Exergaming (3 cr)
Code: AL00CF04-3011
General information
- Enrollment
-
29.04.2025 - 11.05.2025
Registration for the implementation has begun.
- Timing
-
02.06.2025 - 25.09.2025
The implementation has not yet started.
- Number of ECTS credits allocated
- 3 cr
- Local portion
- 3 cr
- RDI portion
- 1 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- School of Tourism and Sports
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Bachelor’s Degree in Sports and Leisure Management
- Teachers
- Kirsi Huotari
- Course
- AL00CF04
Objective
Opiskelija tutustuu Exergaming käsitteeseen ja perehtyy liikunnallisiin peleihin. Opiskelija tutustuu myös ilmiöön yleisesti ja kartoittaa alan keskeisiä toimijoita kansallisesti ja kansainvälisesti. Opiskelija tunnistaa pelien vaikuttavuuden liikunnalliseen suorituskykyyn ja kykenee käyttämään pelejä liikunnan ja terveyden edistämisessä.
Content
Tutkimukset
Pelisovellukset
Sovellettavuus
Pelikehitys
Location and time
Katso ALK24S/ALK24SLT lukujärjestys.
Materials
Ilmoitetaan opintojakson yhteydessä.
Teaching methods
Luennot / ohjatut harjoitukset, itsenäinen opiskelu
Employer connections
Opiskelijalla on mahdollista suorittaa käytäntönnössä toteutettava Exergaming -tapahtuma halutessaan työelämäyhteistyönä valitsemansa tahon kanssa.
Exam schedules
Opintojakso sisältää useita tehtäviä, jotka esitetään tarkemmin opintojakson alussa.
Completion alternatives
Opintojakso on mahdollista suorittaa täysin itsenäiseksi, mutta opettajan ohjausta kontaktiopetuksen tavoin ei tällöin ole saatavilla. Lisätiedot opintojakson opettajalta.
Student workload
Opiskelijan työmäärä on noin 81h (sis. lähiopetusta sekä itsenäistätyöskentelyä)
Content scheduling
Katso tunnit lukujärjestyksestä, tarkempi etenemissuunnitelma Repussa.
Evaluation scale
0 - 5
Assessment methods and criteria
Arviointi 1-5, katso tarkemmat arviointikriteerit opintojakson tiedoista. Tehtäkohtaiset arvionnit nähtävissä Repussa.
Objective
Opiskelija tutustuu Exergaming käsitteeseen ja perehtyy liikunnallisiin peleihin. Opiskelija tutustuu myös ilmiöön yleisesti ja kartoittaa alan keskeisiä toimijoita kansallisesti ja kansainvälisesti. Opiskelija tunnistaa pelien vaikuttavuuden liikunnalliseen suorituskykyyn ja kykenee käyttämään pelejä liikunnan ja terveyden edistämisessä.
Execution methods
Lähiopetus oman ryhmän lukujärjestyksen mukaan tai itsenäinen opiskelu.
Accomplishment methods
Opintojaksolle määritetyt tehtävät suoritettava hyväksytysti.
Content
Tutkimukset
Pelisovellukset
Sovellettavuus
Pelikehitys