Introduction to Game Production (3 op)
Toteutuksen tunnus: KT00BP13-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
30.12.2024 - 26.01.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
01.01.2025 - 16.03.2025
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 3 op
- Lähiosuus
- 3 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Teknologia
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Bachelor's Degree in Business Information Technology
- Opettajat
- Johanna Niskanen
- Ryhmät
-
TBIT24STBIT24S
-
TBIT24SArtTBIT24SArt
-
TBIT24SProdTBIT24SProd
-
TBIT24SProgTBIT24SProg
- Opintojakso
- KT00BP13
Toteutuksella on 9 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 29 t 15 min.
Aika | Aihe | Tila |
---|---|---|
To 16.01.2025 klo 08:30 - 11:45 (3 t 15 min) |
Introduction to Game Production KT00BP13-3001 |
TA12L123 ML8
TA12L123 ML8
|
To 16.01.2025 klo 12:45 - 16:00 (3 t 15 min) |
Introduction to Game Production KT00BP13-3001 |
TA12L123 ML8
TA12L123 ML8
|
Ma 20.01.2025 klo 08:30 - 11:45 (3 t 15 min) |
Introduction to Game Production KT00BP13-3001 |
TA11L141 pelilabra
TA11L141 pelilabra
|
Ti 28.01.2025 klo 08:30 - 11:45 (3 t 15 min) |
Introduction to Game Production KT00BP13-3001 |
TA11L115 DML
TA11L115 DML
|
To 06.02.2025 klo 12:45 - 16:00 (3 t 15 min) |
Introduction to Game Production KT00BP13-3001 |
TA12L123 ML8
TA12L123 ML8
|
To 13.02.2025 klo 12:45 - 16:00 (3 t 15 min) |
Introduction to Game Production KT00BP13-3001 |
TA12L123 ML8
TA12L123 ML8
|
To 20.02.2025 klo 12:45 - 16:00 (3 t 15 min) |
Introduction to Game Production KT00BP13-3001 |
TA12L123 ML8
TA12L123 ML8
|
To 27.02.2025 klo 12:45 - 16:00 (3 t 15 min) |
Introduction to Game Production KT00BP13-3001 |
TA12L123 ML8
TA12L123 ML8
|
Ti 11.03.2025 klo 12:45 - 16:00 (3 t 15 min) |
Introduction to Game Production KT00BP13-3001 |
TA11L115 DML
TA11L115 DML
|
Tavoitteet
Opiskelija hahmottaa peliohjelmistotuotannon eri vaiheet. Tuntee KAJAK:in pelituotannossa käytettävän projektinhallinnan perusteet. Osaa käyttää versionhallintaa.
Sisältö
Johdatus pelien maailmaan
Pelituotantoprosessi
Johdatus pelituotannossa käytettäviin projektinhallintamenetelmiin
Tutustuminen versionhallintaan
Opetusmenetelmät
The course is completed by attending lectures, returning all course assignments with a passing grade, and developing and presenting a project.
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osoittaa erinomaista osaamista pelituotantoon liittyen ja osaa toimia vastuullisesti sekä kehittävästi.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija osaa soveltaa käytännössä oppimaansa.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija tietää peliohjelmistotuotannon eri vaiheet. Tuntee KAJAK:in pelituotannossa käytettävän projektinhallinnan perusteet. Osaa käyttää versionhallintaa.
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Assessment 0-5
Hylätty (0)
The student doesn't know the different stages of game software production and lacks an understanding of game project management.
Toteutuksen arviointikriteerit, kiitettävä (5)
The student knows the different stages of game software production, as well as the basics of game production project management. The student demonstrates excellent game production ability and can work responsibly with a developmental approach.
Toteutuksen arviointikriteerit, hyvä (3-4)
The student knows the different stages of game software production, as well as the basics of game production project management. The student demonstrates good game production ability.
Toteutuksen arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)
The student knows the different stages of game software production, as well as the basics of game production project management.