Basics of Social Marketing (5 cr)
Code: AV00CU57-3002
General information
- Enrollment
-
01.01.2025 - 30.11.2025
Registration for the implementation has begun.
- Timing
-
01.01.2025 - 31.12.2025
Implementation is running.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 0 cr
- Virtual portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Distance learning
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Bachelor Degree Programme in Social Services
- Course
- AV00CU57
Evaluation scale
0 - 5
Objective
- The student knows the basic concepts of social marketing.
- The student understands the key theories, models and processes of social marketing.
- The student will be able to design a social marketing campaign or project on a topic of their choice.
- The student will be able to critically evaluate their own campaign.
Content
Sosiaalinen markkinointi, sosiaalinen markkinointi prosessina, sosiaalisen markkinoinnin kampanja tai projekti
Location and time
Opintojakson voi suorittaa itsenäisesti omien aikataulujen mukaan Reppu-oppimisympäristössä 31.12.2025 mennessä.
Materials
Itseopiskelumateriaali Reppu-oppimisympäristössä.
Pakollinen ja valinnainen kirjallisuus kuvattu tarkemmin oppimisympäristössä. Opintojakson voi suorittaa oppimisympäristöstä löytyvän itseopiskelumateriaalin avulla.
Huomioi, että osa materiaalista on englanninkielistä.
Teaching methods
Verkko-oppimisympäristössä tapahtuva itsenäinen opiskelu (esitietokysely, verkkotentti ja aiheesta laadittava raportti).
Exam schedules
Verkkotentin voi uusia oman aikataulun mukaan.
International connections
Opintojakson sisällöissä on hyödynnetty kansainvälistä materiaalia. Osa opintojakson sisällöistä ja lisämateriaaleista on saatavilla vain englanninkielellä.
Student workload
Opintojakso on viiden (5) opintopisteen laajuinen. Viisi opintopistettä vastaa n. 135 opiskelijan työtuntia.