Skip to main content

Exergaming (3 cr)

Code: AL00CF04-3011

General information


Enrollment
29.04.2025 - 11.05.2025
Registration for the implementation has begun.
Timing
02.06.2025 - 25.09.2025
The implementation has not yet started.
Number of ECTS credits allocated
3 cr
Local portion
3 cr
RDI portion
1 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
School of Tourism and Sports
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Bachelor’s Degree in Sports and Leisure Management
Teachers
Kirsi Huotari
Course
AL00CF04
No reservations found for realization AL00CF04-3011!

Objective

Opiskelija tutustuu Exergaming käsitteeseen ja perehtyy liikunnallisiin peleihin. Opiskelija tutustuu myös ilmiöön yleisesti ja kartoittaa alan keskeisiä toimijoita kansallisesti ja kansainvälisesti. Opiskelija tunnistaa pelien vaikuttavuuden liikunnalliseen suorituskykyyn ja kykenee käyttämään pelejä liikunnan ja terveyden edistämisessä.

Content

Tutkimukset
Pelisovellukset
Sovellettavuus
Pelikehitys

Location and time

Katso ALK24S/ALK24SLT lukujärjestys.

Materials

Ilmoitetaan opintojakson yhteydessä.

Teaching methods

Luennot / ohjatut harjoitukset, itsenäinen opiskelu

Employer connections

Opiskelijalla on mahdollista suorittaa käytäntönnössä toteutettava Exergaming -tapahtuma halutessaan työelämäyhteistyönä valitsemansa tahon kanssa.

Exam schedules

Opintojakso sisältää useita tehtäviä, jotka esitetään tarkemmin opintojakson alussa.

Completion alternatives

Opintojakso on mahdollista suorittaa täysin itsenäiseksi, mutta opettajan ohjausta kontaktiopetuksen tavoin ei tällöin ole saatavilla. Lisätiedot opintojakson opettajalta.

Student workload

Opiskelijan työmäärä on noin 81h (sis. lähiopetusta sekä itsenäistätyöskentelyä)

Content scheduling

Katso tunnit lukujärjestyksestä, tarkempi etenemissuunnitelma Repussa.

Evaluation scale

0 - 5

Assessment methods and criteria

Arviointi 1-5, katso tarkemmat arviointikriteerit opintojakson tiedoista. Tehtäkohtaiset arvionnit nähtävissä Repussa.

Objective

Opiskelija tutustuu Exergaming käsitteeseen ja perehtyy liikunnallisiin peleihin. Opiskelija tutustuu myös ilmiöön yleisesti ja kartoittaa alan keskeisiä toimijoita kansallisesti ja kansainvälisesti. Opiskelija tunnistaa pelien vaikuttavuuden liikunnalliseen suorituskykyyn ja kykenee käyttämään pelejä liikunnan ja terveyden edistämisessä.

Execution methods

Lähiopetus oman ryhmän lukujärjestyksen mukaan tai itsenäinen opiskelu.

Accomplishment methods

Opintojaksolle määritetyt tehtävät suoritettava hyväksytysti.

Content

Tutkimukset
Pelisovellukset
Sovellettavuus
Pelikehitys

Go back to top of page