Peliliiketoiminnan perusteet (3 op)
Toteutuksen tunnus: TT00CB36-3006
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
30.12.2024 - 26.01.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
01.01.2025 - 31.07.2025
Toteutus on käynnissä.
- Opintopistemäärä
- 3 op
- Lähiosuus
- 3 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Teknologia
- Opetuskielet
- englanti
- Koulutus
- Tietojenkäsittelyn koulutus
- Opettajat
- Johanna Niskanen
- Ryhmät
-
TBIT24STBIT24S
-
TBIT24SProdTBIT24SProd
-
TBIT24SArtTBIT24SArt
-
TBIT24SProgTBIT24SProg
- Opintojakso
- TT00CB36
Toteutuksella on 16 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 24 t 0 min.
Aika | Aihe | Tila |
---|---|---|
Ke 15.01.2025 klo 12:45 - 14:15 (1 t 30 min) |
Peliliiketoiminnan perusteet TT00CB36-3006 |
TA12L129
TA12L129
|
To 23.01.2025 klo 10:15 - 11:45 (1 t 30 min) |
Peliliiketoiminnan perusteet TT00CB36-3006 |
TA12L119
TA12L119
|
To 30.01.2025 klo 10:15 - 11:45 (1 t 30 min) |
Peliliiketoiminnan perusteet TT00CB36-3006 |
TA12L119
TA12L119
|
To 06.02.2025 klo 10:15 - 11:45 (1 t 30 min) |
Peliliiketoiminnan perusteet TT00CB36-3006 |
TA12L129
TA12L129
|
To 13.02.2025 klo 10:15 - 11:45 (1 t 30 min) |
Peliliiketoiminnan perusteet TT00CB36-3006 |
TA12L129
TA12L129
|
To 20.02.2025 klo 10:15 - 11:45 (1 t 30 min) |
Peliliiketoiminnan perusteet TT00CB36-3006 |
TA12L127
TA12L127
|
To 27.02.2025 klo 10:15 - 11:45 (1 t 30 min) |
Peliliiketoiminnan perusteet TT00CB36-3006 |
TA12L127
TA12L127
|
Ke 12.03.2025 klo 12:45 - 14:15 (1 t 30 min) |
Peliliiketoiminnan perusteet TT00CB36-3006 |
TA12L127
TA12L127
|
To 13.03.2025 klo 10:15 - 11:45 (1 t 30 min) |
Peliliiketoiminnan perusteet TT00CB36-3006 |
TA12L129
TA12L129
|
Ma 31.03.2025 klo 08:30 - 10:00 (1 t 30 min) |
Peliliiketoiminnan perusteet TT00CB36-3006 |
TA12L128
TA12L128
|
Ti 08.04.2025 klo 14:30 - 16:00 (1 t 30 min) |
Peliliiketoiminnan perusteet TT00CB36-3006 |
TA12L127
TA12L127
|
Ti 15.04.2025 klo 14:30 - 16:00 (1 t 30 min) |
Peliliiketoiminnan perusteet TT00CB36-3006 |
TA12L128
TA12L128
|
Ti 22.04.2025 klo 08:30 - 10:00 (1 t 30 min) |
Peliliiketoiminnan perusteet TT00CB36-3006 |
TA12L127
TA12L127
|
Ti 06.05.2025 klo 12:45 - 14:15 (1 t 30 min) |
Peliliiketoiminnan perusteet TT00CB36-3006 |
TA12L103
TA12L103
|
Ti 13.05.2025 klo 14:30 - 16:00 (1 t 30 min) |
Peliliiketoiminnan perusteet TT00CB36-3006 |
TA12L119
TA12L119
|
Ti 20.05.2025 klo 08:30 - 10:00 (1 t 30 min) |
Peliliiketoiminnan perusteet TT00CB36-3006 |
TA12L128
TA12L128
|
Tavoitteet
Opiskelija ymmärtää peliliiketoiminnan ominaispiirteet ja tuntee liiketoimintamallit sekä rahoituksen ja markkinoinnin erilaiset mahdollisuudet.
Sisältö
Peliliiketoiminnan ominaisuudet
Liiketoimintamallit
Rahoitus pelialalla
Ansaintalogiikat
Pelimarkkinoinnin perusteet
Opetusmenetelmät
The course is completed by working on a project in groups of 2–4 people. Attendance is mandatory for 70% of the classes. Active participation during classes can also count towards attendance. The course grade can be raised by one full grade by successfully completing three class assignments. However, a failing grade received for the course cannot be raised.
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Hylätty suoritus, jos kurssin tehtävien ja harjoitusten vastaukset osoittavat erittäin heikkoa osaamista peliliiketoiminnan osalta, tai jos opiskelija laiminlyö kurssilla annetun ohjeistuksen ja/tai tehtävät.
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Assessment 0-5
Hylätty (0)
Insufficient expertise in the game business. The student does not participate in the final project or fails to meet the attendance requirements. A final project of exceptionally low quality may also result in a failing grade.
Toteutuksen arviointikriteerit, kiitettävä (5)
The student demonstrates expert knowledge of the game business and can extensively use industry-specific concepts. The student has actively participated in classes and completed the final project with excellence.
Toteutuksen arviointikriteerit, hyvä (3-4)
The student has a solid understanding of the game business and can use industry-specific concepts. The student has participated in classes and completed the final project well.
Toteutuksen arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)
The student has basic knowledge of the game business and understands fundamental industry concepts. The student has participated in classes and completed the final project satisfactorily.