Siirry suoraan sisältöön

Introduction to Game Production (3 op)

Toteutuksen tunnus: KT00BP13-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
30.12.2024 - 26.01.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.01.2025 - 16.03.2025
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
3 op
Lähiosuus
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Bachelor's Degree in Business Information Technology
Opettajat
Johanna Niskanen
Ryhmät
TBIT24S
TBIT24S
TBIT24SArt
TBIT24SArt
TBIT24SProd
TBIT24SProd
TBIT24SProg
TBIT24SProg
Opintojakso
KT00BP13

Toteutuksella on 9 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 29 t 15 min.

Aika Aihe Tila
To 16.01.2025 klo 08:30 - 11:45
(3 t 15 min)
Introduction to Game Production KT00BP13-3001
TA12L123 ML8 TA12L123 ML8
To 16.01.2025 klo 12:45 - 16:00
(3 t 15 min)
Introduction to Game Production KT00BP13-3001
TA12L123 ML8 TA12L123 ML8
Ma 20.01.2025 klo 08:30 - 11:45
(3 t 15 min)
Introduction to Game Production KT00BP13-3001
TA11L141 pelilabra TA11L141 pelilabra
Ti 28.01.2025 klo 08:30 - 11:45
(3 t 15 min)
Introduction to Game Production KT00BP13-3001
TA11L115 DML TA11L115 DML
To 06.02.2025 klo 12:45 - 16:00
(3 t 15 min)
Introduction to Game Production KT00BP13-3001
TA12L123 ML8 TA12L123 ML8
To 13.02.2025 klo 12:45 - 16:00
(3 t 15 min)
Introduction to Game Production KT00BP13-3001
TA12L123 ML8 TA12L123 ML8
To 20.02.2025 klo 12:45 - 16:00
(3 t 15 min)
Introduction to Game Production KT00BP13-3001
TA12L123 ML8 TA12L123 ML8
To 27.02.2025 klo 12:45 - 16:00
(3 t 15 min)
Introduction to Game Production KT00BP13-3001
TA12L123 ML8 TA12L123 ML8
Ti 11.03.2025 klo 12:45 - 16:00
(3 t 15 min)
Introduction to Game Production KT00BP13-3001
TA11L115 DML TA11L115 DML
Muutokset varauksiin voivat olla mahdollisia.

Tavoitteet

Opiskelija hahmottaa peliohjelmistotuotannon eri vaiheet. Tuntee KAJAK:in pelituotannossa käytettävän projektinhallinnan perusteet. Osaa käyttää versionhallintaa.

Sisältö

Johdatus pelien maailmaan
Pelituotantoprosessi
Johdatus pelituotannossa käytettäviin projektinhallintamenetelmiin
Tutustuminen versionhallintaan

Opetusmenetelmät

The course is completed by attending lectures, returning all course assignments with a passing grade, and developing and presenting a project.

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osoittaa erinomaista osaamista pelituotantoon liittyen ja osaa toimia vastuullisesti sekä kehittävästi.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija osaa soveltaa käytännössä oppimaansa.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija tietää peliohjelmistotuotannon eri vaiheet. Tuntee KAJAK:in pelituotannossa käytettävän projektinhallinnan perusteet. Osaa käyttää versionhallintaa.

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Assessment 0-5

Hylätty (0)

The student doesn't know the different stages of game software production and lacks an understanding of game project management.

Toteutuksen arviointikriteerit, kiitettävä (5)

The student knows the different stages of game software production, as well as the basics of game production project management. The student demonstrates excellent game production ability and can work responsibly with a developmental approach.

Toteutuksen arviointikriteerit, hyvä (3-4)

The student knows the different stages of game software production, as well as the basics of game production project management. The student demonstrates good game production ability.

Toteutuksen arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)

The student knows the different stages of game software production, as well as the basics of game production project management.

Siirry alkuun