Siirry suoraan sisältöön

Markkinoinnin perusteet (5op)

Toteutuksen tunnus: LT00CV95-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.07.2026 - 31.07.2026
Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
Ajoitus
01.08.2026 - 31.12.2026
Toteutus ei ole vielä alkanut.
Opintopistemäärä
5 op
Yksikkö
Business
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Liiketalouden koulutus
Opettajat
Maarit Vuorinen
Elina Jääskeläinen
Ryhmät
LLM26S
LLM26S
Opintojakso
LT00CV95

Toteutukselle Markkinoinnin perusteet LT00CV95-3002 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.

Arviointiasteikko

0 - 5

Tavoitteet

Opiskelija tuntee asiakaslähtöisen markkinoinnin peruskäsitteet ja osaaarvioida organisaation kannattavan liiketoiminnan edellytyksiä markkinoinnillisesta näkökulmasta. Lisäksi opiskelija saa valmiudet tunnistaa organisaation markkinointitoimintoja ja kilpailukykyyn vaikuttavia keinoja.

Toteutustavat

Ilmoitetaan toteutussuunnitelmassa.

Suoritustavat

Ilmoitetaan toteutussuunnitelmassa.

Sisältö

Markkinoinnin peruskäsitteet
Markkinointiajattelun kehittyminen
Markkinoinnin toimintaympäristöt
Asiakaskäyttäytyminen ja segmentointi
Markkinoinnin kilpailukeinovalikoima
Myynnin ja asiakassuhdeajattelun perusteet

Oppimateriaalit

Luentomateriaali on Repussa. Oppikirja on Bergström & Leppänen. 2016 (tai uudempi). Yrityksen asiakasmarkkinointi.Saatavana KAMK:n kirjastossa painettuna sekä e-kirjana.

Siirry alkuun