Exergaming (5 cr)
Code: AV00CI07-3002
General information
- Enrollment
-
01.01.2025 - 31.10.2025
Registration for the implementation has begun.
- Timing
-
01.01.2025 - 31.12.2025
Implementation is running.
- Number of ECTS credits allocated
- 3 - 5
- Local portion
- 2 cr
- Virtual portion
- 3 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Unit
- Sote
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 0 - 5
- Degree programmes
- Bachelor’s Degree in Sports and Leisure Management
- Teachers
- Kirsi Huotari
- Teacher in charge
- Kirsi Huotari
- Scheduling groups
- Pienryhmät 1 (Size: 5 . Open UAS : 5.)
- Small groups
- Pienryhmät 1
- Course
- AV00CI07
Evaluation scale
0 - 5
Content scheduling
Suositus opiskeluajaksi on noin kolme kuukautta.
Objective
Opiskelija tutustuu Exergaming käsitteeseen ja perehtyy liikunnallisiin peleihin. Opiskelija tutustuu myös ilmiöön yleisesti ja kartoittaa alan keskeisiä toimijoita kansallisesti ja kansainvälisesti. Opiskelija tunnistaa pelien vaikuttavuuden liikunnalliseen suorituskykyyn ja kykenee käyttämään pelejä liikunnan ja terveyden edistämisessä.
Content
Tutkimukset
Pelisovellukset
Sovellettavuus
Pelikehitys
Location and time
Opintojakson voi suorittaa itsenäisesti Reppu-ympäristössä vapaasti valittavana ajankohtana. Opintojakson arvioinnit suoritetaan kaksi kertaa lukukauden aikana: keväällä maalis- ja toukokuu, syksyllä syys- ja joulukuu.
Materials
Ilmoitetaan Repussa opintojakson yhteydestä.
Teaching methods
Opintojakso koostuu itsenäisesti suoritettavista oppimistehtävistä, jotka löytyvät Repusta opintojakson yhteydestä. Oppimistehtävien avulla harjoittelet opintojakson keskeisten sisältöjen hallintaa ja ymmärtämistä.
Completion alternatives
Ei vaihtoehtoisia suoritustapoja.
Student workload
Opintojakso vaatii noin 81 tuntia opiskelijan työtä. Määrät on suuntaa antava ja lopullinen työmäärä määrittyy opiskelijan itsensä käyttämästä ajasta työskentelyyn.