Exergaming (5 op)
Toteutuksen tunnus: AV00CI07-3002
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
01.01.2025 - 31.10.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle on käynnissä.
- Ajoitus
-
01.01.2025 - 31.12.2025
Toteutus on käynnissä.
- Opintopistemäärä
- 3 - 5
- Lähiosuus
- 2 op
- Virtuaaliosuus
- 3 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Yksikkö
- Sote
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 0 - 5
- Koulutus
- Liikunnan ja vapaa-ajan koulutus
- Opettajat
- Kirsi Huotari
- Vastuuopettaja
- Kirsi Huotari
- Ajoitusryhmät
- Pienryhmät 1 (Koko: 5 . Avoin AMK : 5.)
- Ryhmät
-
AAMKAvoin AMK
- Pienryhmät
- Pienryhmät 1
- Opintojakso
- AV00CI07
Arviointiasteikko
0 - 5
Sisällön jaksotus
Suositus opiskeluajaksi on noin kolme kuukautta.
Tavoitteet
Opiskelija tutustuu Exergaming käsitteeseen ja perehtyy liikunnallisiin peleihin. Opiskelija tutustuu myös ilmiöön yleisesti ja kartoittaa alan keskeisiä toimijoita kansallisesti ja kansainvälisesti. Opiskelija tunnistaa pelien vaikuttavuuden liikunnalliseen suorituskykyyn ja kykenee käyttämään pelejä liikunnan ja terveyden edistämisessä.
Sisältö
Tutkimukset
Pelisovellukset
Sovellettavuus
Pelikehitys
Aika ja paikka
Opintojakson voi suorittaa itsenäisesti Reppu-ympäristössä vapaasti valittavana ajankohtana. Opintojakson arvioinnit suoritetaan kaksi kertaa lukukauden aikana: keväällä maalis- ja toukokuu, syksyllä syys- ja joulukuu.
Oppimateriaalit
Ilmoitetaan Repussa opintojakson yhteydestä.
Opetusmenetelmät
Opintojakso koostuu itsenäisesti suoritettavista oppimistehtävistä, jotka löytyvät Repusta opintojakson yhteydestä. Oppimistehtävien avulla harjoittelet opintojakson keskeisten sisältöjen hallintaa ja ymmärtämistä.
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Ei vaihtoehtoisia suoritustapoja.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Opintojakso vaatii noin 81 tuntia opiskelijan työtä. Määrät on suuntaa antava ja lopullinen työmäärä määrittyy opiskelijan itsensä käyttämästä ajasta työskentelyyn.