2D Character Design (3 op)
Toteutuksen tunnus: KTVP032-3015
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
02.07.2025 - 31.07.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
- Ajoitus
-
01.08.2025 - 31.12.2025
Toteutus ei ole vielä alkanut.
- Opintopistemäärä
- 3 op
- Lähiosuus
- 3 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Teknologia
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Bachelor's Degree in Business Information Technology
Toteutuksella on 14 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 21 t 0 min.
Aika | Aihe | Tila |
---|---|---|
Ma 25.08.2025 klo 12:45 - 14:15 (1 t 30 min) |
2D Character Design KTVP032-3015 |
TA11L155
TA11L155
|
Ma 01.09.2025 klo 12:45 - 14:15 (1 t 30 min) |
2D Character Design KTVP032-3015 |
TA11L155
TA11L155
|
Ma 08.09.2025 klo 12:45 - 14:15 (1 t 30 min) |
2D Character Design KTVP032-3015 |
TA11L155
TA11L155
|
Ma 15.09.2025 klo 12:45 - 14:15 (1 t 30 min) |
2D Character Design KTVP032-3015 |
TA11L155
TA11L155
|
Ma 29.09.2025 klo 12:45 - 14:15 (1 t 30 min) |
2D Character Design KTVP032-3015 |
TA11L155
TA11L155
|
Ma 06.10.2025 klo 12:45 - 14:15 (1 t 30 min) |
2D Character Design KTVP032-3015 |
TA11L155
TA11L155
|
Ma 20.10.2025 klo 12:45 - 14:15 (1 t 30 min) |
2D Character Design KTVP032-3015 |
TA11L155
TA11L155
|
Ma 27.10.2025 klo 14:30 - 16:00 (1 t 30 min) |
2D Character Design KTVP032-3015 |
TA11L155
TA11L155
|
Ma 03.11.2025 klo 14:30 - 16:00 (1 t 30 min) |
2D Character Design KTVP032-3015 |
TA11L155
TA11L155
|
Ma 10.11.2025 klo 14:30 - 16:00 (1 t 30 min) |
2D Character Design KTVP032-3015 |
TA11L155
TA11L155
|
Ma 17.11.2025 klo 14:30 - 16:00 (1 t 30 min) |
2D Character Design KTVP032-3015 |
TA11L155
TA11L155
|
Ma 24.11.2025 klo 14:30 - 16:00 (1 t 30 min) |
2D Character Design KTVP032-3015 |
TA11L155
TA11L155
|
Ma 01.12.2025 klo 14:30 - 16:00 (1 t 30 min) |
2D Character Design KTVP032-3015 |
TA11L155
TA11L155
|
Ma 08.12.2025 klo 14:30 - 16:00 (1 t 30 min) |
2D Character Design KTVP032-3015 |
TA11L155
TA11L155
|
Tavoitteet
Opiskelijat ymmärtävät 2D pelihahmojen suunnittelun perusteet.
Sisältö
Katsaus hahmosuunnitteluun ja sen historiaan viihdeteolisuudessa
Ihmisen anatomia ja mittasuhteet.
Hahmosuunnittelu eri kohdeyleisöille.
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Käsitteiden syvempi ymmärrys, erittäin hyvät harjoitustyöt ja ylimääräisiä harjoituksia.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Ymmärtää käsitteet, kaikki harjoitukset tehty hyvin.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
On läsnä, palauttaa tehtävät.
Esitietovaatimukset
Basics of 2D Game Graphics
Osaamistavoitteet
Opiskelijat ymmärtävät 2D pelihahmojen suunnittelun perusteet.
Sisältö
Katsaus hahmosuunnitteluun ja sen historiaan viihdeteolisuudessa
Ihmisen anatomia ja mittasuhteet.
Hahmosuunnittelu eri kohdeyleisöille.
Esitietovaatimukset
Basics of 2D Game Graphics