan perusteet TT00CB36-3006
  • 13.05.2025 12:45 - 14:15, Peliliiketoiminnan perusteet TT00CB36-3006
  • 20.05.2025 08:30 - 10:00, Peliliiketoiminnan perusteet TT00CB36-3006

Tavoitteet

Opiskelija ymmärtää peliliiketoiminnan ominaispiirteet ja tuntee liiketoimintamallit sekä rahoituksen ja markkinoinnin erilaiset mahdollisuudet.

Sisältö

Peliliiketoiminnan ominaisuudet
Liiketoimintamallit
Rahoitus pelialalla
Ansaintalogiikat
Pelimarkkinoinnin perusteet

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Hylätty suoritus, jos kurssin tehtävien ja harjoitusten vastaukset osoittavat erittäin heikkoa osaamista peliliiketoiminnan osalta, tai jos opiskelija laiminlyö kurssilla annetun ohjeistuksen ja/tai tehtävät.