Siirry suoraan sisältöön

2D Character Design (3 op)

Toteutuksen tunnus: KTVP032-3015

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.07.2025 - 31.07.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
Ajoitus
01.08.2025 - 31.12.2025
Toteutus ei ole vielä alkanut.
Opintopistemäärä
3 op
Lähiosuus
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Bachelor's Degree in Business Information Technology
Opettajat
Kiia Aihkisalo
Ryhmät
TBIT24SArt
TBIT24SArt
Opintojakso
KTVP032

Toteutuksella on 14 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 21 t 0 min.

Aika Aihe Tila
Ma 25.08.2025 klo 12:45 - 14:15
(1 t 30 min)
2D Character Design KTVP032-3015
TA11L155 TA11L155
Ma 01.09.2025 klo 12:45 - 14:15
(1 t 30 min)
2D Character Design KTVP032-3015
TA11L155 TA11L155
Ma 08.09.2025 klo 12:45 - 14:15
(1 t 30 min)
2D Character Design KTVP032-3015
TA11L155 TA11L155
Ma 15.09.2025 klo 12:45 - 14:15
(1 t 30 min)
2D Character Design KTVP032-3015
TA11L155 TA11L155
Ma 29.09.2025 klo 12:45 - 14:15
(1 t 30 min)
2D Character Design KTVP032-3015
TA11L155 TA11L155
Ma 06.10.2025 klo 12:45 - 14:15
(1 t 30 min)
2D Character Design KTVP032-3015
TA11L155 TA11L155
Ma 20.10.2025 klo 12:45 - 14:15
(1 t 30 min)
2D Character Design KTVP032-3015
TA11L155 TA11L155
Ma 27.10.2025 klo 14:30 - 16:00
(1 t 30 min)
2D Character Design KTVP032-3015
TA11L155 TA11L155
Ma 03.11.2025 klo 14:30 - 16:00
(1 t 30 min)
2D Character Design KTVP032-3015
TA11L155 TA11L155
Ma 10.11.2025 klo 14:30 - 16:00
(1 t 30 min)
2D Character Design KTVP032-3015
TA11L155 TA11L155
Ma 17.11.2025 klo 14:30 - 16:00
(1 t 30 min)
2D Character Design KTVP032-3015
TA11L155 TA11L155
Ma 24.11.2025 klo 14:30 - 16:00
(1 t 30 min)
2D Character Design KTVP032-3015
TA11L155 TA11L155
Ma 01.12.2025 klo 14:30 - 16:00
(1 t 30 min)
2D Character Design KTVP032-3015
TA11L155 TA11L155
Ma 08.12.2025 klo 14:30 - 16:00
(1 t 30 min)
2D Character Design KTVP032-3015
TA11L155 TA11L155
Muutokset varauksiin voivat olla mahdollisia.

Tavoitteet

Opiskelijat ymmärtävät 2D pelihahmojen suunnittelun perusteet.

Sisältö

Katsaus hahmosuunnitteluun ja sen historiaan viihdeteolisuudessa
Ihmisen anatomia ja mittasuhteet.
Hahmosuunnittelu eri kohdeyleisöille.

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Käsitteiden syvempi ymmärrys, erittäin hyvät harjoitustyöt ja ylimääräisiä harjoituksia.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Ymmärtää käsitteet, kaikki harjoitukset tehty hyvin.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

On läsnä, palauttaa tehtävät.

Esitietovaatimukset

Basics of 2D Game Graphics

Osaamistavoitteet

Opiskelijat ymmärtävät 2D pelihahmojen suunnittelun perusteet.

Sisältö

Katsaus hahmosuunnitteluun ja sen historiaan viihdeteolisuudessa
Ihmisen anatomia ja mittasuhteet.
Hahmosuunnittelu eri kohdeyleisöille.

Esitietovaatimukset

Basics of 2D Game Graphics

Siirry alkuun