Game Design I (3 op)
Toteutuksen tunnus: KTVP011-3014
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
19.08.2025 - 22.09.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
- Ajoitus
-
01.08.2025 - 26.10.2025
Toteutus ei ole vielä alkanut.
- Opintopistemäärä
- 3 op
- Lähiosuus
- 3 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 0 - 50
- Opettajat
- Joonas Muhonen
- Opintojakso
- KTVP011
Toteutuksella on 16 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 32 t 0 min.
Aika | Aihe | Tila |
---|---|---|
Ma 25.08.2025 klo 16:00 - 18:00 (2 t 0 min) |
Game Design I KTVP011-3014 |
Teams opetus
|
Ti 26.08.2025 klo 16:00 - 18:00 (2 t 0 min) |
Game Design I KTVP011-3014 |
Teams opetus
|
Ma 01.09.2025 klo 16:00 - 18:00 (2 t 0 min) |
Game Design I KTVP011-3014 |
Teams opetus
|
Ti 02.09.2025 klo 16:00 - 18:00 (2 t 0 min) |
Game Design I KTVP011-3014 |
Teams opetus
|
Ma 08.09.2025 klo 16:00 - 18:00 (2 t 0 min) |
Game Design I KTVP011-3014 |
Teams opetus
|
Ti 09.09.2025 klo 16:00 - 18:00 (2 t 0 min) |
Game Design I KTVP011-3014 |
Teams opetus
|
Ma 15.09.2025 klo 16:00 - 18:00 (2 t 0 min) |
Game Design I KTVP011-3014 |
Teams opetus
|
Ti 16.09.2025 klo 16:00 - 18:00 (2 t 0 min) |
Game Design I KTVP011-3014 |
Teams opetus
|
Ma 22.09.2025 klo 16:00 - 18:00 (2 t 0 min) |
Game Design I KTVP011-3014 |
Teams opetus
|
Ti 23.09.2025 klo 16:00 - 18:00 (2 t 0 min) |
Game Design I KTVP011-3014 |
Teams opetus
|
Ma 29.09.2025 klo 16:00 - 18:00 (2 t 0 min) |
Game Design I KTVP011-3014 |
Teams opetus
|
Ti 30.09.2025 klo 16:00 - 18:00 (2 t 0 min) |
Game Design I KTVP011-3014 |
Teams opetus
|
Ma 06.10.2025 klo 16:00 - 18:00 (2 t 0 min) |
Game Design I KTVP011-3014 |
Teams opetus
|
Ti 07.10.2025 klo 16:00 - 18:00 (2 t 0 min) |
Game Design I KTVP011-3014 |
Teams opetus
|
Ma 20.10.2025 klo 16:00 - 18:00 (2 t 0 min) |
Game Design I KTVP011-3014 |
Teams opetus
|
Ti 21.10.2025 klo 16:00 - 18:00 (2 t 0 min) |
Game Design I KTVP011-3014 |
Teams opetus
|
Tavoitteet
- Opiskelija oppii soveltamaan pelimekaniikkoja projekteissa
- Opiskelija oppii analysoimaan pelien mekaniikkoja
- Opiskelija oppii käyttöliittymän suunnittelua
- Opiskelija oppii suunnittelemaan lisenssi ja/tai asiakastuotteita
- Opiskelija saa jatko-opetusta dokumentaatioiden kirjoittamiseen
Sisältö
Opiskelijat perehtyvät tarkemmin pelimekaniikkaan liittyviin ongelmiin ja haasteisiin. Oppisisältö rakennetaan oppilaiden omia peliprojekteja tukevaksi. Käytännön sisältö muodostuu näiden pelien kautta.
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
The students understand the game concept and can make an appropriate and functional game design document, participation 80%, Pass / Fail
Esitietovaatimukset
- Pelisuunnittelun perusteet
- Pelituotannon perusteet
Osaamistavoitteet
- Opiskelija oppii soveltamaan pelimekaniikkoja projekteissa
- Opiskelija oppii analysoimaan pelien mekaniikkoja
- Opiskelija oppii käyttöliittymän suunnittelua
- Opiskelija oppii suunnittelemaan lisenssi ja/tai asiakastuotteita
- Opiskelija saa jatko-opetusta dokumentaatioiden kirjoittamiseen
Sisältö
Opiskelijat perehtyvät tarkemmin pelimekaniikkaan liittyviin ongelmiin ja haasteisiin. Oppisisältö rakennetaan oppilaiden omia peliprojekteja tukevaksi. Käytännön sisältö muodostuu näiden pelien kautta.
Esitietovaatimukset
- Pelisuunnittelun perusteet
- Pelituotannon perusteet